Tuurlijk niet, maar ik vraag me af waar al die mensen gebleven zijn. Of zij hun leven nou in het spel steken vanwege een paar paarse pixels dat moeten ze zelf weten, alleen is nou echt iedereen zo geworden? Of is gewoon het gedeelte wat ik in het spel zoek gestopt met spelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
Jij gaat er van uit dat iedereen het leuk vindt gedood te worden terwijl je te wachten staat om een dungeon of raid te gaan doen?
Als je het zo leuk vindt om andere mensen te doden ga dan een FPS spelen. Of ga BG's doen.
"Paarse pixels"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik vraag me af waar al die mensen gebleven zijn. Of zij hun leven nou in het spel steken vanwege een paar paarse pixels dat moeten ze zelf weten, alleen is nou echt iedereen zo geworden? Of is gewoon het gedeelte wat ik in het spel zoek gestopt met spelen?
Ze willen gewoon even van die irritante kerel af die hun steeds zit te storen.quote:En wat je dan wel ziet (erg hypocriet en kinderachtig) is dat ze ineens wel "zin" hebben in PVP als ze in grote getallen in de meerderheid zijn, wat is dat dan? Stelletje kinderen.
En dat is de slimste opmerking van de dag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:52 schreef tonks het volgende:
Moet je niet op een pvp server gaan spelen
Dat is het voordeel, om als hunter mee te gaan, de shaman heeft het niet nodig en je hebt geen andere clothies die het voor je neus weg wilen jatten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Eerste keer Kara met guild, meteen 3 epics.
http://www.wowhead.com/?item=28454
http://www.wowhead.com/?item=28519 en
http://www.wowhead.com/?item=28581.
Nou het mag ook wel, in heroics kunnen shamans alle mail drops wel hebben. Allemaal dingen met bonusspelldamage en healing etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel, om als hunter mee te gaan, de shaman heeft het niet nodig en je hebt geen andere clothies die het voor je neus weg wilen jatten.
owja :gratz
Ik vind juist het samenwerken leuk, ik heb enorm veel lol gehad in de raid vanavond. En dan krijg je ook nog eens betere items, kan het beter?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef TripleM het volgende:
Wat een gezeik over PvP, ik vind het prima en heerlijk om te PvPen (ook al verlies ik al-tijd) maar ik haal meer plezier uit PvE. Niet om paarse pixels te halen, maar om alle content te hebben gespeeld.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niks leuker dan mensen flink te ganken zodat ze de instance niet inkunnen, kunnen ze echt kwaad om worden
Met mijn boomkin heroics doen heeft geen enkele zin, er is echt geen leuke (leather) loot. Sowieso is caster leather echt heer erg lastig te vindenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
Nou het mag ook wel, in heroics kunnen shamans alle mail drops wel hebben. Allemaal dingen met bonusspelldamage en healing etc.
QFT!!! Als ik ergens schijtziek van word dan zijn het mensen die op een PvP server gaan spelen en vervolgens alleen maar instances in duiken. Ga dan met je dronken kut kop op een PvE server spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:52 schreef tonks het volgende:
Moet je niet op een pvp server gaan spelen
Dan trek je toch cloth aan? Wat boeit jou 't..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Met mijn boomkin heroics doen heeft geen enkele zin, er is echt geen leuke (leather) loot. Sowieso is caster leather echt heer erg lastig te vinden![]()
Gelukkig is iemand aanvallen die staat te wachten niet kinderachtigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik vraag me af waar al die mensen gebleven zijn. Of zij hun leven nou in het spel steken vanwege een paar paarse pixels dat moeten ze zelf weten, alleen is nou echt iedereen zo geworden? Of is gewoon het gedeelte wat ik in het spel zoek gestopt met spelen?
En wat je dan wel ziet (erg hypocriet en kinderachtig) is dat ze ineens wel "zin" hebben in PVP als ze in grote getallen in de meerderheid zijn, wat is dat dan? Stelletje kinderen.
Dat bedoel je gewoonquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Gelukkig is iemand aanvallen die staat te wachten niet kinderachtigen dan gaan huilen dat ze met zijn alle 'wraak' komen nemen is ook helemaal niet kinderachtig
World PvP
Nee bedoelde wat ik zeiquote:
Dat dus...niks mis met wat clothquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dan trek je toch cloth aan? Wat boeit jou 't..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:11 schreef DjNivek het volgende:
In het kader van World PvP, gisteren:
http://nw.lmd-pocus.eu/viewtopic.php?t=2498
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Komt ie dan he :
Reroll PvE noob.
In het kader van ''omg pvp happened on a pvp server''quote:
Heb ook helemaal niks tegen World PVP.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In het kader van ''omg pvp happened on a pvp server''
Precies, en daarom smeer ik hem meestal snel als ik alleen ben want dat overleef ik nooitquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Heb ook helemaal niks tegen World PVP.![]()
Alleen is huilen dat je alleen nog maar kunt pvp-en bij een summon stone om daarna te gaan huilen dat er 30 man naar buiten komt wel heel dom. Wat denk je dan? Dat ze wel even blijven wachten totdat hun priest eindelijk tijd heeft om naar binnen te rennen? Nee tuurlijk niet.......DAT is OOK World PVP![]()
Was jij dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:20 schreef tonks het volgende:
Ik had gister een 4/5 tier6 warrior met thunderfury en dat schild van illidan gemindcontrolled en op wat menjes laten hakken en toen doodgemaakt. Pvp servers
Doet me er aan denken dat ik Pulse (de Alliance warrior die rank 14 is geworden) MCe en op een cloth gnome liet in beukenquote:
Das juist leuk! Als ik dps spec ga ik daar ook altijd even langs, paar level 58-60's killen en de guards die niks kunnen doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
Kijk, dat soort acties kan ik nog wel waarderen. Maar er zit op mijn server een Tauren druid constant van alles te doden in Honor Hold. Elke keer dat ik daar ben zie ik z'n corpse wel liggen of probeert hij me dood te maken. En dat al een paar week lang. Dan heb je dus echt geen leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |