Het ziet er exact hetzelfde uit als de Nintendo games voor Wii en DS. Is dit in combinatie of met toestemming van Nintendo gemaakt of is het "made in China"?quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
Niet direct gerelateerd aan de Wii, misschien toch ook weer wel, maar heb een borspel gekocht van BigBrain Academy
[ afbeelding ]
En ik zie de overeenkomsten met de Wii versie
De minigames komen ook erg overeen met de Wii versiequote:Op maandag 22 oktober 2007 08:09 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Het ziet er exact hetzelfde uit als de Nintendo games voor Wii en DS. Is dit in combinatie of met toestemming van Nintendo gemaakt of is het "made in China"?
Het zou mij verbazen als jij ooit eens postitief over een Wii game (behalve Zelda) wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:14 schreef _GdR_ het volgende:
mario party is ook flink verneukt ten opzichte van de oude GC versie.
metroid is ook waardeloos btw. denk dat galaxy ook maximaal kut wordt. zou me iig verbazen als er nu eindelijk een goede game komt.
ik doe ook echt mn best...quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:45 schreef Pronk het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als jij ooit eens postitief over een Wii game (behalve Zelda) wordt.![]()
Vrij vertaald naar grotemensentaal:quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Maar helaas was er geen flikker aan. heel de concurrentie strijd is weg enzo. en de gfx zijn om te janken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
Waarom die laatste zin? SD tv met 4:3 beeldbuis?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:18 schreef De_Brandweer het volgende:
ja bij breedbeeld heb je balken aan de zijkanten wtf is dat voor onzin![]()
Verbaasd mij niets. Het enige wat ze kunnen doen is een beetje jammeren dat ze sommige games niet leuk vinden en het direct bombaderen tot een waardeloos spel. Metroid Prime 3 krijgt overal enorm hoge cijfers en op internet zijn maar weinig negatieve geluiden te horen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
de kwaliteit van deze wiitopics is echt extreem kut de laatste tijd zeg. Allemaal maar kutbaggeraars.
Ik denk dat je dan beter kunt wachten op DBZ Tenkaichi 3. Die komt als het goed is in januari en gaat ook online, plus meer characters etc.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
Tjah Mario Party 8 lijkt mij persoonlijk een erg leuk spel.
Zelf heb ik bijvoorbeeld ook interesse naar DBZ Tenkaichi 2, ik heb hem al voor de PS2 maar hoe zijn de controls nou op de Wii?
de GC versie was juist fantastisch. (welk deel weet ik niet precies)quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Mario Party schijnt idd gewoon een soort van cube poort te zijn met extra content en als je Mario Party ervoor al niet leuk vond, vind je deze ook niet leuk. Maar hij verkoopt goed en er lijken toch heel wat mensen er plezier mee te hebben.
Ja dat weet ik, maar tweedehands bedoel ik danquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:42 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter kunt wachten op DBZ Tenkaichi 3. Die komt als het goed is in januari en gaat ook online, plus meer characters etc.
Ga het nou niet erger maken dan het al is. Ik heb op de laatste 2 pagina's 3 reacties geplaatst die weliswaar offtopic zijn (waar jij vrolijk aan meedoet) maar niet van een 'bagger' niveau zijn. Ik denk dat je dan bij andere moet zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Cyberia, daar weten we allemaal van dat hij de Wii niks vindt, aangezien de PS3 voor hem bijna een religie is die hij overal wil uitdragen![]()
Ik doe me best.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
de kwaliteit van deze wiitopics is echt extreem kut de laatste tijd zeg. Allemaal maar kutbaggeraars.
Ik denk dat het een beetje overkill is. Ik bedoel je hebt de PS2 versie al gespeeld dus ik denk niet dat de controls alleen de aankoop rechtvaardigen, behalve dat veranderd er waarschijnlijk niets. Maarja moet je zelf weten tuuk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar tweedehands bedoel ik danVoor weinig
Ik dacht ook gelezen te hebben dat er een x tal nieuwe karakters in zat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:11 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje overkill is. Ik bedoel je hebt de PS2 versie al gespeeld dus ik denk niet dat de controls alleen de aankoop rechtvaardigen, behalve dat veranderd er waarschijnlijk niets. Maarja moet je zelf weten tuuk.
Wii heeft geen digitale output, dus een HDMI kabel is (indirecte) bullcrap. Gewoon de component kabel kopen zodat je 480p kunt draaien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:21 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb net een nieuwe plasmatv besteld en wil nu natuurlijk de wii op de meest verantwoordelijke manier aansluiten.
Wat is nu aan te raden? Een componentenkabel of RGB-scart? Ik heb op ebay ook een wii-hdmi kabel gezien, maar dat ziet er niet al te betrouwbaar uit....
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Verbaasd mij niets. Het enige wat ze kunnen doen is een beetje jammeren dat ze sommige games niet leuk vinden en het direct bombaderen tot een waardeloos spel. .
Het probleem daarmee is altijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:46 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de er beroerd weinig goede spellen zijn voor de wii....
Voor de X360 waren er ook in het begin al betere spellen. ALs ik nu naar de winkel ga en kijk naar wat er voor de WII te krijgen is dan is er niet een spel waar ik 50 euro of meer voor uit zou geven. Voorlopig draait de Wii volledig op wii sports en mischien een beetje op zelda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het probleem daarmee is altijd
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de er beroerd weinig goede spellen zijn voor de ps3....
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de er beroerd weinig goede spellen waren in het eerste jaar voor de 360....
Tsja, wat is je eigen mening hoort daarbij. Zoals ik jouw post nu lees moet je gewoon geen wii aanschaffen net als ik gewoon geen 360 moet aanschaffen. Persoonlijke mening is datquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:07 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Voor de X360 waren er ook in het begin al betere spellen. ALs ik nu naar de winkel ga en kijk naar wat er voor de WII te krijgen is dan is er niet een spel waar ik 50 euro of meer voor uit zou geven. Voorlopig draait de Wii volledig op wii sports en mischien een beetje op zelda.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:29 schreef depax het volgende:
nou nou zack en wiki is een toppertje:
ign : 9.0
gamespot: 8.5
game informer :8.2
Tja, ik kom er nog nauwelijks... Dan krijg je dit...quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan maar een post van een kwaliteitsuser....quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Dimplus heeft hem volgens de site binnen, hopelijk bevestigen ze m'n betaling snel en sturen ze hem snel opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:18 schreef Ludacriss het volgende:
Zijn er mensen die Metroid Prime 3 al ergens in de schappen hebben zien staan?
En vervolgens zijn Uncharted en Ratchet wel middelmatige games. Vreeeeselijk naiëfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:29 schreef depax het volgende:
nou nou zack en wiki is een toppertje:
ign : 9.0
gamespot: 8.5
game informer :8.2
Huilie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En vervolgens zijn Uncharted en Ratchet wel middelmatige games. Vreeeeselijk naiëf
Stoer man.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:57 schreef De_Brandweer het volgende:
godver ik zit knettervast bij metroidde hele dag al. echt een gruwelijke game en tenminste niet zo simpel als zelda
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:16 schreef De_Brandweer het volgende:
ja stoer he bij zelda zat ik nooit vast die game was veel te makkelijk zeker gemaakt voor blinde mensen dan kunnen die ook eens een game uitspelen (en die geeft het geen fok dat de graphics lelijk zijn, de doelgroep van nintendo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |