Geen easy league? OMFG, makkelijker krijg je ze echt niet hoor!quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:58 schreef MacMauser het volgende:
Gefeliciteerd overigens nog aan de (nieuwe) kampioenen!![]()
![]()
Mijn div V:
V.25
1 BBNN 174,1
2 Hunga Bunga 244,1
3 fc arsvivendi 224,3
4 Fortal 208,9
5 AFC Geuzen 200,8
Qual. FC Haantjedevoorste 202,4
6 Zeeuwse Zagers 225,7
Qual. De Pinguïns 220,7
7 Maus United 216,1
8 FC Robin van Persie 219,1
Geen easy league, maar wel mogelijkheden om erin te blijven!![]()
Het niveau van de div V's is niet beter geworden t laatste half jaar. Ik weet zeker dat er nog wel een aantal makkelijke div V divisies zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Geen easy league? OMFG, makkelijker krijg je ze echt niet hoor!![]()
Toppertje hoor.quote:Wijnand Glansbeek [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 30, 17 jaar en 33 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
He Grumps,quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:56 schreef Grumpey het volgende:
ik stop niet helemaal. Ik ga of een farmteam worden voor NT, of ik koop allemaal 20jarigen en ga iets als passen trainen, om zo nog lekker in III mee te draaien. Ik denk dat ik me laat overhalen tot de 2e optie.
Maar voordat ik actie onderneem moest ik toch mijn spelers te koop zetten, dus bij deze.
Eehhhh, je bedoelt toch niet: http://www.alltid.org/quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Wat was die site ookalweer dat je kon zien wie er bij jou in de divisie komen?
Als dat die site is, dan welquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:20 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Eehhhh, je bedoelt toch niet: http://www.alltid.org/![]()
Dat filmpjequote:Op maandag 22 oktober 2007 18:52 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Het niveau van de div V's is niet beter geworden t laatste half jaar. Ik weet zeker dat er nog wel een aantal makkelijke div V divisies zijn![]()
Gister hier een vriend van me kampioen geworden met zijn team Real Ronnies in div VIII. Als tegenprestatie staat zijn filmpje inmiddels op You Tube.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ttffjxZIqqU
1.4Mquote:Reinier Kruijdenberg [playerid=81834917]
26 jaar en 33 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 10-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 37 170
Loon: 13 890 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
1.6Mquote:Jo Fieggen [playerid=66770038]
25 jaar en 16 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 27-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 66 910
Loon: 38 550 ¤/week
Positiespel: reusachtig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:Harri Tsirel [playerid=81614085]
28 jaar en 55 dagen, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 19-12-2007
Nationaliteit: Eesti
Total Skill Index (TSI): 7 150
Loon: 2 868 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Hoogste bod:quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef Grumpey het volgende:
zoveel geld is het niet, het is maar de helft van komrad
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef Space-Chinees het volgende:
Na een tijdje niet meer gespeeld te hebben, heb ik me vd week opnieuw aangemeld. Er zijn wat veranderingen zie ik. Naast hoofdtraining kan je ook conditietraining doen.
Wat zijn de voor- en nadelen van een hoog/laag percentage?
Wat voor percentage gebruiken jullie?
Is er een site met meer informatie hierover? (heb al gezocht in de spelregels van hattrick en wat gegoogle, maar heb ut nie kunnen vinden)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:07 schreef GeneraalUli het volgende:
Hm, een jeugdfriendly geregeld voor de nieuwe wedstrijden waren ingeroosterd, dus nu een klein foutje.
24-10-2007 19:20 (Jeugdcompetitie) Real MiniPaul - Twello FC A1 (opstelling)
24-10-2007 19:30 (Vriendschappelijke jeugdwedstrijd) Twello FC A1 - AFC Held (opstelling).
1.5 - 1.6.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:36 schreef foetre het volgende:
Wat is zo'n speler waard? Zonder spelhervatting is 1.2 een mooie prijs maar door z'n SH weet ik het eigenlijk niet.
23 jaar
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
Idd ze staan heel af en toe op de list.vorige week stond er 1 voor 2.2quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
1.5 - 1.6.
Die SP retards listen dat soort spelen meestal voor 1.8-2. Niet te happig zijn, zonde van je geld. Maarja in jouw geval zullen dit soort spelers heel schaars zijn.
multi skill jeweetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:55 schreef foetre het volgende:
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
verkocht voor 206k25 jaar slecht ervaring ik snap er geen reet van dat iemand zoveel voor zo'n butplug wil betalen.Ik d8 ff wegdoen voor 50k die buitenlander
Een paar spelers verkocht maar dat zet HAM er niet bijquote:
Die komt nog wel terugquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:54 schreef Wurdsje het volgende:
Tsss.. mn oefenwedstrijd die om 9.15 was begonnen is op onverklaarbare wijze verdwenen.. maar ik heb wel die 6k voor een buitenlandse trip moeten betalen..
daar ga ik ook wel vanuit ja.. anders klaag ik ze aan.. die 6k is niet niks..quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:27 schreef Grumpey het volgende:
asjeblieeeeeeeft laten ze geen backup van zondag hebben en een week alles terugzetten
quote:Jörg Gneißl (57108998)
25 jaar en 110 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Conditie:goed Keepen:rampzalig
Positiespel:magisch Passen:zwak
Vleugelspel:zwak Verdedigen:zwak
Scoren:waardeloos Spelhervatting:zwak
quote:Deadline: 24-10-2007 om 19:00!
Vraagprijs: 400 000 ¤
Hoogste bod:
400 000 ¤ door FC RKDEO
Het bieden is geëindigd!
Euhquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nu maar hopen dat ik m kan houden t komend seizoen met zn 114k aan salaris
Financieel zou t moeten kunnen!
![]()
![]()
Das een doodsvonnis.Echt makkelijk raak je zo'n speler niet kwijt volgens mij.En zo'n salaris kan ik nog ni eens betalenquote:
Over 2 dagen is hij 150k/week salarisquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
300 per 2 weken.De tering mischien een speler voor fc freddyquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Over 2 dagen is hij 150k/week salaris
Moet haalbaar zijn en zo niet dan verkoop ik m weer. Ik heb nu maar iets van 13k salaris dus...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Over 2 dagen is hij 150k/week salaris
Mij inderdaad niet begrijpen. Het gaat me niet eens om zijn hoge salaris, meer om het feit dat je promoveert naar VII, en niet IV ofzo...Wat moet je in hemelsnaam met zo'n speler?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
was loos?? Jij niet begrijpen??
De 6e divisie waar ik in terecht ga komen is nog sterker dan die 5e...quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:58 schreef MacMauser het volgende:
Gefeliciteerd overigens nog aan de (nieuwe) kampioenen!![]()
![]()
Mijn div V:
V.25
1 BBNN 174,1
2 Hunga Bunga 244,1
3 fc arsvivendi 224,3
4 Fortal 208,9
5 AFC Geuzen 200,8
Qual. FC Haantjedevoorste 202,4
6 Zeeuwse Zagers 225,7
Qual. De Pinguïns 220,7
7 Maus United 216,1
8 FC Robin van Persie 219,1
Geen easy league, maar wel mogelijkheden om erin te blijven!![]()
Omdat hij nu in zn eentje mn mid de boost geeft om leuk mee te kunnen doen in de VIIquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Mij inderdaad niet begrijpen. Het gaat me niet eens om zijn hoge salaris, meer om het feit dat je promoveert naar VII, en niet IV ofzo...Wat moet je in hemelsnaam met zo'n speler?
En uiteindelijk betaal je voor deze speler veel meer geld dan voor een briljante/wereldklasse, ondanks de hoge(re) transfersom die je voor een briljant/wereldklasse betaalt...
Je kunt beter 3 briljante spelers kopen dan 1 magische... Die ene 'super' speler gaat je echt niks helpen... Drie briljante spelers kosten ongeveer 30k bij elkaar aan loon... Das slechts 1/3 van je magische speler.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Je weet dat er ook nog een tussenweek is toch? Kost je ook nog eens een half salaris teveel...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat hij nu in zn eentje mn mid de boost geeft om leuk mee te kunnen doen in de VII
Outpost, ik ga naar V en die speler doet bijna net zoveel salaris als mijn complete selectie (21 spelers)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat hij nu in zn eentje mn mid de boost geeft om leuk mee te kunnen doen in de VII
Ik gooi geen geld weg volgens mij. Jah misschien aan zn salaris, Dat ik er niks aan heb is onzin. Mn mid wordt er wel degelijk door versterkt. Meer dan wat hij nu bij brengt denk ik nog niet nodig te hebben. Ik ben een counter hufter!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt beter 3 briljante spelers kopen dan 1 magische... Die ene 'super' speler gaat je echt niks helpen... Drie briljante spelers kosten ongeveer 30k bij elkaar aan loon... Das slechts 1/3 van je magische speler.
Maar als jij je geld toch wilt weg gooien: ik heb nog een speler te koop staan.
Zag hier een post staan dat je in t tussen seizoen geen salaris hoeft te betalen dus....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:39 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Je weet dat er ook nog een tussenweek is toch? Kost je ook nog eens een half salaris teveel...
anyways... ik hoop dat het goed uitpakt voor je. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar mijn keus zou het nooit zijn geweest.
juist dan zou je toch eerder een mythische keep, winger of spits kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gooi geen geld weg volgens mij. Jah misschien aan zn salaris, Dat ik er niks aan heb is onzin. Mn mid wordt er wel degelijk door versterkt. Meer dan wat hij nu bij brengt denk ik nog niet nodig te hebben. Ik ben een counter hufter!!![]()
[..]
Zag hier een post staan dat je in t tussen seizoen geen salaris hoeft te betalen dus....
Maar ja joh ik kijk wel ff hoe t uitpakt. Ik heb er over nagedacht en tis niet zomaar een aankoop. Maar als t niet werkt verkoop ik m wel weer en zal ik dat hier ook meldenDan hebben jullie allemaal gelijk ok
Wel leuk dat iedereen dat zegt zeg. Pffffquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
juist dan zou je toch eerder een mythische keep, winger of spits kopen
Hoe dan ook ,het is een domme move en je kan hem beter vandaag of morgen listen zodat je die 60k salaris zondag niet hoeft te betalen.
Dan heb je het mis. Het is opgedeeld in 2x 50%. De eerste keer 50% had je deze week, de 2e keer zal komende zondag zijn. Daarna gaat het weer vrolijk verder met 100%.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
Zag hier een post staan dat je in t tussen seizoen geen salaris hoeft te betalen dus....
Hahaha jah ik zie t. Nou ja ik denk r nog wel ff over na.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je het mis. Het is opgedeeld in 2x 50%. De eerste keer 50% had je deze week, de 2e keer zal komende zondag zijn. Daarna gaat het weer vrolijk verder met 100%.
Goede beslissing.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
Jullie je zin en ok ben niet bang om mn ongelijk toe te geven! Hij staat alweer tekoop.
sjit happens
Jah maar toch wilde leuk mee doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
En klasse behoud moet voor je huidige team ook geen probleem zijn en sowieso krijg je er een BOT-team bij komend seizoen.
Ja mijn spelers ook, dat is het voornaamste.. was in ieder geval een vermakelijk potje voor het publiekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
1-8 maar, valt mee.
M'n spelers zijn iig nog heel.![]()
Heb m gelist voor 300k hopen dat hij hoger uitkomt. Die 400k die ik er voor betaalde was de vraag prijs. Als ik er 500k voor vraag raak ik m nooit kwijt denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:48 schreef Yankee_One het volgende:
outpost domme move.
salaris is niet te doen, beter meteen van de hand doen. listen voor 500k en je raakt em misschien kwijt
Die heb je alleen nodig voor de Fok!Cup-winst.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
Outpost: Ik wordt volgend seizoen counterhufter in de V met waarschijnlijk 1 wereldklasse mid. Vooral als counterhufter heb je dus absoluut geen magisch nodig.
jammerdaerlik vind ik persoonlijk erg mooiquote:Viktor Blok (91677642)
22 years and 74 days, swak form, sûn
A tsjinstridich spiler who is fier and earlik.
Has matich experience and matich leadership abilities.
Next birthday: 01-12-2007
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 90 190
Lean: 56 910 ¤/wike
Eigner: Holloway Wanderers
Warskôgings: 1
Injuries: Healthy
Kondysje: swak Doelferdigenje: jammerdearlik
Posysjespul: min Oerspylje: bêst
Wjukspul: matich Ferdigenje: mytysk
Skoare: swak Dea Spul: swak
Doelpunten yn karriêre: 13
Hattricks yn karriêre: 0
Kompetysjedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Doe ik ook niet VK voelde me all1 ff een noob zoals er gereageerd werd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
Outpost: Ik wordt volgend seizoen counterhufter in de V met waarschijnlijk 1 wereldklasse mid. Vooral als counterhufter heb je dus absoluut geen magisch nodig. Idd haal je er zometeen misschien wel winst uit
Uiteindelijk zijn we met z'n allen hier om elkaar te helpen, dus vat t niet op als ongezouten kritiek, maar opbouwende kritiek
Is dit nu een teken om hem te promoveren?quote:Balthasar Toet: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Spelhervatting. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
Binnenkort maar eens voor een Nederlander gaan kijken. Voorlopig toch niet nodig, dus ook geen zin om te zoekenquote:24-10-2007 F.K. Partizan Pu Infierno_Che 1 100 000 ¤ 37 060
08-09-2007 united center F.K. Partizan Pu 999 999 ¤ 54 070
Zie m'n vorige post. Die heeft ook +6 passen training.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef Lennox het volgende:
Nee.
[..]
Binnenkort maar eens voor een Nederlander gaan kijken. Voorlopig toch niet nodig, dus ook geen zin om te zoeken
Hou je plasser even vast, want nu ga ik voor een wereldklasse/bovennatuurlijk SP-goddelijk-hoer met [ Koppen ]quote:
Volgens mij is hij uitgetraind op wat je eerst trainde en kan je hem promveren zonder in die skill verlies van niveau te krijgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Is dit nu een teken om hem te promoveren?
Hou op!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef twi het volgende:
[..]
Hou je plasser even vast, want nu ga ik voor een wereldklasse/bovennatuurlijk SP-goddelijk-hoer met [ Koppen ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:49 schreef zerr het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb sinds halverwege dit seizoen ook m'n eigen team, snap er nog niet veel van maar vermaak me tot nu toe prima. Ik hoop hier wat af te kunnen kijken
.
Team: TTV'86 (team tegen verveling)
Om meteen met een vraag in huis te vallen, op een of andere manier krijg ik een foutmelding bij het installeren van Hattrick Organizer, zijn er alternatieven voor HO?
Gozer, vat het commentaar van gisteren inderdaad alsjeblieft op als opbouwende kritiek, of beter nog, als hulp. Het was zéker niet bedoeld om je een noob te laten voelenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom!
Je kan hier alles vragen er zitten hier een heleboel ervaren spelers die al heel wat jaren mee spelen.
antwoord op je vraag:
Ja natuurlijk. Ik zelf gebruik HT Ratings. En zo zijn er nog meer.
edit:
Ben ff naar je team gaan kijken.
Wat train je eigenlijk? Verdedigen?
Lodewijk Polzer, Iwan Clephas en Evert Lepolder. Ontslaan als je ze niet verkoopt. Dat is echt 3x niks! (nu kosten ze je all1 maar salaris.) En je hebt max 22 pelers nodig. Sommigen doen t met 21 omdat die maar 1 keeper hebben.
Verder zou je een aantal 17 jarige trainies moeten aanschaffen met minimaal redelijk voor op de posities die je traint. en de gene die daar nu lopen verkopen. Mits ze nog redelijk jong zijn en beter dan goed in de skill die je traint. Want hoe jonger ze zijn hoe sneller je ze kan optrainen.
Als dat gelukt is langzaam gaan kijken wat je verder wil verbeteren aan je team. Niet te dure spelers gaan kopen. Zoals ikke
Ook zou ik een redelijk coach aan schaffen die je nu hebt is zwak en dan train je helemaal langzaam.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |