Nee joh officieel morgen, maar woensdags worden ze geleverd en dan liggen ze ook meestal meteen in de winkel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef ikookhier het volgende:
Waar de fuck haald iedereen MP3 vandaan:S
komt toch pas volgende week uit![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:22 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Nee joh officieel morgen, maar woensdags worden ze geleverd en dan liggen ze ook meestal meteen in de winkel.
Misschien dat ik van het weekend ook maar eens ga kijken of ik er een kan vinden. Eerst nog snel even SPM uitspelen.
Officieel morgen, een aantal gameshops en grote ketens leggen hem alvast neer voor de hardcore gamers, die er toch als de kippen bij zijn om zulke must-buys z.s.m. in handen te hebben. Nintendo vindt het niet leuk dat er zoveel winkels zijn die hun waar meteen verkopen zodra ze het binnen krijgen (logischerwijs enkele dagen voor de lancering), maar het is niet per se illegaal en Nintendo zal er dan ook niet snel maatregelen tegen nemen. Hetzelfde verhaal als met de Wii, werd ook al dagen van tevoren verkocht, alleen die was overal helemaal volgereserveerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef ikookhier het volgende:
Waar de fuck haald iedereen MP3 vandaan:S
komt toch pas volgende week uit![]()
WANTquote:
Nou, mooi dom van ze. Ze hebben de winkels dus echt de volledige versie voor de demo unit gegeven. En zoals ik al had verwacht is die alweer geripped en online gegooit. Slim bezig Nintendo!quote:
Bedoel je van monster hunter? Nee, dit is een ps3 screen. DoC zijn wel wii screensquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef Venderwel het volgende:
Zijn dit Wii screens??? Dan valt het mij niet tegen!
Volgens ONM is het een Wii screen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef disjfa het volgende:
Bedoel je van monster hunter? Nee, dit is een ps3 screen. DoC zijn wel wii screens
Maar jij bent dan ook voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:22 schreef De_Brandweer het volgende:
DoC is ook hondslelijk. Ik dacht eigenlijk dat het PSP screens waren
Zo! Wat een opmerking! Je bent weer terug naar je oude zelf tomassoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook voor020
, dus je ogen zijn niet helemaal lekker meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |