Ik heb nu:quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:08 schreef maniack28 het volgende:
Veel middenveld en je aanval focussen op zijn zwakke plek (bekijk dus de laatste 7 wedstrijden van hem en concludeer of zijn def altijd hetzelfde staat, pak dan de zwakke plek)
Hoe hoog is de gradatie "klasse" ?quote:Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman klasse. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is.
Volgens mij staat er dat die jongen al klasse in scoren is en als je hem dus zou pulllen, wanneer da mag, hij al goed zou zijn daarin...quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:02 schreef foetre het volgende:
Inschatting jeugdspeler door scout
topklasse >uitstekend
klasse > goed
getalenteerd >redelijk
bemoedigend >matig
twijfelachtig >zwak
hopeloos >slecht
Ik heb betere stats.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:06 schreef Ruudt het volgende:
DeHovenier, hoezo speel jij een kampioenswedstrijd?
Als jij wint en de nummer 2 wint gewoon dan ben je geen kampioen.
verdediger en vleugelspel heb je nodig ja. over 2 seizoenen verandert er wel wat. verdedigen gaat meer bijdragen aan de verdediging en vleugelspel wat minder aan de vleugelaanval.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:41 schreef Anno20 het volgende:
Aan het begin wil ik graag nog gaan investeren in een nieuwe vleugelverdediger die goed bijdraagt aan zowel verdedigende als aanvallende ratings. Hij mag dus aanvallend opgesteld worden.
Op wat voor eigenschappen moet ik dan letten? Verdedigen+vleugelspel+???
graag jullie visie hierop!
Ter info, speel achtste klasse en wil volgend jaar promoveren naar de 7e...
Je staat 3e... je bent afhankelijk van het resultaat van de match van nummer 2quote:
Is dat een goede opstelling?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb nu:
2 vleugelverdedigers verdedigend
1 vleugelspeler aanvallend op de linkerkant omdat de tegenstander matig haalt bij de linkerverdediging,
1 vleugelspeler naar het midden,
en 2 mids aanvallend.
Ja, dat is een goeie oplossingquote:
De slechte vorm neem ik op de koop toequote:Otta Hamouz (146804343) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar en 108 dagen, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 25-10-2007
Nationaliteit: flag Česká republika
Total Skill Index (TSI): 5 820
Loon: 2 340 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: LosingEleven FC
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: briljant Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Dan nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, dat is een goeie oplossing
Hoe lang speel jij eiglijk al hattrick
ZIE EDITquote:
Wat voor formatie speel je uberhaupt? 3-5-2 mag ik hopen? Want dan heb je 3 centrale mids en 1 winger ttm voor middenveldoverwicht... maar goed, nogmaals, ik ken je spelers niet, jij wel, dus je weet wat je moet doen, je hebt zn zwakke punt, speel een beetje met ht-ratings en zet zoveel mogelijk op rechts aanvallend en haal zoveel mogelijk middenveld. Kies geen opstelling waar je geen ervaring in hetb.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
Vanuit de keeper gezien heb ik idd de winger rechts aanvallend staan en de winger links op mid.
Hij speelt het spel al zo lang maar lijkt meer op een newbyquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat voor formatie speel je uberhaupt? 3-5-2 mag ik hopen? Want dan heb je 3 centrale mids en 1 winger ttm voor middenveldoverwicht... maar goed, nogmaals, ik ken je spelers niet, jij wel, dus je weet wat je moet doen, je hebt zn zwakke punt, speel een beetje met ht-ratings en zet zoveel mogelijk op rechts aanvallend en haal zoveel mogelijk middenveld. Kies geen opstelling waar je geen ervaring in hetb.
Johquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:17 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij speelt het spel al zo lang maar lijkt meer op een newby![]()
![]()
3-5-2 ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat voor formatie speel je uberhaupt? 3-5-2 mag ik hopen? Want dan heb je 3 centrale mids en 1 winger ttm voor middenveldoverwicht... maar goed, nogmaals, ik ken je spelers niet, jij wel, dus je weet wat je moet doen, je hebt zn zwakke punt, speel een beetje met ht-ratings en zet zoveel mogelijk op rechts aanvallend en haal zoveel mogelijk middenveld. Kies geen opstelling waar je geen ervaring in hetb.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:21 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb ook een hele erge noob vraagIs het mogelijk 2 opstellingen op goed ervaring te houden? dwz, buiten de 4-4-2, dus 3-5-2 en 3-4-3 bijv.
tnx.. zit er nog een beetje tegen aan te hikken. Wat ik dus ga doen is wing attack trainen, dan heb ik 4 of 5 trainingsposities: 3-4-3 (5), 3-5-2 (4). Ik heb 1 winger die naar he tmidden kan, dus 3-4-3 met een wtm is mogelijk, maar soms heb je nog meer middenveld nodig, dus is 3-5-2 een goeie optie.... ik zit dus eigenlijk nog een beetje met welke formatie ik ga spelen. Heb 1 spits die niet veel gekost heeft, dus die kan ik opofferen als ik niet 2x 3-4-3 speel. Ik wil natuurlijk weer proberen zover mogelijk in de beker te komen, want daar verdien je echt veel geld aanquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:26 schreef foetre het volgende:
[..]
ik heb dat met 352 en 532 gedaan.En nee geen trainingsverlies ik trainde toen keepers
![]()
Enige probleem is dat je dan niet de competitiewedstrijd en oefenwedstrijd hetzelfde kan spelen want dan is je ervaring alweer gedaald.
Ik ga er ook dit jaar voor om verder dan de1e ronde in de beker te komen.Ik heb er dan ook wel de selectie naarquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
tnx.. zit er nog een beetje tegen aan te hikken. Wat ik dus ga doen is wing attack trainen, dan heb ik 4 of 5 trainingsposities: 3-4-3 (5), 3-5-2 (4). Ik heb 1 winger die naar he tmidden kan, dus 3-4-3 met een wtm is mogelijk, maar soms heb je nog meer middenveld nodig, dus is 3-5-2 een goeie optie.... ik zit dus eigenlijk nog een beetje met welke formatie ik ga spelen. Heb 1 spits die niet veel gekost heeft, dus die kan ik opofferen als ik niet 2x 3-4-3 speel. Ik wil natuurlijk weer proberen zover mogelijk in de beker te komen, want daar verdien je echt veel geld aan
imo is dat echt zonde van het geld. als een basisspeler uitvalt met een blessure is dat jammer, maar voor dat kleine verschil in ratings ga ik geen dure reservespelers aantrekken. dat bedrag van de aankoop kan je beter besteden aan je basisspelers, coach, stadion etc...quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:13 schreef twi het volgende:
Ik ben even wat reservespelers aan het aantrekken. M'n basisteam is in principe op 2 basistrainees na prima in orde, maar de bank is zeer mager. Door wat goedkope multiskill oudjes aan te trekken hoop ik die achilleshiel een klein beetje te verdoezelen. M'n huidige 3e middenvelder is goed met redelijk passen, en dat is eigenlijk de kwaliteit die ik op de bank na zal streven voor elke positie. Totdat het financieel haalbaar is om ook die posities te bezetten met betere spelers.
Ja, ze zijn bijna allemaal 19, dat heeft 2 redenen:quote:Edmundo Resa (146160061) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar en 47 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 25-12-2007
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 6 020
Loon: 1 764 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: FC Murinho
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Suc6!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:05 schreef Grumpey het volgende:
even een klassieke kampioenswedstrijd vanavond, komt allen kijken:
Grumpelix - FC Butkuts United
Inzet: 1e plek in de III voor de winnaar, 40% kans op directe promotie naar II.
Bij gelijkspel heb ik zelf het voordeel van de twijfel
FC RKDEO - Hooligans FC.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:05 schreef Grumpey het volgende:
even een klassieke kampioenswedstrijd vanavond, komt allen kijken:
Grumpelix - FC Butkuts United
Inzet: 1e plek in de III voor de winnaar, 40% kans op directe promotie naar II.
Bij gelijkspel heb ik zelf het voordeel van de twijfel
Zekerquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:43 schreef Bonobo11 het volgende:
Silly Season!
quote:21-10-2007 Gekocht Edmundo Resa van FC Murinho 1 025 000 ¤ 5 870 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
21-10-2007 Gekocht Otta Hamouz van LosingEleven FC 1 005 000 ¤ 3 910 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
21-10-2007 Gekocht Ole Solskjær van Braskereidfoss 50 000 ¤ 390 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
20-10-2007 Verkocht Moses Sauren aan Team El Gamo 1 622 000 ¤ 9 260 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
20-10-2007 Gekocht Rutger Buffel van FC KLOMPIE 1 000 ¤ 290 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
20-10-2007 Gekocht Ivan ¦utrin van FC kvindelist 222 000 ¤ 1 530 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
18-10-2007 Gekocht Karel Methorst van Loly 30 000 ¤ 580 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
18-10-2007 Gekocht Lars Robinsson van BEITAR11 429 000 ¤ 2 260 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
18-10-2007 Gekocht Riemer Leemhuis van FC Morgenster 765 000 ¤ 5 970 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
16-10-2007 Verkocht Ies Weersing aan sporting01 950 000 ¤ 113 510 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
16-10-2007 Verkocht Duncan Muilenburg aan Pi Power 521 000 ¤ 1 320 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
16-10-2007 Verkocht David Varela aan klopferstadt 1 030 000 ¤ 11 540 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
16-10-2007 Verkocht Klaas Boden aan Mitre Peak F.C. 261 000 ¤ 1 070 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:45 schreef -J-D- het volgende:
Vanavond MOTSEN tegen de nummer 8 die al 1x gescoord heeft
Bovendien ga ik All-Offensive spelen.
Ik heb ook nog een bekerwedstrijd van die gast verloren toen die nog in II zat....quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Goh, bestaat FC Morgenster nog steeds?...wow, die houdt wel van degraderen dan![]()
Nette pull dacht ik zoquote:Sven Lokhoff (180078554) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar en 44 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 28-12-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 800
Loon: 710 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Qyn slaps JD around a bit with a large troutquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:51 schreef -J-D- het volgende:
qyn vindt de nieuwe jeugd leuk (pedo)
qyn heeft een plan voor de toekomst.
qyn houdt zijn HT-financien op orde.
qyn nodigt mensen uit om op irc te komen.
qyn is now known as the comeback-kid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |