Hij zal wel Engels geleerd hebben van z'n vader en broers.quote:Op maandag 26 november 2007 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Zosjahaat van Marble.
Neil doet het leuk, maar met z'n uitspraak zal het nooit wat worden vrees ik.
Ha jij bent ook wel omgeslagen als een blad aan een boom he, als je naar je eerste post in dit topique kijkt en vergelijkt met deze.quote:
Misschien vond hij Neil wel goed tijdens de theater?quote:Op maandag 26 november 2007 16:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Ha jij bent ook wel omgeslagen als een blad aan een boom he, als je naar je eerste post in dit topique kijkt en vergelijkt met deze.
Wil iemand trouwens misschien zo vriendelijk zijn om de filmpjes van Neil's auditie en theaterronde in dit topique te posten? Merci.
*krijst en stampvoet*quote:Op maandag 26 november 2007 16:35 schreef Marble het volgende:
Wil iemand trouwens misschien zo vriendelijk zijn om de filmpjes van Neil's auditie en theaterronde in dit topique te posten? Merci.
Kijk ik denk dat we hier een link hebben met hetgeen ik zag...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
In de promo is hij alleen maar jankend te zien, belooft niet veel goeds dus.
Eens!quote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk niet dat hij de laatste 18 gaat halen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |