Die komt niet. Iedereen ligt al op bed. Let wel, het is 'bedtijd' en niet 'slaaptijd of 'licht uit tijd' ......quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
Kom maar op met de melding op het plasma dat het bedtijd is.
Je moet om half drie in bed liggen, wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:29 schreef Stupidisco het volgende:
moeten ze echt om half 3 slapen of mogen ze nog doorlezen/studeren ;-) en is de regel dat je om half 3 in bed moet liggen ?
De regel is dat ze in bed moeten liggen. Slapen hoeft niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:29 schreef Stupidisco het volgende:
moeten ze echt om half 3 slapen of mogen ze nog doorlezen/studeren ;-) en is de regel dat je om half 3 in bed moet liggen ?
Vroeger had je wel de Gouden Eikel van het jaar, bij Ook dat nog. Misschien dat daar nieuw leven in geblazen kan worden?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bestaat er in de TV-wereld ook een verkiezing voor 'De Gouden Sukkel van het Jaar' ?
Hij schrijft links dus hij zal wel schrijven "lekkus" ..........quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:32 schreef Stupidisco het volgende:
wat zal die schrijven ? "Ik ben een sukkel" maar dan in het portugees ?
inderdaad, omdat ze lekker aan het lezen zijn. Ze blijven echt niet wakker voor Dennix, ze vinden het wel erg leuk om te zien maar als ze zin hadden om te gaan slapen hadden ze dat echt wel gedaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix denkt : "Waarom gaan die twee nou niet slapen"........ En wij weten wel waarom
![]()
[ afbeelding ]
Die van Nowlive daar heb ik me een tijdje geleden aangemeld maar daar kom je niet meer op die is gehackt las ik hier.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:32 schreef rooie3 het volgende:
Lig dubbel om dat hackersverhaal.Die site waar het op staat is zijn eigen site.
Nou, ze gaan liggen... maar het licht blijft nog aan naast Huub. We zullen zien. Zielig en grappig tegelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix denkt : "Waarom gaan die twee nou niet slapen"........ En wij weten wel waarom
![]()
[ afbeelding ]
Nee die site van Huub.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:35 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Die van Nowlive daar heb ik me een tijdje geleden aangemeld maar daar kom je niet meer op die is gehackt las ik hier.
Of ze wel of niet gaan slapen, maakt niets uit. Of Dennix wel of niet in het bed gaat slapen maakt niets uit. De bash voor morgen is al klaar ...... Die kan hij al niet meer tegenhouden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ze gaan liggen... maar het licht blijft nog aan naast Huub. We zullen zien. Zielig en grappig tegelijk.
Er was hier vanavond iemand niet van Fok en die gaf hier aan dat Fok ook de site van Lieke moest hackenquote:
Weet ik.Maar ik reageerde op het bericht waar die zogenaamde hacker zelf het nieuws had geplaatst over fok.En toen vroeg dreamboy nowlive.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel hoor, nowlive. Lees anders onze eigen FB even, kun je alles volgen.
omdat ie inzag dat het niet lukte op bed...want hij probeerde het duidelijk dus wel. Zal me niets verbazen als ie zometeen alsnog op bed gaat liggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
En verdomd, hij gaat op de grond liggen![]()
![]()
Compleet de slappe lach van die gozerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:41 schreef AutumnTears het volgende:
ik kom echt niet meer bij hier
Is een grote grap.Die dat schrijft is de maker van de site van Huub en ook kennis van Huub.Of heb ik dat mis.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:38 schreef Sheel het volgende:
Je kan beter zeggen ..... welke site heeft die gast nou niet gehackt![]()
Als ik het goed lees hoor
Omdat hij dus gewoon echt niet spoort volgens mij hahahhaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Compleet de slappe lach van die gozer![]()
Waarom in godsnaam heeft hij dan al die tijd als een malloot op bed zogenaamd Portugees zitten lezen![]()
Hij ligt op de grond, de stretcher paste er niet tussen .......quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
Hij gaat op de stretcher![]()
[ afbeelding ]
Dat moet wel. En waarom gaat hij ook uitgerekend naast het bed van Nadia liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:43 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Omdat hij dus gewoon echt niet spoort volgens mij hahahha
Hoe zielig ben je dan.Die gast is echt niet goed snik.En dat allemaal door dat valse wijf.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
Ik geloof echt m'n ogen niet hoor als ik naar Dennis kijk.
( ikweetniet) die was hierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is een grote grap.Die dat schrijft is de maker van de site van Huub en ook kennis van Huub.Of heb ik dat mis.
Lig weer in een deuk erom. Zegt hij eerst tegen Jaap dat hij stil moet zijn, want Nadia slaapt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij ligt op de grond, de stretcher paste er niet tussen .......
die had hem aangeraden om de "hoer" te dumpen en zich als een echte vent op te stellenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:47 schreef diedirk het volgende:
Oh mijn fokking god, wat een giller met die kerel zeg.
Wat zal zijn zusje Kelly nu toch van haar broertje denken.....
Ik weet niet waarom, maar ik zie nu ineens voor me dat Herma morgen met de stofzuiger binnendraaftquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lig weer in een deuk erom. Zegt hij eerst tegen Jaap dat hij stil moet zijn, want Nadia slaapt.
Gaat hij daarna een partij lopen klunzen met dat stretchbed![]()
![]()
![]()
Kloink kloink, moest gelijk weer terugdenken aan Eric waarvan zogenaamd de lamp van z'n kast stuk was en er luidruchtig schoongemaakt moest worden midden in de nacht.![]()
Boehahahahaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch nog maar een capje ....... (sorry, ik kon het niet laten)
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk nog steeds een belangrijk issue voor Huub .......quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:51 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. weet je al wat je voelt precies ?
En nu gaan ze fluisteren.
Geneer je niet... ik heb hem zojuist met wat caps van jullie in Updates gegooid.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch nog maar een capje ....... (sorry, ik kon het niet laten)
[ afbeelding ]
Het bed bied die ruimte ook, geen probleem. Het sukkeltje is zelf op de grond gaan liggen ....... Vrijwilligquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
Het is toch ook te achterlijk voor woorden hè... gisteren konden ze met 4 personen (!!!) in 1 bed slapen en nu is een bed van hetzelfde formaat niet groot genoeg om voldoende afstand tussen Nadia en Dennis te kunnen bieden??
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Geneer je niet... ik heb hem zojuist met wat caps van jullie in Updates gegooid.
Natuurlijk maakt Huub zich zorgen ......quote:Op donderdag 18 oktober 2007 03:05 schreef Dreamboy het volgende:
Huub maakt zich wel zorgen Lieke draaide zich om en Huub moest toch nog even verder praten.
Dat valt wel mee, hij is al langere tijd verstoten uit die groep .........quote:Op donderdag 18 oktober 2007 03:12 schreef noltje het volgende:
.......
Die sukkel is een schande voor het mannelijk geslacht.
En z'n ene pootje was langer ....... Enne ook nog : Hoe groener des te zwemt'iequote:Op donderdag 18 oktober 2007 03:42 schreef doka het volgende:
Ik weet het: de ene is een kleur, de ander niet
Hoho , dennix heeft niets met het mannelijke geslacht te maken. Dus kan hij er ook geen schande voor zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 03:12 schreef noltje het volgende:
Net even de cossen doorgenomen.
Blijkt dat Dennix nog zieliger en triester is dan ik ooit had gedacht.![]()
Sodemieter die hoer je nest uit of pis eroverheen maar DOE IETS![]()
Die sukkel is een schande voor het mannelijk geslacht.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:21 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, ik moet nog even bijlezen maar ik zie dat Lulletje Rozenwater op de grond ligt te slapen.
Mijn dag begint goed.![]()
Ik ga bijna met je mee..... Dit moet toch wel psychische schade opleveren voor die jongen.....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:09 schreef AnTjUh het volgende:
ik krijg bijna medelijden met dennis
bijna.....................
Je kan het ook zo zien als, wat doen mensen voor een hoop geld!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:42 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Het is toch niet te geloven, denk je elke keer dat het niet erger kan worden met die Dennis, zie je dat hij toch weer goed bezig is zichzelf onmogelijk te maken. Wat een sukkeltje die Dennis, hoe kan hij zich ooit nog op straat vertonen.![]()
Ik snap niet hoe mensen zichzelf zo kunnen verlagen, maar moet er ondertussen wel ontzettend om lachen![]()
Als hij het zo ziet maakt hij zichzelf nog belachelijker. Dennis denkt toch zeker niet echt dat hij ook maar een kleine kans maakt om te winnen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien als, wat doen mensen voor een hoop geld!!!
Ja ik weet niet he, hij kwam heel euforisch van de voetbaltraining vandaan want er waren wel 150 meisjes met hun moeders, dus ja misschien schat hij zijn kansen hoog in.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij het zo ziet maakt hij zichzelf nog belachelijker. Dennis denkt toch zeker niet echt dat hij ook maar een kleine kans maakt om te winnen?
Mogguh "fanvanPalma"...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:51 schreef petraa het volgende:
Nou kom op Palma, je kan het.
Als hij dat had gezegd, was ze naast luc gaan liggen, op deze manier kon ze zeggen dat ze niet naast hem wilde slapen en had dus geen reden om naast luc te gaan liggen, want er was een bed voor haar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:51 schreef Varen het volgende:
Goeie Morgen allemaal!
Ik heb alles terug ziten lezen, wat een soap! Ik dacht dat Dennis zon goeie raad van zijn vrienden geregen had? Ik had gezegd tegen die Nadia, ga jij maar lekker ergens anders slapen, IK slaap in mijn eigen bed! Donderop 100%. Die Dennis zal nog veel ons nog veel kosten aan psygische begeleiding, die is beschadigd voor het leven![]()
Mijn hemel, wat zet die gast zichzelf voorschut zeg, ik had echt schijt gehad aan Naad en gewoon in dat bed gaan liggen, wat kan ze nu helemaal doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:47 schreef noekje het volgende:
Hoe ironisch, zij is verliefd op een ander en zoent hem een dag nadat de relatie is verbroken en hij wordt zijn bed uitgeschopt. Hij doet het ook nog!![]()
Ik ben het medelijden nu wel voorbij, hij vraagt er zelf om. Wat een sukkel!
Ikweetniets![]()
Ze is verdomde laat vandaag.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:51 schreef petraa het volgende:
Nou kom op Palma, je kan het.
Die nagels kan Mannie vandaag gebruiken voor haar examen, zijn ze lekker voorgeweektquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:06 schreef Deisyy het volgende:
Dennis is wel een bofkont vandaag, want volgens mij is het zijn uitslaapdag. Fijn hoor lekker uitslapen op zo'n stretcher, die loopt straks alsof de hele nagelstudio van Tilly in zijn poeperd zit.
Ja godver en ik moet aan het werk, maar wil het niet missen!!quote:
Het? Verklaar je nader..ik niet begrijpen..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Mogge enne heeft het opgelucht ???![]()
Ik hoor voetstappen, misschien heb je mazzel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja godver en ik moet aan het werk, maar wil het niet missen!!
Je post erboven!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het? Verklaar je nader..ik niet begrijpen..
Tijdens het strijken kun je makkelijk meelurken...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja godver en ik moet aan het werk, maar wil het niet missen!!
Ow..een beetje mopperig komt het wel over ja..maar ik ben in een goed humeur verder hoor..quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
Die bal van Dennix op dat bed, ik moet inmiddels overal om lachen, sorry maar het is ook zo'n belachelijke situatie.
[ afbeelding ]
Zwijgt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma !
Dat is vrij normaal, Nix ging pas op de stetcher liggen omstreeks 02.00 uur vannacht...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
VV zwijgt overigens in alle talen over het op de grond slapen van Dennix. Dit is het laatste bericht van gisteravond.
knip
Misschien mogen ze bij VV ook uitslapen, normaal gesproken begint de berichtgeving rond de klok van negenen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal, Nix ging pas op de stetcher liggen omstreeks 02.00 uur vannacht...
in de loop van deze ochtend zal er vast wel een bericht komen.
Ach gossie, even....heel even maar vond ik het zielig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja lieverd, we zitten klaar voor je
[ afbeelding ]
Kon het ook niet helemaal volgen, maar ik denk dat we het zo nog uitgebreid gaan horenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
Wat vindt José asociaal, ik kon het niet goed volgen, iemand?
Edit: Ik zie het al, bedankt Deisyy.
De verwijzing naar Eric is waarschijnlijk de geheime code voor de pappie van Dennix dat hij een vrije middag moet aanvragen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
Eerste bericht op VV.
08:20 - De 'gevallen' Miljonair
Na het gezellige feestje van gisteravond checken Huub, Lieke en een dronken Jaap nog even of Dennis wel degelijk alleen slaapt. Speciaal voor de ijdele gebashte Miljonair halen ze een stretcher uit de Relax Room, zodat Dennis daar lekker op kan liggen. Zo gezegd, zo gedaan en het is wel duidelijk voor de Alphenaar waar vanaf nu zijn plekje is… We zien wat overeenkomsten met Erics situatie vlak voordat hij de Villa verliet...
Oeps.
Pm nog ontvangen?quote:
echt waar??? dat heb ik dan ff gemistquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef Deisyy het volgende:
En de sukkel zegt: Ik heb het er zelf naar gemaakt![]()
Ja echt, het is zo'n zielepoot, maar ik doe het hier bijna in mijn broek van het lachen om al die malloten daar. Nadia heeft haar jankstem weer opgestemd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:43 schreef SIRA het volgende:
[..]
echt waar??? dat heb ik dan ff gemist
wat een sukkel zeg
Ik hoef dat gezever van hem echt niet te horen anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
DENNIX NIET FLUISTEREN EN ZENDER OM.![]()
Jij schreeuwt wel erg hardquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
DENNIX NIET FLUISTEREN EN ZENDER OM.![]()
Dit is toch wel het toppunt van scripten zeg.......waar kijk ik naar?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is boos : "Wat een stelletje sukkels. Heb ik nog gebeld dat ze het licht aan moesten doen omdat er mooie TV zou komen. Doen ze verdomme het licht te laat aan. Ze hebben mijn binnenkomst gemist"
Hoezo TV-minuten scoren en vooraf afspreken ?
Ja, die is heel onschuldig haar straatje weer aan het schoonpratenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:03 schreef beequeen het volgende:
Amanda is het er ook niet mee eens dat Naad Dennix op de grond heeft laten slapen.
Biatch Naad blijft volhouden dat ze het niet wist dat Dennix op de grond lag.
bij het bloedprikken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:08 schreef Kaleddis het volgende:
Hum ? Amanda gisteren flauwgevallen![]()
Zal dit dan het begin zijn van de vrije val van Nadia?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:03 schreef beequeen het volgende:
Amanda is het er ook niet mee eens dat Naad Dennix op de grond heeft laten slapen.
Biatch Naad blijft volhouden dat ze het niet wist dat Dennix op de grond lag.
Niet zozeer scripten. Het is meer de honger van Japio om TV-minuten te maken. Dan kom je in de uitzending en dat is voor hem een soort waarborg dat hij erin wordt gehouden. Gewoon bang om een toneelhaak te krijgen of te weinig aandacht op TV.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch wel het toppunt van scripten zeg.......waar kijk ik naar?![]()
Maar die platreet slet heeft die Nixlul weer aangehaald.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal dit dan het begin zijn van de vrije val van Nadia?
Ik hoop het.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:19 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Maar die platreet slet heeft die Nixlul weer aangehaald.![]()
Ik ga er toch echt van uit dat die 2 binnenkort exit zijn, dit kan toch niet langer zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal dit dan het begin zijn van de vrije val van Nadia?
Ik hoop het.
Dat zou je, als weldenkend mens, wel verwachten. Maar de wegen van achter zijn ondoorgrondelijk. Alhoewel ze allebei op VV de wind aardig van voren krijgen. Dus er is nog hoop...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:28 schreef beequeen het volgende:
Ik ga er toch echt van uit dat die 2 binnenkort exit zijn, dit kan toch niet langer zo.
Het hokje moet zo langzamerhand in de gaten krijgen dat Naad en Dennix het programma nog meer om zeep helpen dan nu al het geval is?
Ik begrijp niet dat de onderste twee uit de popo zoveel zendtijd krijgen, dan leg je je eigen programma om.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou je, als weldenkend mens, wel verwachten. Maar de wegen van achter zijn ondoorgrondelijk. Alhoewel ze allebei op VV de wind aardig van voren krijgen. Dus er is nog hoop...
De redactie geniet juist van Naad en Nix. Ze genereren de meeste opspraak op de fora en de meest hilarische TV momenten. Denk je in 'Naast een bed op de grond liggen', Andre van Duin had het kunnen verzinnen en dan was het topamusement !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga er toch echt van uit dat die 2 binnenkort exit zijn, dit kan toch niet langer zo.
Het hokje moet zo langzamerhand in de gaten krijgen dat Naad en Dennix het programma nog meer om zeep helpen dan nu al het geval is?
Dit moet sarcasme zijn. Toch? Toch?? Toch???quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie geniet juist van Naad en Nix. Ze genereren de meeste opspraak op de fora en de meest hilarische TV momenten. Denk je in 'Naast een bed op de grond liggen', Andre van Duin had het kunnen verzinnen en dan was het topamusement !
Zeg nou zelf...zonder die looser met zijn sletje is er toch geen bal aan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit moet sarcasme zijn. Toch? Toch?? Toch???
Ze zorgen enkel voor zoveel ophef (...) omdat 'we' bijna gedwongen worden naar hen te kijken, op streams en televisie. En André van Duin heb ik nooit leuk gevonden.
Is wel zo, we zitten de hele tijd te kijken, wat Dennis nou weer voor een stomme zet doetquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf...zonder die looser met zijn sletje is er toch geen bal aan?![]()
Dan snap ik echt niet waarom de redaktie daarvan zou genieten...de meeste streamers zetten standaard de streams uit waarop die 2 te zien zijn omdat ze zich vreselijk aan deze 2 mensen irriteren...er zijn er genoeg bij die daarom niet eens meer de streams bekijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De redactie geniet juist van Naad en Nix. Ze genereren de meeste opspraak op de fora en de meest hilarische TV momenten. Denk je in 'Naast een bed op de grond liggen', Andre van Duin had het kunnen verzinnen en dan was het topamusement !
Ik kan die 2 echt niet meer zien, ik kijk nog liever naar Amanda en Brian.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf...zonder die looser met zijn sletje is er toch geen bal aan?![]()
dus dan kijk je toch een beetje naar Naad en Nix...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan die 2 echt niet meer zien, ik kijk nog liever naar Amanda en Brian.
Jaap en Huub werken aan hun act waar ze Naad en Dennix nadoen, hilarisch.
En noteren zijn steeds terugkerende : "100%, sowieso, zeker weten."quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:53 schreef Varen het volgende:
Jaap en Huub draaien een sketsje in elkaar over Dennis en Nadia. Jaap wordt Nadia en Huub, dennis. Palma helpt mee![]()
You've got a point maar Jaap en Huub zijn leuk samen, Naad en Dennix niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dus dan kijk je toch een beetje naar Naad en Nix...![]()
Daardoor stagneert het spel wel volledig. Het is momenteel meer een huis voor relatieproblemenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pride heeft ie nog niet als het hem in zijn reet beet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:59 schreef Kaleddis het volgende:
Nix krijgt uit z'n bek:"Daar heb ik echt fucking te veel proud voor"![]()
![]()
En vlgs mij lukt dat aardig met hulp van olga.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:03 schreef riri het volgende:
weer zit hij haar emotioneel te bewerken
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:03 schreef riri het volgende:
weer zit hij haar emotioneel te bewerken
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
OMG, wat ziet ze er slecht uit.
[ afbeelding ]
Als dat mijn wijf was dan...dan....dan....dan.....dan....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Da ga je maar naar huis!"![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als dat mijn wijf was dan...dan....dan....dan.....dan....![]()
had ik ook op een stretcher gelegen
maar het blijft schatje dit en schatje dat en hij neemt het haar niet kwalijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt dat hij gehoord heeft dat ze tegen Dennix andere dingen zegt dan tegen Amanda.
M.a.w., Naad liegt en dat ziet hij eindelijk in.
Ik begrijp dat ook niet maar zij is zo geil op wat voor een aandacht dan ook dat zij hem niet verteld dat hij op moet rotten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:08 schreef riri het volgende:
moet je kijken wat hij doet...ze krijgt totaal geen ruimte van hem....ik had hem allang keihard gezegd op te sodemieteren...zelfs op het toilet kan ze bijna niet zonder hem zitten
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:11 schreef itsme het volgende:
fluisterend, ja ze zeggen dat je met mij praat en dan met een ander en dan is het weer anders
Lol en continu maar zeggen wat zijn vrienden hem verteld hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef petraa het volgende:
[..]
En gisteren had hij niet met zijn vrienden gesproken, want dat mocht niet van zijn contactpersoon.
Die teksten van Nix geloof je toch niet..?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef SIRA het volgende:
Dennis weet dat Nadia het beste met het voor heeft, 100% zeker
daarom mag ie lekker op de grond liggen..![]()
Kun je nagaan hoe het met zijn vrienden gesteld is, die moeten dan nog triester zijn.....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die teksten van Nix geloof je toch niet..?![]()
zijn fans uit Alphen zullen blij zijn met zo'n stoere gast...100%![]()
Misschien kan ze een hondehok voor hem bestellen zodat hij voortaan in de tuin kan liggen. Heeft ie vast ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef SIRA het volgende:
Dennis weet dat Nadia het beste met het voor heeft, 100% zeker
daarom mag ie lekker op de grond liggen..![]()
ik vind het shirtje en de broek nog wel gaan..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:16 schreef itsme het volgende:
O wat zie amanda er dellerig uit weer.![]()
Hij probeert haar een schuldgevoel aan te praten over wat mensen buiten het huis allemaal wel niet zeggen...ten eerste weet hij dat helemaal niet en ten tweede wat doet dat er toe wat andere mensen zeggen....het heeft voor hem maar één doel en dat is haar bewerken op een sneaky manier....hij is haar voortdurend emotioneel aan het chanterenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:12 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft gehoord dat ze Nadia daar op afrekenen.
Nadia: dan moeten ze dat maar lekker doen, schatje
verschrikkelijk, die witte laarzen op die kleding is echt te erg. en dan die bos stro er bij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef SIRA het volgende:
[..]
ik vind het shirtje en broek nog wel gaan..
maar die laarzen idd...
En dan als onderschrift:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat een mooie cap om als kaartje te sturen![]()
Lijkt er erg op, iedereen naar buitenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:25 schreef lillkiss het volgende:
scriptbespreking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |