Sack_Blabbath +1quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Plato in Groningen toch?
Geinig...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Voor de Nationale Popquizzers die niet op de mailinglist staan: zondag 16 December is 'ie weer.
http://www.denationalepopquiz.nl/
quote:A riddle - a piddle - a middle - again
Fischer Z - Limboquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik gooi er voor de vraag nog een regel in en ga dan richting concert:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 07:26 schreef cafca het volgende:
En ik zal een gokje doen op the Maps voor die 2e foto
quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:59 schreef bukgeit het volgende:
Mando Diao
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:17 schreef timbob het volgende:
ja hey
zo hoef ik ook weer niet te winnen he!
orbital
Wie isquote:Smashing a metal ball around a high-sided table might not sound much fun to the iPod generation, but for those old enough the pinball machine held an extraordinary grasp on both mind and pocket - withso enthralled he's offered a musical tribute to it...
-----
Opening through a batch of thrumming rhythms,then goes on to puncture the looping tones and swelling bass with moments of electronic squall that replicate the bursts of adrenalin inherent to the arcade experience. Fidgety, sparse and utterly consuming, '
' is forty minutes of stripped electronics that never grandstand but always impress.
quote:Hee, timbob
zoals gewoonlijk zijn timbob's vragen niet in mijn straatje...
Psychotronic op het orgel en dan de Pipi Langkous-versie live op de klokken er achteraan...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:23 schreef knars het volgende:
Ik mag hopen op Sequencial, maar dat zal wel niet
Paolo Conte?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Nee. Serieuze shit van een zeventigjarige componist.
Ja. Hele week Phlip Glass-week in Groningen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Iets van Philip Glass?
quote:is het zingen van woorden zonder betekenis. "Doohdah", "Be-bop", "Doo-wee" en "Bam" zijn klanken die in vaak snel opeenvolgende ritmes elkaar opvolgen. Een vroege opname van
is die van Louis Armstrong uit 1926, Heebees-Jeebees. Ook Cab Calloway is een
zanger met zijn hi-di-ho.
wordt door sommige (jazz-)gitaristen gebruikt tijdens solo's. De gitarist
dan de noten mee die hij speelt op zijn gitaar, een bekend voorbeeld daarvan is gitarist George Benson.
Joost is goed.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef cafca het volgende:
Yesterday van the Beatles door Joost den Draaier
Oh, shit ja natuurlijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:43 schreef belsen het volgende:
Frits Spits met Veronica sorry van Peter Koelewijn?
Volgende week vraag ik wel een top 100 lijstje van potentiële protestsongs...quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:49 schreef cafca het volgende:
Laatste gokje op The End van the Doors
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:05 schreef schaap001 het volgende:
Sound Of Silence - Simon and Garfunkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |