Alleen maar handig nacht's, overdag met de zon is de lucht niet te harden daar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:53 schreef Beckham het volgende:
[..]
sorry hoor maar waarom moeten die alliance pussy's nou altijd midden in de nacht een raid op een horde town doen
losers , bang dat ze wat tegenstand krijgen ander (beter gezegt compleet afgemaakt worden)
4:50 AM![]()
En daarnaast, anders trekken de servers het nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef vogelkooi het volgende:
Alleen maar handig nacht's, overdag met de zon is de lucht niet te harden daar.
yep , ontken ik dat ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 06:10 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik zie nochtans ook de melding ''stormwind is under attack'' dus volgens jouw logica zijn de hordes ook pussy's..
WoW Instant Messaging oftewel WIMquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:33 schreef Evertjan het volgende:
heeft er iemand een goede chatmod waarmee je ook gesprekken mee kan opslaan?
Hahahahaquote:
Khadgar, alliance side. Daar heb je Orions Horde en Templars of Hollandquote:Op zondag 4 november 2007 18:25 schreef Game_Error het volgende:
Weet iemand nog een goede server met een redelijk grote nederlandse guild? ik wil wel eens helemaal opnieuw beginnen. en wat nieuwe mensen leren kennen
Gz!quote:Op maandag 5 november 2007 07:57 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren voor het eerst Nightbane neer
De realm forums op de blizzard forums?quote:Op maandag 5 november 2007 14:18 schreef Slappy het volgende:
Mensen ik heb gehoord dat op sommige forums er raids worden aangekondig.
Bijvoorbeeld grote groep die Orgrimmar aanvalt
Wie weet waar je die aankondingen kan vinden
Die roysilencer ken ik ergens van, ooit mee in de guild gezeten maar weet er haast niks meer van.quote:Op maandag 5 november 2007 15:39 schreef Stranger het volgende:
Afgelopen week Hydross neer, eerste keer dat we hem probeerden, want we hadden begrepen dat het een best lastig gevecht was, maar dat viel eigenlijk wel mee. Na wat agro-foutjes de eerste paar pogingen, en wat taktiekwijzigingen de paar keer daarna, lukte het ons vrij snel na de tweede keer trash clearen.
Helaas mijn mooie pally-head niet gevallen, maar ja, komt nog wel een keer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |