quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:26 schreef Bastard het volgende:
Triesto!
goed advies van iemand die zijn fobo spamt, te weinig vrienden irl?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:23 schreef bolletje_25 het volgende:
Hahah naieve loserMaak vrienden irl.
Neuhquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:39 schreef ScottTracy het volgende:
En waarom open je dit topic? Vind je het leuk om uitgelachen te worden?
Dankquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:44 schreef JamesBrownie het volgende:
65 euro ofzo, naar de hoeren.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Of..
"Hallo, bent u NatteSamantha1988?"
-Ja...ben jij Piaf24cm?
Ik weet dat niet precies, maar ik weet wel dat het afgelopen is als je klaarkomt.quote:
Volgende keer dichter bij huis afspreken dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:45 schreef Piaf het volgende:
[..]
Neuh
Ik zit daar niet mee, ik schaam me niet , balend doe ik wel![]()
Verder zal er best wel een fokkertje zijn die ook weleens een soortgelijke date zal gaan hebben/heeft, dit is dus leerzame info.
En ja.. ik moest naar Groningen![]()
vroeger kon je je nog voor 2 geeltjes laten afzuigen en neukenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat niet precies, maar ik weet wel dat het afgelopen is als je klaarkomt.
Ik denk een uur, maar als je minder lang gaat, ben je het ook kwijt.
Dat is niet erg...als je er maar bij kuntquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:13 schreef Prosac het volgende:
haar moeder had de chatlogs gelezen en haar in de kelder vastgebonden
Tegenwoordig ook voor een breezah!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vroeger kon je je nog voor 2 geeltjes laten afzuigen en neuken![]()
oja, dat heb ik gehoord ja!! was toch iets via hyves ofzo??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:35 schreef Kreupelhout het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook voor een breezah!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |