Het ziet er exact hetzelfde uit als de Nintendo games voor Wii en DS. Is dit in combinatie of met toestemming van Nintendo gemaakt of is het "made in China"?quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
Niet direct gerelateerd aan de Wii, misschien toch ook weer wel, maar heb een borspel gekocht van BigBrain Academy
[ afbeelding ]
En ik zie de overeenkomsten met de Wii versie
De minigames komen ook erg overeen met de Wii versiequote:Op maandag 22 oktober 2007 08:09 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Het ziet er exact hetzelfde uit als de Nintendo games voor Wii en DS. Is dit in combinatie of met toestemming van Nintendo gemaakt of is het "made in China"?
Het zou mij verbazen als jij ooit eens postitief over een Wii game (behalve Zelda) wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:14 schreef _GdR_ het volgende:
mario party is ook flink verneukt ten opzichte van de oude GC versie.
metroid is ook waardeloos btw. denk dat galaxy ook maximaal kut wordt. zou me iig verbazen als er nu eindelijk een goede game komt.
ik doe ook echt mn best...quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:45 schreef Pronk het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als jij ooit eens postitief over een Wii game (behalve Zelda) wordt.![]()
Vrij vertaald naar grotemensentaal:quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Maar helaas was er geen flikker aan. heel de concurrentie strijd is weg enzo. en de gfx zijn om te janken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
Waarom die laatste zin? SD tv met 4:3 beeldbuis?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:18 schreef De_Brandweer het volgende:
ja bij breedbeeld heb je balken aan de zijkanten wtf is dat voor onzin![]()
Verbaasd mij niets. Het enige wat ze kunnen doen is een beetje jammeren dat ze sommige games niet leuk vinden en het direct bombaderen tot een waardeloos spel. Metroid Prime 3 krijgt overal enorm hoge cijfers en op internet zijn maar weinig negatieve geluiden te horen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
de kwaliteit van deze wiitopics is echt extreem kut de laatste tijd zeg. Allemaal maar kutbaggeraars.
Ik denk dat je dan beter kunt wachten op DBZ Tenkaichi 3. Die komt als het goed is in januari en gaat ook online, plus meer characters etc.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
Tjah Mario Party 8 lijkt mij persoonlijk een erg leuk spel.
Zelf heb ik bijvoorbeeld ook interesse naar DBZ Tenkaichi 2, ik heb hem al voor de PS2 maar hoe zijn de controls nou op de Wii?
de GC versie was juist fantastisch. (welk deel weet ik niet precies)quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Mario Party schijnt idd gewoon een soort van cube poort te zijn met extra content en als je Mario Party ervoor al niet leuk vond, vind je deze ook niet leuk. Maar hij verkoopt goed en er lijken toch heel wat mensen er plezier mee te hebben.
Ja dat weet ik, maar tweedehands bedoel ik danquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:42 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter kunt wachten op DBZ Tenkaichi 3. Die komt als het goed is in januari en gaat ook online, plus meer characters etc.
Ga het nou niet erger maken dan het al is. Ik heb op de laatste 2 pagina's 3 reacties geplaatst die weliswaar offtopic zijn (waar jij vrolijk aan meedoet) maar niet van een 'bagger' niveau zijn. Ik denk dat je dan bij andere moet zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Cyberia, daar weten we allemaal van dat hij de Wii niks vindt, aangezien de PS3 voor hem bijna een religie is die hij overal wil uitdragen![]()
Ik doe me best.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
de kwaliteit van deze wiitopics is echt extreem kut de laatste tijd zeg. Allemaal maar kutbaggeraars.
Ik denk dat het een beetje overkill is. Ik bedoel je hebt de PS2 versie al gespeeld dus ik denk niet dat de controls alleen de aankoop rechtvaardigen, behalve dat veranderd er waarschijnlijk niets. Maarja moet je zelf weten tuuk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar tweedehands bedoel ik danVoor weinig
Ik dacht ook gelezen te hebben dat er een x tal nieuwe karakters in zat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:11 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje overkill is. Ik bedoel je hebt de PS2 versie al gespeeld dus ik denk niet dat de controls alleen de aankoop rechtvaardigen, behalve dat veranderd er waarschijnlijk niets. Maarja moet je zelf weten tuuk.
Wii heeft geen digitale output, dus een HDMI kabel is (indirecte) bullcrap. Gewoon de component kabel kopen zodat je 480p kunt draaien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:21 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb net een nieuwe plasmatv besteld en wil nu natuurlijk de wii op de meest verantwoordelijke manier aansluiten.
Wat is nu aan te raden? Een componentenkabel of RGB-scart? Ik heb op ebay ook een wii-hdmi kabel gezien, maar dat ziet er niet al te betrouwbaar uit....
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Verbaasd mij niets. Het enige wat ze kunnen doen is een beetje jammeren dat ze sommige games niet leuk vinden en het direct bombaderen tot een waardeloos spel. .
Het probleem daarmee is altijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:46 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de er beroerd weinig goede spellen zijn voor de wii....
Voor de X360 waren er ook in het begin al betere spellen. ALs ik nu naar de winkel ga en kijk naar wat er voor de WII te krijgen is dan is er niet een spel waar ik 50 euro of meer voor uit zou geven. Voorlopig draait de Wii volledig op wii sports en mischien een beetje op zelda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het probleem daarmee is altijd
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de er beroerd weinig goede spellen zijn voor de ps3....
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de er beroerd weinig goede spellen waren in het eerste jaar voor de 360....
Tsja, wat is je eigen mening hoort daarbij. Zoals ik jouw post nu lees moet je gewoon geen wii aanschaffen net als ik gewoon geen 360 moet aanschaffen. Persoonlijke mening is datquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:07 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Voor de X360 waren er ook in het begin al betere spellen. ALs ik nu naar de winkel ga en kijk naar wat er voor de WII te krijgen is dan is er niet een spel waar ik 50 euro of meer voor uit zou geven. Voorlopig draait de Wii volledig op wii sports en mischien een beetje op zelda.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:29 schreef depax het volgende:
nou nou zack en wiki is een toppertje:
ign : 9.0
gamespot: 8.5
game informer :8.2
Tja, ik kom er nog nauwelijks... Dan krijg je dit...quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan maar een post van een kwaliteitsuser....quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Dimplus heeft hem volgens de site binnen, hopelijk bevestigen ze m'n betaling snel en sturen ze hem snel opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:18 schreef Ludacriss het volgende:
Zijn er mensen die Metroid Prime 3 al ergens in de schappen hebben zien staan?
En vervolgens zijn Uncharted en Ratchet wel middelmatige games. Vreeeeselijk naiëfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:29 schreef depax het volgende:
nou nou zack en wiki is een toppertje:
ign : 9.0
gamespot: 8.5
game informer :8.2
Huilie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En vervolgens zijn Uncharted en Ratchet wel middelmatige games. Vreeeeselijk naiëf
Stoer man.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:57 schreef De_Brandweer het volgende:
godver ik zit knettervast bij metroidde hele dag al. echt een gruwelijke game en tenminste niet zo simpel als zelda
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:16 schreef De_Brandweer het volgende:
ja stoer he bij zelda zat ik nooit vast die game was veel te makkelijk zeker gemaakt voor blinde mensen dan kunnen die ook eens een game uitspelen (en die geeft het geen fok dat de graphics lelijk zijn, de doelgroep van nintendo)
Bij Famitsu kreeg hij ook al rond de 9. Zal hem zeker kopen zodra hij uit is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Zack & Wiki krijgt wel aardige goede reviews zeg.
Die komt morgen in de winkelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:18 schreef Ludacriss het volgende:
Zijn er mensen die Metroid Prime 3 al ergens in de schappen hebben zien staan?
Tomassoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tja, ik kom er nog nauwelijks... Dan krijg je dit...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef Ferdie88 het volgende:
Ik heb vandaag verdomt veel pret met Wii sports=Bowling gehad met mn vriendin (sinds vandaag). Om die reden wil ik hier even Wii Bowling eren omdat ik na elke spare/strike een kus heb gekregen:![]()
![]()
Alsof hun er iets vanaf weten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
TomassoBattalion Wars 2 kreeg slechts een 7,5 van de Nintendo Power
Je wilt even kwijt dat je sinds vandaag een vriendin hebt? Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef Ferdie88 het volgende:
Ik heb vandaag verdomt veel pret met Wii sports=Bowling gehad met mn vriendin (sinds vandaag). Om die reden wil ik hier even Wii Bowling eren omdat ik na elke spare/strike een kus heb gekregen:![]()
![]()
En waar is dat dan, aangezien in het persbericht van Nintendo stond dat ie ¤40 ging kostenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, Endless Ocean gaat maar 30 euro kostenMisschien dat ik die toch maar aan ga schaffen
Want dat is geen geld
Schijnt beetje zelfde negatieve punten te hebben als de voorganger.quote:
Effe afwachten wat de rest van de scores worden. Het ziet er best tof uit, dus ik zal hem wel halen nadat ik klaar ben met SMG, MP3 en Z&W.quote:At times the story can be too intricate; often lose track of who good guys are
- Difficulty from mission to mission can be erratic
- Better graphics than GC (explosions, water, etc.)
- Control is better, pointer is great
- Camera is limiting and prevents you from being able to look directly overhead
- Gesture-based controls are good...but tilting remote to adjust plane elevation feels stiff & slow
- Wi-Fi offers assault mode, co-op (both are quick), and skirmish (longer)
Bij de Dixonsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En waar is dat dan, aangezien in het persbericht van Nintendo stond dat ie ¤40 ging kosten![]()
Dank u, gaan we dat eens in de gaten houden, elke andere winkel heeft de game namelijk voor ¤40 staan.quote:
En een bevestigende linkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dank u, gaan we dat eens in de gaten houden, elke andere winkel heeft de game namelijk voor ¤40 staan.![]()
Mooi, haal ik hem dan wel in de winkelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En een bevestigende linkMaar ik las op Neogaf dat er meer winkels zijn met die prijs
MM Breda ook al.. Zag trouwens een hoop nieuwere games liggen.. Spiderman lag er bij, evenals Crash of the Titans (Crash Bandicoot?)..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:30 schreef depax het volgende:
dimplus had hem replay eindhoven had nog een kopie ( en die was voor een vriend)
ook hadden ze sims cast away al binnen ( dim ook trouwens)
me pa had 299 gehaald.. 12 keer strike en een keer 9!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is jullie topscore bij Wii sports bowling? De mijne 245
Matigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Famitsu geeft SMG 38/10 (10, 9, 9, 10)
Alleen staat er niks negatiefs in de review(s) zelf.Alleen maar zeer positieve dingen.
Met Sunshine op zich is niks mis. Ik speel die nu op m'n wii en heb er veel plezier mee. De levelopdrachten zitten best leuk in elkaar, het ziet er allemaal stralend en fris uit, de besturing is goed. Maar het voelt niet als Mario. Vervang het mariokarakter door Arie het Anuskonijn en het zou een 3rd partytitel kunnen zijn. De leukste stukjes van Sunshine die echt als Mario aanvoelen zijn dan ook die minilevels in de levels die teruggrijpen naar bewegende platformactie, waar dat retro a capella mario deuntje speelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
Ik hoop dat deze veel leuker gaat worden dan Super Mario Sunshine
Dat gevoel heb ik dus ook met Sunshine. Het kan mij niet het gevoel geven van Super Mario World 1 / 2 of Super Mario 64. Dat zijn in mijn optiek echt geweldige spellen. Sunshine is niet slecht, maar het geeft mij niet dat echte Mario gevoel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met Sunshine op zich is niks mis. Ik speel die nu op m'n wii en heb er veel plezier mee. De levelopdrachten zitten best leuk in elkaar, het ziet er allemaal stralend en fris uit, de besturing is goed. Maar het voelt niet als Mario. Vervang het mariokarakter door Arie het Anuskonijn en het zou een 3rd partytitel kunnen zijn. De leukste stukjes van Sunshine die echt als Mario aanvoelen zijn dan ook die minilevels in de levels die teruggrijpen naar bewegende platformactie, waar dat retro a capella mario deuntje speelt.
Ook voor een belangrijke deel nostalgie. Ik heb SM64 gedownload maar amper gespeeld, ik vind er gewoon weinig aan. Ik heb dit spel dan vroeger ook nooit gespeeld. Misschien zijn we wel teveel verwend met steeds mooiere en uitgebreidere spellen en kan een spel als Mario je niet meer bekoren zonder een forse dosis aan nostalgie.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook met Sunshine. Het kan mij niet het gevoel geven van Super Mario World 1 / 2 of Super Mario 64. Dat zijn in mijn optiek echt geweldige spellen. Sunshine is niet slecht, maar het geeft mij niet dat echte Mario gevoel.
Hoe kom je dan aan VC games?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:14 schreef De_Brandweer het volgende:
DOWNLOADEN MAG NEIT ZOMFG HAX LEES DE POLICY EENS![]()
![]()
Stumperquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:14 schreef De_Brandweer het volgende:
DOWNLOADEN MAG NEIT ZOMFG HAX LEES DE POLICY EENS![]()
![]()
ter vergelijking:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Famitsu geeft SMG 38/10 (10, 9, 9, 10)
Alleen staat er niks negatiefs in de review(s) zelf.Alleen maar zeer positieve dingen.
quote:Famitsu Reviews Mario Sunshine
07.23.02
Japanese gaming publication Famitsu has reviewed Super Mario Sunshine. Four judges offered their ratings on a scale of 10 with three giving the game a 9 and one a perfect 10 for a total score of 37/40 or 92.5%. This rating earns Super Mario Sunshine the highest in Japanese gaming honors, a Platinum award from Famitsu.
... En dan. Nintendogs kreeg 4 10`en. En dat maakt wat uit. Ik begrijp de vergelijking even niet. Het zijn gewoon cijvertjes van twee verschillende games. Sunshine is ook gewoon een super toffe game alleen minder geaccepteerd door gamers. Dus op dit moment weinig vergelijkbaar met smg.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ter vergelijking:
Super Mario Sunshine had 9,9,9,10 van Famitsu
wel excuse me....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
... En dan. Nintendogs kreeg 4 10`en. En dat maakt wat uit. Ik begrijp de vergelijking even niet. Het zijn gewoon cijvertjes van twee verschillende games. Sunshine is ook gewoon een super toffe game alleen minder geaccepteerd door gamers. Dus op dit moment weinig vergelijkbaar met smg.
Ik bedoel het helemaal niet verkeerd hoorquote:
Klinkt wel positiefquote:god it's the type of game when you play, you want to wake people up just to tell them you did because it's revelatory. It's like you can FEEL the paradigm shifting under your feet when you play this, as if all Iwata's claims were proved true in an instant and the sound of a million doubters fell silent.
I am guys, you know, a HUGE Nintendo critic lately. I don't like the direction they've taken for various reasons, and I let myself be known on this issue. Everywhere. And I can say, in genuine, from the hour or so I kept coming back to the demo, that this was worth the price of Wii. I would pay $399.99 to play this.
It is almost like... jesus... it's like all those non-games were just tons and tons of crumbling rock plugging up some mighty volcano, and it all came undone with Mario Galaxy. The giant moved and swayed, melting faces in its wake. I am prone to hyperbole. I can assure you, nothing I can say will prepare.
My words may sounds hollow to some. Some more technical features: I thought wiimote would be at best a side step, as opposed to a step forward. It is comfortable, it works wonders, you do not need camera control at any moment (guys, they've designed a 3D platformer which requires NO CAMERA CONTROL EVER. Do you know what that alone indicates with the talent?). In short, it is better than traditional controls. For real. That's coming from me. Mario's momentum is just so perfectly honed that every little movement feels rewarding. You don't even have to do anything, you can just spin Mario around and around and you'll feel as giddy as a fucking schoolchild.
This game? It LOOKS like a 360 game, save resolution. Yes, they actually did do it. Anybody tries to post LAUGHING SMILIES at this proposition, poke them in the eye with your dick. They're laughing out of fear. They've actually done it here. ANYONE on GAF that denies the visual pleasure unfolding here is a bullshit artist and a troll. Yes, 360 can obviously do better but here is a Wii game that looks as good, and you won't even once remotely think 'oh hey if only that goomba had bump maping.'
God the design. The fucking LEVEL design. I played much of what we've seen in early videos of this game, and even KNOWING what to expect did not truly explain what the experience is like. Here is a product that essentially shits on all other developers from the top of some unreachable mountain top. I love Ratchet, I love Sunshine. I love platformers. So why is it that this game seems to open a door that makes me almost embarrassed to have ever lauded them? FROM AN HOUR OF PLAY.
Oh God I think I'm turning back into a Nintendo fanboy... but it's such pure joy, really encapsulate the very reason I began to play games. I feel like a new gamer.
Hier niet @ Dixons/FRS/Bart Smit en zelfs niet bij de V&Dquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:09 schreef speknek het volgende:
Meh, nog geen MP3 bij de MM/Eplaza/Free Utrecht
dan maar het illegale circuit op.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:53 schreef Gronnaephos het volgende:
Aargh, krijg net een mail van GCshop dat Metroid Prime niet kan worden verstuurd vrijdag wegens de hoge vraag.. De eerstvolgende lichting games zou dan over 3 a 4 (!) weken komenDus ik heb hem maar geannuleerd, ga ik liever voor iets meer geld op eigen houtje naar een winkel om hem daar te kopen...
Alleen, nu is mijn vraag, wat kan ik het best doen i.v.m. die hoge 'vraag'? Ik hoop toch niet dat het weer van die Wii-lancerings-perikelen worden waarbij ik na 15 winkels uiteindelijk in een kleinere plaats 1 van 3 geleverde Wii's kon reserveren en ophalen op die ene vrijdag![]()
Wat moet ik doen?! Ik MOET die game hebben! MOET hem spelen! Ik lees al dat er nog maar heel weinig shops zijn die hem nu al verkopen, maar ik vermoed dat de meeste zooi vanmiddag/morgen wordt geleverd en winkels ala MM, FRS, Dixons enz. er niet over moeilijk doen om die meteen in de winkels uit te stallen.
Ik woon overigens in Enschede, dus als iemand anders uit Enschede al exemplaren heeft gespot/gekocht, graag vermelden waar en hoeveel kans ik nog maak er één te bemachtigen!![]()
Aha. Dus als jij bij de bakker geen broodje meer kan krijgen omdat ze op zijn dan knal jij hem neer en pikt een brood van de meneerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:05 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
dan maar het illegale circuit op.
Hoe kan je dat brood pikken als het op isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Aha. Dus als jij bij de bakker geen broodje meer kan krijgen omdat ze op zijn dan knal jij hem neer en pikt een brood van de meneer
Waarschijnlijk liggen ze gewoon in de winkel. Gewoon daar naartoe gaan en pakken en afrekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |