Die helm + horns =quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:29 schreef CittaR het volgende:
[ afbeelding ]
denk ik zet hier een keer een plaatje neer....
mijn char: Milk (Hellfire)
Hun HP ging niet naar hem, bij iedere kill healde hij zichzelf voor 70.000. Zeker bij grote steden was het daarom bijna onmogelijk om hem neer te krijgen, want dat moest in drie minuten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
al die lowbies die dood gingen, en all hun hp naar hem ging. ooit wel een filmpje gezien van een paladin die hem solo'de.
Erhm nee toen wist je ook al dat die gear niks meer waard zou zijn aangezien blizzard van het begin heeft gezegt dat ze uitbreidingen zouden gaan uitgevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:01 schreef EggsTC het volgende:
De PVP is flink dood op de servers waar ik zit. Het enige wat dit spel nog biedt is je leven opofferen voor paarse pixels om vervolgens te horen te krijgen dat over een half jaar lvl80cap uitkomt en de gear die je nu haalt toch niets meer waard is. Waar is de fun gebleven ffs. Waar zijn de blackrockmountain raids gebleven. Waarom staan er geen 4 raids meer voor de onyxia cave waar de snaar zo strak gespannen is dat een /spit op de andere faction al uitbreekt in een wereldoorlog.
Waar is de tijd dat je op de westernplague lands en in tyrs hand de ergste PVP had![]()
Als je nu iemand aanvalt dan ressed hij, rent door om zn instance te halen om niet te laat te zijn voor zn group. Hij vecht niet eens meer terug al frostbolt en sheep je hem van zn mount af, wtf, wat is er met dit spel gebeurd![]()
![]()
!!!
pvp is zo niet dood je moet gewoon weten waar je moet zoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:01 schreef EggsTC het volgende:
De PVP is flink dood op de servers waar ik zit. Het enige wat dit spel nog biedt is je leven opofferen voor paarse pixels om vervolgens te horen te krijgen dat over een half jaar lvl80cap uitkomt en de gear die je nu haalt toch niets meer waard is. Waar is de fun gebleven ffs. Waar zijn de blackrockmountain raids gebleven. Waarom staan er geen 4 raids meer voor de onyxia cave waar de snaar zo strak gespannen is dat een /spit op de andere faction al uitbreekt in een wereldoorlog.
Waar is de tijd dat je op de westernplague lands en in tyrs hand de ergste PVP had![]()
Als je nu iemand aanvalt dan ressed hij, rent door om zn instance te halen om niet te laat te zijn voor zn group. Hij vecht niet eens meer terug al frostbolt en sheep je hem van zn mount af, wtf, wat is er met dit spel gebeurd![]()
![]()
!!!
Dat idd en veel van de oude rotten spelen niet meer of zijn getransferd waardoor de nieuwe lading jezelf niks zegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
pvp is zo niet dood je moet gewoon weten waar je moet zoeken.
ik kan nu inloggen (ben net thuis eerst eten) en ik kan nu al zeggen welke allie guilds er bij de landingsplek in cot staan en welke rogues bij de bt summon stone staan met healers en dps op vliegende mounts dr boven.
het is nu echter gewoon minder centraal daar er niet 1 ding waar iedereen naartoe moet zoals vroeger brm waar 2 raid instances zit. of de fun van aq20 raids verneuken als je naar aq40 gaat
wil je world pvp terwijl er geen raids gestart/gesummond worden dan ga je naar ogri'la , skettis daar lopen dr ook genoeg rond die daily q's doen en wil je echt oorlog dan maak ik een topic op mijn server forums met de titel
ATHENE IS NOT THE GREATEST PALADIN IN THE WORLD, dan heb je gelijk 10 movielol dudes (2500+ rating team guild) die met een trial ud ff /who epi doen en dan naar die zone komen
het enige wat atm nog mist is een mhyte waar mensen in gaan geloven, want was tyrs hand echt zo veel beter om te grinden? neej dat was het niet, het was meer het feit dat iedereen het zei, want je kreeg veel meer gold/greens/blues/epics in de silithus tunnel
server unity en haat naar allies op je eigen server is alleen verdwenen door de xbg reals, ik mis wsg met en tegen mensen van me eigen server, snap niet dat blizz niet gewoon die optie dr bij geeft. ik mis sinds de honer systeem switch echt het , wow das die dude gevoel of crap die gaak niet aanvallen gevoel, puur omdat ik de helft gewoon niet meer echt ken
Haha, zitten die gasten op jouw server? kheb die threads wel gelezen, ik vermoed trollagequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
wil je world pvp terwijl er geen raids gestart/gesummond worden dan ga je naar ogri'la , skettis daar lopen dr ook genoeg rond die daily q's doen en wil je echt oorlog dan maak ik een topic op mijn server forums met de titel
ATHENE IS NOT THE GREATEST PALADIN IN THE WORLD, dan heb je gelijk 10 movielol dudes (2500+ rating team guild) die met een trial ud ff /who epi doen en dan naar die zone komen
Yep, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
server unity en haat naar allies op je eigen server is alleen verdwenen door de xbg reals, ik mis wsg met en tegen mensen van me eigen server, snap niet dat blizz niet gewoon die optie dr bij geeft. ik mis sinds de honer systeem switch echt het , wow das die dude gevoel of crap die gaak niet aanvallen gevoel, puur omdat ik de helft gewoon niet meer echt ken
jij weet het goed te verwoordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
ik kan nu inloggen (ben net thuis eerst eten) en ik kan nu al zeggen welke allie guilds er bij de landingsplek in cot staan en welke rogues bij de bt summon stone staan met healers en dps op vliegende mounts dr boven.
het is nu echter gewoon minder centraal daar er niet 1 ding waar iedereen naartoe moet zoals vroeger brm waar 2 raid instances zit. of de fun van aq20 raids verneuken als je naar aq40 gaat
het enige wat atm nog mist is een mhyte waar mensen in gaan geloven, want was tyrs hand echt zo veel beter om te grinden? neej dat was het niet, het was meer het feit dat iedereen het zei, want je kreeg veel meer gold/greens/blues/epics in de silithus tunnel
Ik moet er wel ff eerlijk bij zeggen dat het makkelijker was om vroeger een 15 man UBRS te doen dan een Kara run (bijde PUG's). Nu zijn die niet te vergelijker maar het ging ff om de aantallenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
jij weet het goed te verwoorden![]()
+1.
het licht denk ik dat de stap om wow te spelen veel lager licht tegenwoordig, meer dungeons met 10 man in plaats van 40, ik zeg niet dat het beter is heb nimmer aan een van die 2 soorten dungeons meegedaan. Maar ik verwacht dat, er meer mensen spelen die verwachten dat alles vanzelf gaat, en dat gaat het dus niet.
Ik bedoel dus al die ik-ik-ik snotneuzen, maar ook de oost-europeanen.
maar tot dat ik level 80 ben zit ik aan wow vast.
Dit is juist het probleem. Mensen zijn zo geobsedeerd door het verslaan van 1 baas die elke mongool aan kan als je het 2 miljoen keer probeert (hij doet immers altijd dezelfde dingen op dezelfde %-en). Iedereen weet wat er gaat gebeuren. Waarom spelen ze? Om paarse pixels te farmen, daar hun leven aan te wijden. Zelfs al kom je ze interrupten bij de summonstone. Dan is het ineens 15 vs 3 omdat ze allemaal naar buiten komen gerend van hun raid. Zelfs al is het 3vs3 voor de ingang voor de instance verkiezen ze "snel-de-instance-inrennen" boven de PVP. Wat is dat nou voor kutmentaliteit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
En ja, ik verkies een menselijke tegenstander die dynamisch is en waarvan ik niet weet wat hij gaat doen boven een baas waarvan tactics op internet staan wat elke mongool kan na 200 keer proberenquote:
Tuurlijk niet, maar ik vraag me af waar al die mensen gebleven zijn. Of zij hun leven nou in het spel steken vanwege een paar paarse pixels dat moeten ze zelf weten, alleen is nou echt iedereen zo geworden? Of is gewoon het gedeelte wat ik in het spel zoek gestopt met spelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
Jij gaat er van uit dat iedereen het leuk vindt gedood te worden terwijl je te wachten staat om een dungeon of raid te gaan doen?
Als je het zo leuk vindt om andere mensen te doden ga dan een FPS spelen. Of ga BG's doen.
"Paarse pixels"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik vraag me af waar al die mensen gebleven zijn. Of zij hun leven nou in het spel steken vanwege een paar paarse pixels dat moeten ze zelf weten, alleen is nou echt iedereen zo geworden? Of is gewoon het gedeelte wat ik in het spel zoek gestopt met spelen?
Ze willen gewoon even van die irritante kerel af die hun steeds zit te storen.quote:En wat je dan wel ziet (erg hypocriet en kinderachtig) is dat ze ineens wel "zin" hebben in PVP als ze in grote getallen in de meerderheid zijn, wat is dat dan? Stelletje kinderen.
En dat is de slimste opmerking van de dag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:52 schreef tonks het volgende:
Moet je niet op een pvp server gaan spelen
Dat is het voordeel, om als hunter mee te gaan, de shaman heeft het niet nodig en je hebt geen andere clothies die het voor je neus weg wilen jatten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Eerste keer Kara met guild, meteen 3 epics.
http://www.wowhead.com/?item=28454
http://www.wowhead.com/?item=28519 en
http://www.wowhead.com/?item=28581.
Nou het mag ook wel, in heroics kunnen shamans alle mail drops wel hebben. Allemaal dingen met bonusspelldamage en healing etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel, om als hunter mee te gaan, de shaman heeft het niet nodig en je hebt geen andere clothies die het voor je neus weg wilen jatten.
owja :gratz
Ik vind juist het samenwerken leuk, ik heb enorm veel lol gehad in de raid vanavond. En dan krijg je ook nog eens betere items, kan het beter?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef TripleM het volgende:
Wat een gezeik over PvP, ik vind het prima en heerlijk om te PvPen (ook al verlies ik al-tijd) maar ik haal meer plezier uit PvE. Niet om paarse pixels te halen, maar om alle content te hebben gespeeld.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niks leuker dan mensen flink te ganken zodat ze de instance niet inkunnen, kunnen ze echt kwaad om worden
Met mijn boomkin heroics doen heeft geen enkele zin, er is echt geen leuke (leather) loot. Sowieso is caster leather echt heer erg lastig te vindenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
Nou het mag ook wel, in heroics kunnen shamans alle mail drops wel hebben. Allemaal dingen met bonusspelldamage en healing etc.
QFT!!! Als ik ergens schijtziek van word dan zijn het mensen die op een PvP server gaan spelen en vervolgens alleen maar instances in duiken. Ga dan met je dronken kut kop op een PvE server spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:52 schreef tonks het volgende:
Moet je niet op een pvp server gaan spelen
Dan trek je toch cloth aan? Wat boeit jou 't..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Met mijn boomkin heroics doen heeft geen enkele zin, er is echt geen leuke (leather) loot. Sowieso is caster leather echt heer erg lastig te vinden![]()
Gelukkig is iemand aanvallen die staat te wachten niet kinderachtigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik vraag me af waar al die mensen gebleven zijn. Of zij hun leven nou in het spel steken vanwege een paar paarse pixels dat moeten ze zelf weten, alleen is nou echt iedereen zo geworden? Of is gewoon het gedeelte wat ik in het spel zoek gestopt met spelen?
En wat je dan wel ziet (erg hypocriet en kinderachtig) is dat ze ineens wel "zin" hebben in PVP als ze in grote getallen in de meerderheid zijn, wat is dat dan? Stelletje kinderen.
Dat bedoel je gewoonquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Gelukkig is iemand aanvallen die staat te wachten niet kinderachtigen dan gaan huilen dat ze met zijn alle 'wraak' komen nemen is ook helemaal niet kinderachtig
World PvP
Nee bedoelde wat ik zeiquote:
Dat dus...niks mis met wat clothquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dan trek je toch cloth aan? Wat boeit jou 't..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:11 schreef DjNivek het volgende:
In het kader van World PvP, gisteren:
http://nw.lmd-pocus.eu/viewtopic.php?t=2498
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Komt ie dan he :
Reroll PvE noob.
In het kader van ''omg pvp happened on a pvp server''quote:
Heb ook helemaal niks tegen World PVP.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In het kader van ''omg pvp happened on a pvp server''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |