Snel, ga je spuitje halen en druk op je caps lock zodat we je weer begrijpen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:17 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
IK BEN DOM LOMP EN FAMOUS BITCHES SPELEN MTROID PRIME
Een broodje is een slecht voorbeeld omdat het een consumptieproduct is. Maar als ik een boek heb besteld en niet op tijd kan krijgen, dan vind ik het niet erg om de digitale versie te lezen tot de real thing binnen is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Aha. Dus als jij bij de bakker geen broodje meer kan krijgen omdat ze op zijn dan knal jij hem neer en pikt een brood van de meneer
Waarschijnlijk liggen ze gewoon in de winkel. Gewoon daar naartoe gaan en pakken en afrekenen.
Ik vond het ook al vreemdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yeah right, Nintendo stopt de volledige versie van een game in een demopod![]()
UTFS: http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=7151quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Zack and Wiki in Europa uit? Hij krijgt mooie cijfers.
Ik heb er 3 keer overheen gescrolled voordat ik doorhad dat Mario 3 erop stond...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:58 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Trouwens, in de Amerikaanse Wii demopods zit Galaxy, de hele versie zelfs. Een gozer van zo'n winkel heeft de game meer naar huis genomen en is vastbesloten deze uit te spelen voor dat Mario Galaxy uit komt
10 euro scart adapters zijn ook niet om te gebruiken, maar alleen in theorie handig.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb meer dan twee SCART aansluitingen nodig dus ik heb een nieuwe multi SCART adapter (1 -> 5). Nu heb ik dus 6 SCART aansluitingen, maar als ik de DVD en Wii aansluit om de adapter krijg je op beide slecht beeld en geluid. Ik had dus al eerder een multi SCART dinges en toen dacht ik dat het aan de adapter lag.10 euro voor niks uitgegeven.
Om mensen geld uit de zak te kloppen die liever 10 euro uitgeven ipv 30 euro natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom bestaan er dan sowieso scart adapters zonder knoppen om signalen te scheiden?
Wat een gedoe.
quote:
Was dat niet meer bedoeld om van 1 bron naar 5 tv's te sturen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een oude schijttelevisie staat er hier ook.
Ik heb meer dan twee SCART aansluitingen nodig dus ik heb een nieuwe multi SCART adapter (1 -> 5). Nu heb ik dus 6 SCART aansluitingen, maar als ik de DVD en Wii aansluit om de adapter krijg je op beide slecht beeld en geluid. Ik had dus al eerder een multi SCART dinges en toen dacht ik dat het aan de adapter lag.10 euro voor niks uitgegeven.
Nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:37 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Was dat niet meer bedoeld om van 1 bron naar 5 tv's te sturen?
Bij Bart Smit krijg je korting op Wii + Mario Party 8quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:37 schreef MikelenniuM het volgende:
* MikelenniuM meldt zich aangezien er binnenkort ook een WII in huis komt![]()
edit: weet er misschien nog iemand waar er een leuke WII aanbieding is? Zie wel overal een WII + sports voor 245 euries, maar misschien dat er ook nog andere intressante dingen in het land zijn...![]()
Eergister ibood 209equote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:37 schreef MikelenniuM het volgende:
* MikelenniuM meldt zich aangezien er binnenkort ook een WII in huis komt![]()
edit: weet er misschien nog iemand waar er een leuke WII aanbieding is? Zie wel overal een WII + sports voor 245 euries, maar misschien dat er ook nog andere intressante dingen in het land zijn...![]()
Wil hem ook halen alleen moet ik wachten tot zaterdag, dan kan ik hem namelijk voor ¤40 euro kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:30 schreef PastoorPeter het volgende:
Prime 3 is geweldig, lekkere besturing, enzo.
Volgens mij was dat de snelste iBood ooit; was in 7 minuten uitverkochtquote:
Heb Prime 2 niet gespeeld en heb er geen last van.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
is Prime 3 stand-alone zeg maar, of is het beter om eerst even Metroid Prime en 2: Echoes te spelen (die heb ik hier ook al liggen) ?
Niet verplicht, wel een grote zonde om te missen. Met name Metroid Prime 1 was überduper gaaf en deel 2 was wat frustrerender van tijd tot tijd, maar voor de rest een totaal waardige opvolger. Hopelijk is deel 3 dat ook, maar ik ga er dit weekend pas echt goed voor zitten (ik heb gister al wel even gespeeld, die besturing is echt wennen!)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
is Prime 3 stand-alone zeg maar, of is het beter om eerst even Metroid Prime en 2: Echoes te spelen (die heb ik hier ook al liggen) ?
BRON???????quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:39 schreef Bellerophon het volgende:
Sam & Max op de Wii, point and click op de Wii, een droom die uitkomt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |