Redelijk?? Heb je wel dezelfde show gekekenquote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef Kleihe het volgende:
redelijke performance, beste van de mannen nog steeds, ook de jury gunt het hem en terecht.
Mits zuiver is zijn stem idd erg mooi.
Oh, dat zeker. Het idee alleen alquote:Op zondag 30 december 2007 01:49 schreef soylent het volgende:
Achteraf ben ik ook minder negatief, vooral omdat hij toch wel leuk performt voor het publiek. Maar er waren echt teveel nare momenten om hem als toptalent in het rijtje Charlene, Nathalie etc. te kunnen zien.
Joh doe toch ff gauw normaal, hij mag de veters van Nigels schoenen nog niet eens kopen!quote:Op zondag 30 december 2007 01:44 schreef thaleia het volgende:
Ik begin bij het lezen van deze reacties te twijfelen of ik niet in de war ben met iemand anders, maar hij was toch de eerste man van vanavond? Dan vond ik 'm serieus meevallen vanavond, en idd beter dan de rest van het mannelijke deelnemersveld.
alleen als hij ze gebruikt om zichzelf op te hangen, dan wel hoorquote:Op zondag 30 december 2007 09:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh doe toch ff gauw normaal, hij mag de veters van Nigels schoenen nog niet eens kopen!
Helemaal mee eens, hij heeft nu het vertrouwen. Nigel is ook iets gegroeid trouwens tov vorige week, maar dat was ook niet zo moeilijk na die wanvertoning. Ik blijf erbij, Neil is de beste kerel, maar staat ver achter op de vrouwen.quote:Op zondag 30 december 2007 09:48 schreef happyme28 het volgende:
Sorry maar na de 3e opeenvolgende week is Neil wel voorbij Nigel gegaan in mijn optiek. Hij kan dus wel wat laten zien op dit podium. Hij gaat steeds beter presteren, vorige week was hij beter als deze week, dat zeker maar deze week zong hij een lastiger liedje en wilde hij te veel bewegen, maar hij laat progressie zien en heeft een leuke kop en het janken is ook verdwenen. Hij is over het ongeloof dat hij er staat af en dus kan het alleen maar beter worden.
Eens.quote:Op zondag 30 december 2007 22:27 schreef Kleihe het volgende:
Als je goed naar de uitzending hebt geluisterd, en naar de jury, dan kan je tot geen andere conclusie dat Neil is beter dan Nigel is beter dan Bas. Duidelijk.
dan mag je je oren wel eens laten uitspuiten hoorquote:Op zondag 30 december 2007 22:27 schreef Kleihe het volgende:
Als je goed naar de uitzending hebt geluisterd, en naar de jury, dan kan je tot geen andere conclusie dat Neil is beter dan Nigel is beter dan Bas. Duidelijk.
Neil was niet al te bestquote:Op maandag 31 december 2007 10:04 schreef livelink het volgende:
Neil is op zich niet beter dan Bas en Nigel, maar wel veel slimmer in de keuzes van zijn liedjes. Hij grijpt niet te hoog en zingt zijn liedjes dan ook best goed. Ik vind dat eigenlijk wel slim van hem en dat wordt tot nog toe ook beloond.
Klopt. Ik denk dat zijn vader hem ook wel een beetje helpt in liedjeskeuze. Die heeft er best kijk op. Zijn stem is beperkt, dat hoor je zo nu en dan duidelijk, maar op bepaalde momenten zit er best een aardige klank in.quote:Op maandag 31 december 2007 10:04 schreef livelink het volgende:
Neil is op zich niet beter dan Bas en Nigel, maar wel veel slimmer in de keuzes van zijn liedjes. Hij grijpt niet te hoog en zingt zijn liedjes dan ook best goed. Ik vind dat eigenlijk wel slim van hem en dat wordt tot nog toe ook beloond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |