Het is een sletquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:21 schreef tipsch het volgende:
Nadia lijkt in een paar dagen wel 40 kilo aangekomen Dat gezicht staat helelmaal bol. D'r hamsterbek glanst als nooit eerder tevoren.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dramaqueen Mata Hoeri.
[ afbeelding ]
Wat een farce is dit duo. Liever vandaag dan morgen exit en nog liever gisteren en collectief vergeten dat ze ooit bestaan hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dramaqueen Mata Hoeri.
[ afbeelding ]
ik wil op tvquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dramaqueen Mata Hoeri.
[ afbeelding ]
Die twee komen mijn strot uit.Ik begrijp ook totaal niet waarom zij maar in gesprek moeten blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een farce is dit duo. Liever vandaag dan morgen exit en nog liever gisteren en collectief vergeten dat ze ooit bestaan hebben.
Jawel...11 kopietjes gemaakt ook nog. Hebben Luc en Dennis de hele middag over gedaan,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:27 schreef tipsch het volgende:
Wait is dit nu voor 'n onzin. Manny's hairstudio. Niveautje weer, creatief hoor!![]()
nada staat graag in een kort rokje op de stoel...snapdatdan...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Nadia hangt slingers op.. Maar Amanda is nog helemaal niet klaar..
13.00 weg, 14.00 begin, 16,30 klaar, 17.00 terug, ze kan nog niet weten of Amanda geslaagd is
Als Amanda gezakt is halen ze de slingers snel weg, dat is het plan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
13.00 weg, 14.00 begin, 16,30 klaar, 17.00 terug, ze kan nog niet weten of Amanda geslaagd is
Ah, maar dat zijn wel de twee grootste mieten van DGK bij elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jawel...11 kopietjes gemaakt ook nog. Hebben Luc en Dennis de hele middag over gedaan,
zo komt nadia heel lief over en komt het extra hard aan bij amanda als ze gezakt is. Win win situatie voor mata hoerie.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Exact. Uitgekookte sloerie dat het is. Alsof ze, tijd hebben dan wel nemen om die slingers en andere versiersels weg te nemen als Amanda in zak en as terugkomt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:35 schreef Vandaag... het volgende:
zo komt nadia heel lief over en komt het extra hard aan bij amanda als ze gezakt is. Win win situatie voor mata hoerie.
Dacht je dat het hun om iets onschuldigs als kontkrabben gaat dan? Haar vinger moet erin, hoor. Dennis heeft liever dat ze z'n open wond zónder scherpe nagel penetreert.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:46 schreef DrsH het volgende:
Naad heeft nog geen nagel om aan Dennix kont te krabben, dus daar zorgt Mannie voor
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze gezakt is...![]()
Ik hoop bij jou...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef Borga het volgende:
weet iemand waar Dennix is???
Met Brian naar de tandarts.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef Borga het volgende:
Naar de tandarts.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef Borga het volgende:
wij vrouwen hebben dat door..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naar de tandarts.
Naad blijft maar vissen bij Luc of hij echt niks voor haar voelt.
Luc blijft het maar ontkennen.
Jammer Naad, niet iedere vent gaat plat voor je.
Even de vloer controleren dan nee daar ligt hij nietquote:
Ik wilde reageren met : ik snap niet dat Dennis zich zo verlaagt. Maar ik snap dat wel, want Dennis.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Luc zegt dat Naad Dennix niet aan het lijntje moet houden.
Dat zijn nu net de dingen die Naad niet wil horen, ze vindt het heerlijk dat hij als een hondje achter haar aanloopt.
Hij zegt het wel!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:12 schreef Lobasca het volgende:
Mata Hoeri wil gewoon dat Luc zegt dat ze bij hem komt liggen..maar dat doet 'ie lekker niet
Tuurlijk, en waarschijnlijk is ze hem ook weer seksueel ten dienst en vice versa. En dan wordt Luc weer heel jaloers en kan ze het spelletje weer van voren af aan gaan spelen. Denkt het loeder.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:12 schreef petraa het volgende:
Nadia gaat vanavond gewoon bij Dennis slapen.
Luc is geweldig met haar aan het dollen. Iedere keer stelt hij dingen voor waarvan hij zeker weet dat ze het niet wil. En daarmee dwingt hij haar te vertellen wat ze wel wil.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:12 schreef Lobasca het volgende:
Mata Hoeri wil gewoon dat Luc zegt dat ze bij hem komt liggen..maar dat doet 'ie lekker niet
Mooi, ben blij dat een vent dat ook doorzietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Luc is geweldig met haar aan het dollen. Iedere keer stelt hij dingen voor waarvan hij zeker weet dat ze het niet wil. En daarmee dwingt hij haar te vertellen wat ze wel wil.
Luc : "Japio vind het toch niet erg als je bij hem gaat slapen"
Nadia : "Ik wil gewoon een bed voor mezelf, alleen".
Luc : "Ik zou ook bij Mannie en Brian kunnen gaan slapen, dan heb jij mijn bed"
Nadia : "Nee, dat wil ik niet"
Luc : "Mijn bed is wel heel erg breed"
Nadia : "Ja, jij hebt inderdaad een breed bed"
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc is geweldig met haar aan het dollen. Iedere keer stelt hij dingen voor waarvan hij zeker weet dat ze het niet wil. En daarmee dwingt hij haar te vertellen wat ze wel wil.
Luc : "Japio vind het toch niet erg als je bij hem gaat slapen"
Nadia : "Ik wil gewoon een bed voor mezelf, alleen".
Luc : "Ik zou ook bij Mannie en Brian kunnen gaan slapen, dan heb jij mijn bed"
Nadia : "Nee, dat wil ik niet"
Luc : "Mijn bed is wel heel erg breed"
Nadia : "Ja, jij hebt inderdaad een breed bed"
Ze wil dat Luc haar wilt..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Luc heeft Naad helemaal door.
Luc: Je moet rigoureus kappen met Dennix of wil je soms niet dat hij snel over je heen komt?.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Luc heeft Naad helemaal door.
Luc: Je moet rigoureus kappen met Dennix of wil je soms niet dat hij snel over je heen komt?.![]()
De bandnaam is ook op haar lijf geschreven: Cheap Trick.quote:I want you to want me.
I need you to need me.
Id love you to love me.
Im beggin you to beg me.
Zo kun je het ook uitleggen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, ze wil wel dat hij snel over haar heen is, tuurlijk
![]()
Hoe kom je er opquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
Bij Nadia moet ik denken aan deze lyrics:
[..]
De bandnaam is ook op haar lijf geschreven: Cheap Trick.
Je moet toch toegeven, dat Jaap haar goed te kakken zet..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:32 schreef Borga het volgende:
Ik kan nu niet echt zeggen dat Jaap hier erg goed in is
Dat hollen door de kamer zoals Naad ook altijd doet en dan roepen.......babyyyyyyyyyyyyyyquote:
Ze had het er vanochtend met Amanda over, leuke dingen die ze heeft aangevraagd, het hokje is er mee bezig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:37 schreef Lobasca het volgende:
nada: er komen heel veel leuke dingen voor me aan., ik wil gewoon genieten.
Waar heeft dat wijf het over? Tietcorrectie, 3navelcorrectie or what?
Die snol denkt dat ze interessant is als er op YouTube filmpjes van haar geplaatst worden.. zielig wijfquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hollen door de kamer zoals Naad ook altijd doet en dan roepen.......babyyyyyyyyyyyyyy![]()
Maar meer weet jij ook niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze had het er vanochtend met Amanda over, leuke dingen die ze heeft aangevraagd, het hokje is er mee bezig.
Dat is (misschien) wel zo. Maar Jaap kan Nada niet goed nadoen en zijn ''teksten'' vindt ik nu niet echt origineel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven, dat Jaap haar goed te kakken zet..
Mata Hoeri voelt zich vereerd..![]()
Je bent lekker op dreef met je woordspelingen!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:48 schreef Lobasca het volgende:
Ze heeft het altijd maar over haar doelen daar, maar met nix als keeper komt zij nogal doelloos over..
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar meer weet jij ook niet?![]()
Ze heeft het altijd maar over haar doelen daar, maar met nix als keeper komt zij nogal doelloos over..
Het doel is een wereldberoemde styliste te worden, is niet eens door haarzelf bedacht, de Febo kwam met het idee voor een cursus styling. (en er lopen wat selfproclaimed stylisten rond, in NL)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef met je woordspelingen!
Welke concrete doelen heeft Nadia, buiten het sleutelen aan dat logge lijf? Zelfs Natasia had meer doelen dan zij.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:57 schreef Carlaa het volgende:
Eigenlijk moet Jaap alleen in een handdoek lopen, en Huub in een roze tshirt en roze boxer....
Zij een stylist?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:00 schreef Dark het volgende:
Het doel is een wereldberoemde styliste te worden, is niet eens door haarzelf bedacht, de Febo kwam met het idee voor een cursus styling. (en er lopen wat selfproclaimed stylisten rond, in NL)
Het vieste (letterlijke en figuurlijk!) wijf van Nederland, is de enige titel waarmee zij aan de haal kan gaan..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Het doel is een wereldberoemde styliste te worden, is niet eens door haarzelf bedacht, de Febo kwam met het idee voor een cursus styling. (en er lopen wat selfproclaimed stylisten rond, in NL)
Nadia vindt zichzelf een pleaser en is een user, she's pleased to use.........anything and anybody![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze toch maar besloten om Fries als Dennix te laten spelen
Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ie naast een mooi rose hemd ook nog tegelijkertijd staand staat te vretenquote:
Ja maar..ja maar.. die kleding krijgt ze van het (kleed)hokje..classy met een mascara-knipoog.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe verzin je hetAls iemand niet weet hoe ze zich moet kleden, is Nadia het.
Zak hooi incl.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ie naast een mooi rose hemd ook nog tegelijkertijd staand staat te vreten
Wie dan? Jaap is de enige enigszins denkbare, vwb de rest heeft ze geen schijn van kans, dus ook zij wordt straks een spelblokker als ze Dennis er in houdt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia houdt hem erin, ze wil eerst andere mensen eruit.
Hee ! We hebben het hier WEL over DOUBLE-L he !!!! Luuk Lammetjesthee !!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
Bovendien vind ik Luc ook wel een beetje een sukkeltje.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:19 schreef dgk_fan het volgende:
Hee ! We hebben het hier WEL over DOUBLE-L he !!!! Luuk Lammetjesthee !!!!!
Luc is gewoon wijs....hij observeert mensen heel goedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Luc dingen van zichzelf (misschien van vroeger) in Dennis herkent. De opsomming van Dennis z'n fouten en redenen daarvoor gaat hem veel te makkelijk af. Bovendien vind ik Luc ook wel een beetje een sukkeltje.
ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Luc dingen van zichzelf (misschien van vroeger) in Dennis herkent. De opsomming van Dennis z'n fouten en redenen daarvoor gaat hem veel te makkelijk af. Bovendien vind ik Luc ook wel een beetje een sukkeltje.
tis een lekker ding, dat wel. Maar de wijzheid die uit luc komt hangt van clichés aan elkaar en lijken zo uit de Oprah Winfrey te zijn overgenomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja Nadia, als wij je moeder mogen geloven, ben jij in het echt ook een hele leuke meid. Helaas is de realiteit toch minder rooskleurig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia: Als ik de post lees van zijn vrienden en familie dan is hij buiten echt een hele leuke vent
Nou, naarmate ik hem langer hoor praten raak ik meer overtuigd van mijn eigen theorie. Vergeet ook niet zijn 'instortmomentje' van gisteravond: hij had er de grootste moeite mee in Tiroler kleding te gaan, en hij was bang dat bepaalde mensen 'die hem als een vaderfiguur zien' het niet van hem zouden accepteren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:21 schreef riri het volgende:
[..]
Luc is gewoon wijs....hij observeert mensen heel goed
[..]
Luc psychologie gestudeerd? Voor zichzelf dan zeker, om van Dennis Sukkel niveau naar Relaxte Gozer te evolueren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
tis een lekker ding, dat wel. Maar de wijzheid die uit luc komt hangt van clichés aan elkaar en lijken zo uit de Oprah Winfrey te zijn overgenomen.
Niet dat het fout is ofzo, maar toch.
Luc heeft toch psychologie gestudeerd zei hij, en zo praat hij ook. Basis, gegeneraliseerd en vooral niet verder omdat het dan te ingewikkeld wordt...
Neeeehhh niet naar de kliniek .. Dat gun ik haar domweg niet. Dat wijf wekt een soort van aggressie en haat in me op ..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:27 schreef STAP01 het volgende:
Redaktie, deze verhaallijn is nu wel klaar hoor! Laat Naad naar de Bergmankliniek gaan om haar misvormde buik en tieten te corrigeren! Ik ben het zoooo spuug en spuug zat dat mokkel!
tja...waarom denk je dat hij dat zegt?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Luc tegen Nadia: "Ik had jullie liever bij elkaar gezien"
Yeah right Luc![]()
Bij mij ook! Ik haat dat wijf en het wordt steeds erger en erger! Wat een teringh**r! Laat haar maar lekker onder narcose gaan!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeehhh niet naar de kliniek .. Dat gun ik haar domweg niet. Dat wijf wekt een soort van aggressie en haat in me op ..Fokking niet normaal
![]()
Ik denk dat hij op een zangcariere hoopt. Een soort 2e Gerard Jolingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia: Hij wil gewoon hier zijn, bepaald doelen bereiken die thuis niet echt kunnen maar hier wel.
Wat dan?? Ik weet het serieus niet.
Heeft ie nou een blauw oog?quote:
Nee, maar zij wil wel..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:36 schreef Sonique het volgende:
Hebben Luc en NAdia al geneukt trouwens...
Vast niet toch? ;-)
Dat heb ik ook wel door dat hij daar zit om Nadia in te palmen. Maar dan moet hij niet beginnen dat hij het liever ander had gezien etc. Hij heeft het vaak over eerlijk zijn, dan moet hij niet zulke dingen zeggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:31 schreef riri het volgende:
[..]
tja...waarom denk je dat hij dat zegt?
Luc zit daar met een doel....hij heeft er veel voor over om Nadia te bewerken en hij benaderd haar op een manier zoals zij graag wil horen....dan komt het pas over waar ze mee bezig is
Daar moet ik ook altijd bij hem altijd aan denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op een zangcariere hoopt. Een soort 2e Gerard Joling
Eens, maar het werkt wel. Die sukkels zijn allemaal onder de indruk van hemquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:39 schreef STAP01 het volgende:
Die Luc mag van mij ook snel opzouten. Wat een jochie! Beetje de psycholoog uithangen daar.
Mata Hoeri....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dramaqueen Mata Hoeri.
[ afbeelding ]
Beetje sloom praten (zodat het bedachtzaam lijkt), beetje sloom rondhangen (zodat het relaxed en cool overkomt)...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Eens, maar het werkt wel. Die sukkels zijn allemaal onder de indruk van hem![]()
Jij hebt het door!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:43 schreef Soury het volgende:
Nadia wil horen dat Luc VOOR HAAR de kooi ik kwam![]()
![]()
![]()
Lieke heeft Jaap opgemaakt als Nadia en Huub als Dennis. Eerder had Jaap ook een donkere pruik op (leek trouwens meer op Palma). Jaap deed Nadia niet erg goed na.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:44 schreef Sonique het volgende:
wassap met Jaap? En heeft hij oogschaduw op ofzo?
En waarom steekt hij z'n middelvinger op naar de camera?
Waneer is de show ??? Heb de repetities gezien Wheheheheheee lachequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke heeft Jaap opgemaakt als Nadia en Huub als Dennis. Eerder had Jaap ook een donkere pruik op (leek trouwens meer op Palma). Jaap deed Nadia niet erg goed na.
Pleasequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[ [url=http://http://tbn0.google.com/images?q=tbn:aT62lseyetJhyM:http://theateringe.punt.nl/upload/klein.JPG]afbeelding[/url] ]
Brian lijkt soms wel op Johnny Depp.
[ afbeelding ]
DAT NEEM JE TERUG!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brian is qua uiterlijk zeker niet lelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
DAT NEEM JE TERUG!![]()
iK EIS DAT JE DEZE POST VERWIJDERT!![]()
IK GA NAAR DE FB, GA JE MEE LOBAS?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot ie gaat lachen...... hiiiiiiiiiiiihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihiihhiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian is qua uiterlijk zeker niet lelijk![]()
Het kan ieder moment beginnen. Het wachten is op Jaco.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Waneer is de show ??? Heb de repetities gezien Wheheheheheee lache![]()
Yes sir!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
DAT NEEM JE TERUG!![]()
iK EIS DAT JE DEZE POST VERWIJDERT!![]()
IK GA NAAR DE FB, GA JE MEE LOBAS?
Veel plezier ermeequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
echt wel!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
me tooquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:27 schreef STAP01 het volgende:
Redaktie, deze verhaallijn is nu wel klaar hoor! Laat Naad naar de Bergmankliniek gaan om haar misvormde buik en tieten te corrigeren! Ik ben het zoooo spuug en spuug zat dat mokkel!
Uhh ? O.k. Dus Nadia en Dennis krijgen dit niet te zien ? Jammerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan ieder moment beginnen. Het wachten is op Jaco.
Uiterlijkquote:
Morgen zien ze het op band.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ? O.k. Dus Nadia en Dennis krijgen dit niet te zien ? Jammer![]()
Raar toch hoe smaken verschillen... ik vind hem juist wel lelijk en dat zou ik ook vinden als ik hem niet kende. Die geslepen ogen met die harde kleine jukbeenderen eronder, dat smalle kaakje met die scherpe uitstende tanden... Nah.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaan het filmen, morgen mag iedereen kijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ? O.k. Dus Nadia en Dennis krijgen dit niet te zien ? Jammer![]()
Shit geen vingerplantquote:
Wromquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Morgen zien ze het op band.
(ik ben nog steeds beauws)![]()
Nou, ik vind Brian zo erg dat ik echt niet meer objectief naar zijn uiterlijk kan kijken. Hoe je het ook bekijkt het blijft een verrot persoon van binnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar toch hoe smaken verschillen... ik vind hem juist wel lelijk en dat zou ik ook vinden als ik hem niet kende. Die geslepen ogen met die harde kleine jukbeenderen eronder, dat smalle kaakje met die scherpe uitstende tanden... Nah.
Tuurlijk, hem kennen maakt hem nog lelijker vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, ik vind Brian zo erg dat ik echt niet meer objectief naar zijn uiterlijk kan kijken. Hoe je het ook bekijkt het blijft een verrot persoon van binnen.
Ik ook ga gelijk Thanksquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, hem kennen maakt hem nog lelijker vindenHeb je de rattenpoll van tuinfluiter al gedaan... sommigen vinden Nadia nu een grotere rat.
Ja gek he, Jaap, Huub en Lieke hebben oproep gedaan om vooral veel post te sturen voor Nadia en Luc.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:10 schreef milk-shake het volgende:
N: ik heb allemaal nieuwe fan's ineens....................
Waarom verbaast me dat nu niet, nepzooi.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:17 schreef Clank het volgende:
Amanda terug.. het hoogste cijfer van iedereen.
Ook hier trap ik niet in!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:17 schreef Clank het volgende:
16 daagjse cursus waarvoor Amman met een 7 haar deelcertificaat haaltquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:17 schreef Clank het volgende:
iddquote:
Moet je nagaan als ze haar school had afgemaakt...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:20 schreef Soury het volgende:
Ach gun het haar wel. Doet haar goed blijkbaar![]()
Haar examen is nadat de andere meiden allemaal met hakken over de sloot geslaagd waren, apart afgenomen. Dus de beooreling zal dan iid ook wel anders geweest zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt het al, je krijgt gewoon een voorkeursbehandeling omdat je in DGK zit.
Dat smerige wijf weet niet eens wat hygiëne is, hoe kan ze daar in hemelsnaam een certificaat voor halen?!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar examen is nadat de andere meiden allemaal met hakken over de sloot geslaagd waren, apart afgenomen. Dus de beooreling zal dan iid ook wel anders geweest zijn
Dat wilde ik net zeggen, wist alleen niet hoe ik het moest schrijvenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:24 schreef ricofromrio het volgende:
volgens mij heeft Luc dyslectie
hear hearquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:26 schreef Lunaflame het volgende:
Amanda de snollekop met het stroohaar geslaagd???????????????????
Nu ik dit lees is mijn vertrouwen in examinatoren tot het nulpunt gedaald, ze kan echt helemaal niks zelfstandig, moet aan alle kanten worden geholpen, ruimt niks op, heeft geen overzicht etc. etc. etc.
Dit kan gewoon niet, doorgestoken kaart, kan niet anders. Ik gun het haar ook voor geen meter. Kan me niet voorstellen dat dat mens ooit een nagelstudio of wat voor beautystudio dan ook kan runnen als ze geen andere mensen heeft om haar bij te staan, te helpen, te sturen of haar te behoeden voor ontzettende blunders.
Wat een kutzooi.
Zo dat moest er effe uit hoor.
idd... irritantquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan Lieke zo moeilijk aanhoren... kan er niks aan doen
Ben het met je eens..ik boycot alle nailstudio's... deed ik toch al..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:26 schreef Lunaflame het volgende:
Amanda de snollekop met het stroohaar geslaagd???????????????????
Nu ik dit lees is mijn vertrouwen in examinatoren tot het nulpunt gedaald, ze kan echt helemaal niks zelfstandig, moet aan alle kanten worden geholpen, ruimt niks op, heeft geen overzicht etc. etc. etc.
Dit kan gewoon niet, doorgestoken kaart, kan niet anders. Ik gun het haar ook voor geen meter. Kan me niet voorstellen dat dat mens ooit een nagelstudio of wat voor beautystudio dan ook kan runnen als ze geen andere mensen heeft om haar bij te staan, te helpen, te sturen of haar te behoeden voor ontzettende blunders.
Wat een kutzooi.
Zo dat moest er effe uit hoor.
"Mijn hygiëne is helemaal top" zegt ze netquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat smerige wijf weet niet eens wat hygiëne is, hoe kan ze daar in hemelsnaam een certificaat voor halen?!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Mijn hygiëne is helemaal top" zegt ze net![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:44 schreef the_undertaker het volgende:
Wat hoor ik nu. Dellie geslaagd voor dr nagel zooi?
Veeg mij maar op![]()
![]()
![]()
Ik zie verdomme weinig verschil met Naadquote:
helaas welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:01 schreef fredfik het volgende:
is amanda geslaagt?????
Het is dat je het spiegelbeeld van Jaap ziet anders zou ik zweren dat het Naad is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia voor de spiegel.
[ afbeelding ]
Dat is Nadia ECHT NIE !!!! Nadia heeft VEEEL bredere schouders !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia voor de spiegel.
[ afbeelding ]
idd, the moviequote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:49 schreef Guuskeee het volgende:
HiDiHo > jij bent de favoriete uitroep van Mr Hanky! (the christmas poo)
no offence hoor, ik vroeg me gewoon af of het daar vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |