Ja dat kan uiteraard ook. Ook ik ben niet zo'n voorstander van medicijnen ed bij die hele kleintjes. Vandaar dat ik twijfelde over Cinababy. De enige reden dat ik het alsnog ben gaan proberen is omdat het homeopatisch is en heb me gelijk voorgenomen het even aan te zien, maar bij geen effect er gelijk weer mee te stoppen.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:54 schreef Jelief het volgende:
Over alle middeltjes, ik heb Emma ook cinababy gegeven maar realiseede mij pas achteraf dat alles wat je naastbv geeft (dus ook water en medicijnen) eennegatieve invloed heeft op de darmflora.Ik vraag mijdan weer af of dat wat we gevenom de krampjes tegen te gaan óók weer krampjes veroorzaakt.
O ja, wat ik ook gedaan heb, is op papier zetten waarom de bv zo belangrijk voor me was en waarom ik niet zomaar af wilde gaan bouwen. Ik zat toen op 6-7 voedingen per dag. Doordat ik het op papier zetten, kon ik beter verwoorden hoe mijn hoofd en gedachtes werkten. Mondeling kreeg ik dat niet goed overgebracht. Pas toen ze doorkregen hoe belangrijk het voor mij was, gingen ze op zoek naar meer informatie. Eerst hadden ze (allebei de psychiaters en de huisarts) zoiets van: "ga maar afbouwen en begin daarna met medicijnen". Zonder naar andere opties te kijken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:23 schreef Jelief het volgende:
Ja ik kan op zich nog wel even wachten met de medicatie. Ikwil zo graag beter worden dat ik gister maar meteen een pilletje ingenomen heb. Misshien nog maar even het weekend afwachten en maandag weer even bellen met de huisarts, hij is er vandaag niet.
Dat bedoel ik. Veel moeders stoppen met de bv, waardoor artsen er verder niet over na hoeven te denken. Als je dan iemand hebt die wil door wilt gaan en zich niet makkelijk over laat halen, moeten ze ineens actie ondernemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:26 schreef nebelung het volgende:
Ik denk dat ze het wel vaak genoeg meemaken. Het is toch geen zeldzaam geval, zou ik zeggen. Maar de moeite niet nemen doorgaans en zeggen dat de moeder in kwestie maar moet stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |