quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:57 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, het was maar een folieke.![]()
Wat de neuk is een folieke man?!![]()
![]()
quote:zottigheidje
Inderdaad...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
En die TS kriebelt wat af zeg, godverdomme he.
Ach kerel, voor deze meid wil ik best wat langer wachten hoor. Tuurlijk had ik meer moeten proberen... zeker toen ze bij me sliep, maar ja..... het is natuulijk lekker makkelijk en veilig afzeiken vanachter je pc'tje. Zelf ben je misschien helemaal niet zo stoer met vrouwen als dat je je nu voordoet en probeer je dat te compenseren door op internet een beetje de tough guy uit te hangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Inderdaad...
Alleen met dat inwendig kriebelen wil het nog niet zo lukken![]()
Stoere praatjes, maar voorlopig nog geen gevulde gaatjes![]()
Welkom in de wondere wereld van internetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:48 schreef baggerbak het volgende:
Het is natuulijk lekker makkelijk en veilig afzeiken vanachter je pc'tje. Zelf ben je misschien helemaal niet zo stoer met vrouwen als dat je je nu voordoet en probeer je dat te compenseren door op internet een beetje de tough guy uit te hangen.![]()
* John de Mol heeft gebeld, iets over een reality-serie...quote:
Dit hele topic heb je toch ook gewoon verzonnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:48 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Ach kerel, voor deze meid wil ik best wat langer wachten hoor. Tuurlijk had ik meer moeten proberen... zeker toen ze bij me sliep, maar ja..... het is natuulijk lekker makkelijk en veilig afzeiken vanachter je pc'tje. Zelf ben je misschien helemaal niet zo stoer met vrouwen als dat je je nu voordoet en probeer je dat te compenseren door op internet een beetje de tough guy uit te hangen.![]()
Nee, ik heb jou verzonnen en reageer als jou op mijn eigen topic!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:52 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dit hele topic heb je toch ook gewoon verzonnen?![]()
Wie heeft er op jou lul getrapt (het zal toch niet hequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:48 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Ach kerel, voor deze meid wil ik best wat langer wachten hoor. Tuurlijk had ik meer moeten proberen... zeker toen ze bij me sliep, maar ja..... het is natuulijk lekker makkelijk en veilig afzeiken vanachter je pc'tje. Zelf ben je misschien helemaal niet zo stoer met vrouwen als dat je je nu voordoet en probeer je dat te compenseren door op internet een beetje de tough guy uit te hangen.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:54 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou verzonnen en reageer als jou op mijn eigen topic!![]()
John de Mol zou jaloers zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:52 schreef Bramito het volgende:
Dit hele topic heb je toch ook gewoon verzonnen?![]()
...of 0-1 voor de Kaper, maar dat gunt niemand hier 'm meer lijkt mequote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:42 schreef Bramito het volgende:
Eensch, is echter een open wedstrijd, het kan 0-0 blijven...![]()
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:34 schreef Bramito het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Bramito stelt baggerbak in als favoriete Fokker!
Ik juich nog niet te vroegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:36 schreef Sequencial het volgende:
[..]
John de Mol zou jaloers zijn![]()
maar TS is volgens mij langzaam (ik bedoel l a n g z a a m) op weg naar een touch-down![]()
compleet off topic... je ava: bwahahahaaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:14 schreef stribe het volgende:
TS...
Of jij neukt haar nu of ik neuk haar...
Dit duurt te lang en ik word er helemaal gek van. Ik wil daden...
Ja...duurt lang hé!? Zie haar van het weekend pas weer, dus geduldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:14 schreef stribe het volgende:
TS...
Of jij neukt haar nu of ik neuk haar...
Dit duurt te lang en ik word er helemaal gek van. Ik wil daden...
Ik houd totaal niet van romantischquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:13 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
hehehehe :-) wel ik ben wel heel klassiek ingesteld dat wel... was ook maar een voorstel he schatties! je moet het ook allemaal een beetje in de context zien he... misschien is het zoals Cc al zei in dit geval nog niet aan de orde. maar elke vrouw houdt wel van een beetje romantiek hoor...het moet niet altijd "NEUKEN?" zijn he... en uhm ofwel heb je het ofwel heb je het niet ... ik zal niet zeggen dat ik het heb, but i'm close![]()
Jammer voor je. Maar je bent nog jong, wacht maar je gaat er nog achter smachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik houd totaal niet van romantisch
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:47 schreef Greys het volgende:
Ik voorzie toch nog wel een happy ending
MITS baggerbakje de volgende keer als hij haar ziet eens wat directer benadert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |