quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:30 schreef ranja het volgende:
ik kom op een ander site ineens deze tegen, heeft die in Nederland ook de top 40 gehaald?
Total Contrast - Hit and Run
Hit Me toch tussen haakjes...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat de hit van Britney officieel '...Baby One More Time' heet.
Maar laten we de voortgang maar niet verstoren door Britney, die verknald al genoeg...
die had er maar 1quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:, maar de roodbebaarde kapitein is je voor...
Het was nu ook helemaal niet mijn bedoeling om te scorenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Hit Me toch tussen haakjes...
[..]
die had er maar 1
Officieel niet...quote:
Het maakt me op zich niet uit wie het punt krijgt, maar ik heb verzuimd om te vragen naar complete lijstjes.quote:die had er maar 1
Ik ben bang dat veel kiezers met hun voeten stemmen als Fok! zo door blijft draaien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:11 schreef MadMaster het volgende:
Lang leve de democratie...
inkoppertjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
You & Me Song was vorig jaar voor NS
Shorty is wat langer geleden...maar waar dat ook weer voor was..KPN?
Bartrid +1quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:31 schreef bartrid het volgende:
Ikea? Omdat ze dacht ik zweeds zijn.
quote:In's early years many critics drew parallels between them and Mogwai, but over time most reviewers point out that
has created their own sound. Also,
are known for their powerful live performances. They go for this power in their albums as well, playing them "live", so to speak, meaning that minimal electronic manipulation (such as overdubbing) is applied and the recording is done in as few takes as possible. However, part of their power in concert reportedly comes from their intense physical involvement in the music. It should also be noted that their shows are extremely loud, even to well-seasoned show goers. They effectively use dynamics to their advantage by playing extremely soft and then extremely loud, giving the impression of even more power.
Jazeker. Samen met Jesu.quote:
Cafca +1quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef cafca het volgende:
If you cant give me Love..... She's in Love with You..
Suzi Quattro
48 (forty-eight) Crash, Devil Gate Drive en Stumbin' In (met meneer Smokie)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:04 schreef cafca het volgende:
Can the Can herkende ik ook nog, achteraf, maar de rest....
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Dead Kennedys - MTV, Get Off The Air
Dat denk ik juist niet, heb lang moeten nadenken. Geen nieuwe vraag, ga pitten en morgen hele dag aan het werk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:48 schreef knars het volgende:
[..]
![]()
Met tien over alleen wolken was je er ook wel gekomen, denk ik?
bukgeit +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |