Goh fijn om te weten van die hangende borsten. Al is dat wel het laatste waar ik me druk om kan maken

Kersjes en Davinia wat super opgelost zo!!
Zonder kolf is erg vervelend. Was laatst met Pepijn uit logeren, en Pepijn mee, dus geen kolf mee.
Alleen dronk meneer 's nachts zulke kleine beetjes dat ik smorgens op klappen stond en Pepijn aan 1 borst meer dan genoeg had. AUW. Toen maar onder de douche met de hand wat druk eraf gekolft.
Dat oefenen om met de hand te kunnen kolven is zeker handig voor noodgevallen.
Ik ga van de week naar de thuiszorgwinkel voor wat reserveonderdelen. Want mijn 2e set witte fliebertjes is in gebruik en ik zie het al helemaal gebeuren dat ik dus op de uni zit met een kapot fliebertje ofzo.
Het is trouwens dat het mezelf tegenstaat om mijn eigen melk te eten want met de hoeveelheid die hier per week door de gootsteen gaat kan je een heel weeshuis van pannenkoeken voorzien. Zo zonde.
Zeker nu Pepijn overdag regelmatig maar weinig drinkt heb ik in een week zo een liter over. En dan maken op het kdv al flesjes van 140/150cc voor hem klaar terwijl hij soms maar 80cc drinkt. Iemand nog ideeen?? Vriezer is vol