Het is een sletquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:21 schreef tipsch het volgende:
Nadia lijkt in een paar dagen wel 40 kilo aangekomen Dat gezicht staat helelmaal bol. D'r hamsterbek glanst als nooit eerder tevoren.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dramaqueen Mata Hoeri.
[ afbeelding ]
Wat een farce is dit duo. Liever vandaag dan morgen exit en nog liever gisteren en collectief vergeten dat ze ooit bestaan hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dramaqueen Mata Hoeri.
[ afbeelding ]
ik wil op tvquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dramaqueen Mata Hoeri.
[ afbeelding ]
Die twee komen mijn strot uit.Ik begrijp ook totaal niet waarom zij maar in gesprek moeten blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een farce is dit duo. Liever vandaag dan morgen exit en nog liever gisteren en collectief vergeten dat ze ooit bestaan hebben.
Jawel...11 kopietjes gemaakt ook nog. Hebben Luc en Dennis de hele middag over gedaan,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:27 schreef tipsch het volgende:
Wait is dit nu voor 'n onzin. Manny's hairstudio. Niveautje weer, creatief hoor!![]()
nada staat graag in een kort rokje op de stoel...snapdatdan...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Nadia hangt slingers op.. Maar Amanda is nog helemaal niet klaar..
13.00 weg, 14.00 begin, 16,30 klaar, 17.00 terug, ze kan nog niet weten of Amanda geslaagd is
Als Amanda gezakt is halen ze de slingers snel weg, dat is het plan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
13.00 weg, 14.00 begin, 16,30 klaar, 17.00 terug, ze kan nog niet weten of Amanda geslaagd is
Ah, maar dat zijn wel de twee grootste mieten van DGK bij elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jawel...11 kopietjes gemaakt ook nog. Hebben Luc en Dennis de hele middag over gedaan,
zo komt nadia heel lief over en komt het extra hard aan bij amanda als ze gezakt is. Win win situatie voor mata hoerie.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Exact. Uitgekookte sloerie dat het is. Alsof ze, tijd hebben dan wel nemen om die slingers en andere versiersels weg te nemen als Amanda in zak en as terugkomt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:35 schreef Vandaag... het volgende:
zo komt nadia heel lief over en komt het extra hard aan bij amanda als ze gezakt is. Win win situatie voor mata hoerie.
Dacht je dat het hun om iets onschuldigs als kontkrabben gaat dan? Haar vinger moet erin, hoor. Dennis heeft liever dat ze z'n open wond zónder scherpe nagel penetreert.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:46 schreef DrsH het volgende:
Naad heeft nog geen nagel om aan Dennix kont te krabben, dus daar zorgt Mannie voor
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze gezakt is...![]()
Ik hoop bij jou...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef Borga het volgende:
weet iemand waar Dennix is???
Met Brian naar de tandarts.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef Borga het volgende:
Naar de tandarts.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef Borga het volgende:
wij vrouwen hebben dat door..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naar de tandarts.
Naad blijft maar vissen bij Luc of hij echt niks voor haar voelt.
Luc blijft het maar ontkennen.
Jammer Naad, niet iedere vent gaat plat voor je.
Even de vloer controleren dan nee daar ligt hij nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |