Nee joh officieel morgen, maar woensdags worden ze geleverd en dan liggen ze ook meestal meteen in de winkel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef ikookhier het volgende:
Waar de fuck haald iedereen MP3 vandaan:S
komt toch pas volgende week uit![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:22 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Nee joh officieel morgen, maar woensdags worden ze geleverd en dan liggen ze ook meestal meteen in de winkel.
Misschien dat ik van het weekend ook maar eens ga kijken of ik er een kan vinden. Eerst nog snel even SPM uitspelen.
Officieel morgen, een aantal gameshops en grote ketens leggen hem alvast neer voor de hardcore gamers, die er toch als de kippen bij zijn om zulke must-buys z.s.m. in handen te hebben. Nintendo vindt het niet leuk dat er zoveel winkels zijn die hun waar meteen verkopen zodra ze het binnen krijgen (logischerwijs enkele dagen voor de lancering), maar het is niet per se illegaal en Nintendo zal er dan ook niet snel maatregelen tegen nemen. Hetzelfde verhaal als met de Wii, werd ook al dagen van tevoren verkocht, alleen die was overal helemaal volgereserveerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef ikookhier het volgende:
Waar de fuck haald iedereen MP3 vandaan:S
komt toch pas volgende week uit![]()
WANTquote:
Nou, mooi dom van ze. Ze hebben de winkels dus echt de volledige versie voor de demo unit gegeven. En zoals ik al had verwacht is die alweer geripped en online gegooit. Slim bezig Nintendo!quote:
Bedoel je van monster hunter? Nee, dit is een ps3 screen. DoC zijn wel wii screensquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef Venderwel het volgende:
Zijn dit Wii screens??? Dan valt het mij niet tegen!
Volgens ONM is het een Wii screen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef disjfa het volgende:
Bedoel je van monster hunter? Nee, dit is een ps3 screen. DoC zijn wel wii screens
Maar jij bent dan ook voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:22 schreef De_Brandweer het volgende:
DoC is ook hondslelijk. Ik dacht eigenlijk dat het PSP screens waren
Zo! Wat een opmerking! Je bent weer terug naar je oude zelf tomassoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook voor020
, dus je ogen zijn niet helemaal lekker meer.
Uhm, sorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zo! Wat een opmerking! Je bent weer terug naar je oude zelf tomassoLekker torollen en zeveren over geheel andere dingen dan games
Dat doen we hier natuurlijk niet hé
Jij vind DoC een grafisch pareltjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als meneer 1 bullshit opmerking maakt, mag ik dan ook een off-topic reactie maken, voor het eerst sinds 15 topics geleden? Dankje
Tomasso is positief ergens over, koester hetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:53 schreef disjfa het volgende:
Jij vind DoC een grafisch pareltje
okee, kan ook.
Hé hé hé!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook voor020
, dus je ogen zijn niet helemaal lekker meer.
Nee. Mario Party 8 heeft zo'n lage productievalue dat je die gewoon moet laten liggen. Je moet er een extra wiimote bijhalen, zodat je wii sports tegen elkaar kunt spelen. Voor de rest hangt het er een beetje vanaf welk type spel je vriendin leuk vindt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:39 schreef LasTeR het volgende:
Ff een snel vraagje, ik ga mijn vriendin een Wii kopen, maar wat moet ik er dan bij halen? Nog een extra nunchuck ofzo? En misschien nog Mario Party, dat is wel leuk toch?
Zoals De_Brandweer zegt, is Wii Sports de enige (echt) leuke partygame. Andere aardige partygames zijn Excite Truck, Wario Ware, Rayman Raving Rabbids en Table Tennis. Maar het hangt er een beetje vanaf of de mensen die komen op haar verjaardag al bekend zijn met Wii Sports. Zo niet, dan ben je daar wel een hele avond zoet mee. Zou ik ook wel een extra nunchuck kopen voor Wii Boxing.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:50 schreef LasTeR het volgende:
Ja maar ze is overmorgen jarig en morgenavond komen er best wat mensen dus is het wel leuk als er gespeeld kan worden...
Je kan haar ook gewoon een 42" lcd erbij geven. Ik bedoel nu niet moeilijk gaan doen héquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:59 schreef LasTeR het volgende:
Maar ik zit me nog steeds af te vragen hé, want volgens mij willen haar ouders dat ding niet beneden hebben staan () en boven op haar kamer is er wel genoeg ruimte (meer dan genoeg) maar ze heeft zo'n small ass TV'tje van 37cm ofzo. Heeft het dan nog wel nut om de Wii te halen als het op zo'n mini schermpje wordt gespeeld? Ik kan hem moeilijk aan d'r geven en dan bij mij aansluiten.
![]()
verkapte-zie-mij-een-grote-tv-hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef De_Brandweer het volgende:
ach het is alleen maar beter om een kleine tv te hebben. kheb echt een gruwelijke HDtv maarja de games zien er gewoon lelijk uit. Dus kleine tv maakt weinig uit
In de winkelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:51 schreef Venderwel het volgende:
Zo heel erg vervelend is Mario Party 8 nu ook weer niet zeg. Ok ik ben dan wel een concole noob, maar vind het als party game wel aardig. Niet geweldig, maar ben wel blij dat ik hem heb.
Must have: Extra controller(s) en in elk geval 1 extra nunchuk (anders wordt het boxen tegen elkaar niks). Dus controller EN nunchuk. Maar ja....waar vind je die controller nog?
Die zijn allemaal leegquote:
Je moet ook welhaast met haar samenwonen, iets voor het leven hebben of veel te veel geld hebben om zoiets even cadeau te doen aan je vriendinquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:59 schreef LasTeR het volgende:
Maar ik zit me nog steeds af te vragen hé, want volgens mij willen haar ouders dat ding niet beneden hebben staan () en boven op haar kamer is er wel genoeg ruimte (meer dan genoeg) maar ze heeft zo'n small ass TV'tje van 37cm ofzo. Heeft het dan nog wel nut om de Wii te halen als het op zo'n mini schermpje wordt gespeeld? Ik kan hem moeilijk aan d'r geven en dan bij mij aansluiten.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |