ja je hebt die week volle training. wel beter dusquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:38 schreef MacMauser het volgende:
Ik heb een vraagie over de play-off matchen volgende week:
1. Kun je die week omdat je gewoon op zondag speelt, normaal trainen (6 middenvelders vol, 4 middenvelders half)?
2. Hoe is de verdedeling van geld van de recette voor die wedstrijd?
Nog een leuke middenvelder erbij en volgend seizoen knallen.quote:Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: formidabel (zeer hoog)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
Stoppenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:50 schreef Grumpey het volgende:
ach boeiend...mooi moment om te stoppen.
Mijn stats:quote:Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: pressievoetbal
Tactiekvaardigheid: redelijk
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: redelijk (laag)
HatStats 174
Verdediging 58
Middenveld 45
Aanval 71
Achteraf had Ruudt gelijk, ik moet beter kijkenquote:Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: uitmuntend (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 171
Verdediging 53
Middenveld 51
Aanval 67
2-0 voor bij rust, 2-3 achter aan het eind... nu ben ik 3e geeindigdquote:balbezit 1e helft: 70% / 30%
balbezit 2e helft: 76% / 24%
Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: match van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: matig (heel hoog)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: briljant (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: formidabel (heel hoog)
HatStats 236
Verdediging 63
Middenveld 75
Aanval 98
LoddarStats 18.73
KoosKabel '05
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: flankaanval
Tactische vaardigheid: uitmuntend
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: goed (heel hoog)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)
HatStats 178
Verdediging 69
Middenveld 30
Aanval 79
LoddarStats 8.71
Mag ik met je mee stoppen? Kutspelquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:50 schreef Grumpey het volgende:
verloren, overigens wel onterecht....
(maar ik had zelf wel foutje in opstelling, had winger vergeten op offensive te zetten)
ach boeiend...mooi moment om te stoppen.
Pijnlijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef maniack28 het volgende:
KAN IEMAND MIJ IN GODESNAAM VERTELLEN WAAROM IK DIT VERLIES? OMFG VIEZE KUTHATTRICK KUTSPEL
[..]
2-0 voor bij rust, 2-3 achter aan het eind... nu ben ik 3e geeindigd
Uhm? Nou ik dacht het niet, want dit is de 2e keer dit seizoen dat ik zwaar genaaid word. Verder heb ik tegen de nummer 1 1x 3-3 gelijk gespeeld, met een beetje luck, maar dat is het risico van hem omdat hij AO speelde.... De rest van de matches heb ik gewoon qua middenveld iedereen overclassed, dus daar ben ik het zeker niet mee eens..quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:40 schreef Lennox het volgende:
Dit seizoen heb je ook wel eens geluk gehad geloof ik![]()
En daarom speel ik vanaf nu ook geen AO meerquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:47 schreef Lennox het volgende:
Daarom is het mijns inziens ook goed dat het middenveld onder de loep wordt genomen.
Bedankt voor je tips trouwensquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En daarom speel ik vanaf nu ook geen AO meerMAar goed. ik had vandaag wel goed middenveld met slechts 2 inner mids, dat biedt perspectief!
Je gaat dus echt stoppen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:20 schreef Grumpey het volgende:
mijn tegenstander is direct gepromoveerd. Was het 1-1 gebleven, dan was ik dat ook geweest.
Meeste spelers van me staan te koop nu trouwens...dus als iemand nog een speler wil overnemen, salariskosten zijn minimaal
Okquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:56 schreef Grumpey het volgende:
ik stop niet helemaal. Ik ga of een farmteam worden voor NT, of ik koop allemaal 20jarigen en ga iets als passen trainen, om zo nog lekker in III mee te draaien. Ik denk dat ik me laat overhalen tot de 2e optie.
Maar voordat ik actie onderneem moest ik toch mijn spelers te koop zetten, dus bij deze.
Volgens mij verlies je er meer door, dan dat het je oplevert. Qua training, teamgeest. Heb er geen ervaring mee, maar wel ooit gelezen dat wel invloeg op je teamgeest heeft maar dat deze in een week hooguit 1/2 stijgt. Je teamgeest wordt na het seizoen weer gereset..quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:42 schreef nicomart het volgende:
hoe zat het ook al weer met je TI verlagen om dan je teamgeest te verhogen?
En hoe lang hou je dat dan vast met een coach met slecht leiderschap?
Of in ieder geval als ik mijn TI op 5% zet waar zal hij dan de zondag op staan?
1 2 3 4 5 6 7 8 | 161.7 67.3 36.0 58.4 Hoi pipeloi 166.7 69.9 40.1 56.7 dbholland 153.1 42.8 41.6 68.7 FC de Twietjes 142.5 60.7 34.9 46.9 FC De Rieverst 138.6 45.9 35.1 57.6 FC Philippo 138.4 56.9 42.4 39.0 utrecht united 126.4 52.5 29.1 44.7 Remia's_Devils |
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:20 schreef Grumpey het volgende:
mijn tegenstander is direct gepromoveerd. Was het 1-1 gebleven, dan was ik dat ook geweest.
Meeste spelers van me staan te koop nu trouwens...dus als iemand nog een speler wil overnemen, salariskosten zijn minimaal
Prutser.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:30 schreef DeHovenier het volgende:3-5 gewonnen
Zijn stats:
[..]
Mijn stats:
[..]
Achteraf had Ruudt gelijk, ik moet beter kijken
Nog maar een jaartje VIII dan
Maakt niets uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En maar eens 1 of 2 trainees verkopen, is het handig dat nu te doen of op de zondag van week1 volgend seizoen (dus op een donderdagmiddag te koop zetten??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |