Ja en ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:50 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij had ik de 300ste.
quote:Reminder: Als je de 300ste post maakt, is dit nog geen bevoegdheid en hard bewijs om een nieuw topic te mogen openen
hier staat de OP.
quote:
Nee, maar ik ben nog een jaar of 5 jonger knaapquote:
Ja en jochiequote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nog een jaar of 5 jonger knaap
Nou, dus mag dat nogquote:
quote:
Ja, vooral de bussen die maar tot half 10 rijden en vanaf 18:20 niet meer op .20 rijdenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:57 schreef Jojoortje het volgende:
En nu weer over Hengeleau praten!
Hengelo is cool
GRUNN JEWEET!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:59 schreef Jojoortje het volgende:
Van 't weekend weer hard gaan in Hengeleau!
Morgen ga ik in Grunn uit
En dan zaterdag weer gewoon hier![]()
Sgoedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Jojoortje kom je een keer op bezoek in het utrechtse topic![]()
Utrecht XXIII - Burgemeesterbattle! Aleid for president!
Wanneer ga je tozti's eten met Erik ?quote:
Hoezo weet jijquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wanneer ga je tozti's eten met Erik ?
Ach, Erik vertelt wel eens watquote:
Samequote:
Omdat je al lag te tukkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:12 schreef Bakakame het volgende:
Huuuuh waarom heb ik al die leuke nachtbagger gemist
Waarom word ik niet vantevoren gewaarschuwd dat ik niet zo vroeg naar bed moetquote:
Omdat bagger altijd spontaan ontstaatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom word ik niet vantevoren gewaarschuwd dat ik niet zo vroeg naar bed moet![]()
Ik heb 't way koud maar ik ben te lui om naar beneden te lopen
Ahh wat voor tentamen heb je?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat bagger altijd spontaan ontstaat
Ik ga zo tentamenen
Kansrekening en statistiekquote:
Viel Glück!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kansrekening en statistiek
Ik ga, wens me succes![]()
JAAAAAAAAAA ik ga morgen is het wel leuk voor jongens?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet zo'n succes?![]()
Ik ging naar Alles Is Liefde!![]()
Erg leuk!![]()
Ik vond van wel, maar then again.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA ik ga morgen is het wel leuk voor jongens?
Nouja.. Of je hebt een leuke film, of je hebt bier over je heenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Oh ok ik ga namelijk morgen met vrienden en vonden het gay maar ik zei dat het vast ook leuk voor ons ging worden dus ik moet me er wel aan houdenanders krijg ik bier over me heen gegooid en eisen ze geld terug
Ja, ik vond het een erg leuke film.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja maar jij kan mij uitsluitsel geven
Nee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet zo'n succes?![]()
Ik ging naar Alles Is Liefde!![]()
Erg leuk!![]()
Enschedequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:26 schreef PAA-053 het volgende:
Jongens dat hele Hengelo is dat wat?
Ga EVENTUEEL er 'studeren' aan de Pabo volgend schooljaar....hoe is die?
Ik denk dat ik dan wel in Enschede ga wonen, dat is wat levendiger toch?
Uh-huh, Enschede is kutquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:40 schreef PAA-053 het volgende:
Pic?
En wat is er mis met Enschede? Aangeboren afwijzingsreactie van een ras-Hengeloër hier?
Nah, de meeste studenten wonen volgens mij toch wel in Enschede..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:51 schreef PAA-053 het volgende:
Hehe typisch gemeentebestuur-trucje he
Maar is Hengelo een beetje levendig dan? Wonen er bijv. studenten?
Jaa! Ik doe ook de PABOquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:26 schreef PAA-053 het volgende:
Jongens dat hele Hengelo is dat wat?
Ga EVENTUEEL er 'studeren' aan de Pabo volgend schooljaar....hoe is die?
Ik denk dat ik dan wel in Enschede ga wonen, dat is wat levendiger toch?
Iets ondergeschikt, maar ook niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:25 schreef PAA-053 het volgende:
Nouja de intro vind ik iets ondergeschikt aan de rest van de opleiding![]()
Maar vertel es, wat vind je daarvan?![]()
Ik heb alleen de studie gekozen, omdat de intro zo gaaf isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:25 schreef PAA-053 het volgende:
Nouja de intro vind ik iets ondergeschikt aan de rest van de opleiding![]()
Maar vertel es, wat vind je daarvan?![]()
Oejjjj!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:53 schreef Bakakame het volgende:
BAH!
Ik dacht dat ik eerst nog een week school had en de week erna begon mijn toetsweek pas...
Hij begint donderdag meteen dus al...Met wiskunde, het vak dat ik het minste snap
Oeps
Ik kán het ook wel, maar dan moet ik ook wat doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oejjjj!
Wiskunde is voor mij ook altijd een probleem geweest!Succes alvast! You can do it!
![]()
Ok thxquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de studie gekozen, omdat de intro zo gaaf is
Nee euh de PABO in Hengelo is één van de beste PABO's in Nederland.
Maarja... opzich merken we daar niet zo heel veel van. Er gaat nog wel eens wat mis
Ik ben nu 3e jaars en 3 jaar geleden zijn de met een geheel nieuw traject begonnen, dus wij zijn een beetje de proefkonijnenMaar de 1e jaars van nu hebben het wel redelijk goed, dus er zit een stijgende lijn in
Alleen daar heb ik nu niks meer aan
![]()
Há!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Geen vertraging dus! Ideaallucky you.
Wat heb je in Grun gedaan dan?
hah nee ik was de hengelo reeks ff kwijtgeraakt. Zag em toevallig tussen de "actieve topics" staan dus tjahquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Há!Jij bent hier lang niet meer geweest!
Hier in Hengelo was een wisselstoring, 's avonds reden er bussen tussen H'lo en A'lo en 's ochtends was er een halfuur vertraging![]()
Ik heb nooit problemen met de NS gehadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hah nee ik was de hengelo reeks ff kwijtgeraakt. Zag em toevallig tussen de "actieve topics" staan dus tjahStelletje spammers hier!
En ja een vriendin klaagte ook al over storingen. Maar we zijn toch ook niet anders gewend?
jij gaat zeker altijd met de bus/auto/fiets?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen met de NS gehad![]()
Hoogstens 5 minuutjes vertraging, maar die waren dan ook zo weer ingehaald![]()
Ja daar had ik dus last vanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Há!Jij bent hier lang niet meer geweest!
Hier in Hengelo was een wisselstoring, 's avonds reden er bussen tussen H'lo en A'lo en 's ochtends was er een halfuur vertraging![]()
Ik ga sowieso bijna nooit weg uit Hengeloquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jij gaat zeker altijd met de bus/auto/fiets?
ja flauw
HOIquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef Linkmiegel het volgende:
ik ben er, en nu? ga je me nu voorstellen aan wat mensen?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mensennnn stel je even voor aan Linkmiegel, zodat ik dat niet hoef te doen!![]()
Lieevvquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik lok ze wel even!
[ afbeelding ]
het werktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Lieevv
Hoi Linkmiegel, ik ben Fons, wie ben jij?
Wil je vriendjes zijn?![]()
Nice!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:15 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
het werkt
ik ben sander en ik wil graag vrienden in hengelo ja. want als het goed is woon ik er over een tijdje met mijn vrouw
ik in rotterdam en mn vrouw in spé in hengeloquote:
Ooh leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:19 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik in rotterdam en mn vrouw in spé in hengelo
uhuh vooral de blauwogigequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh leuk
Leuk zijn Twentse dametjes he?![]()
Had je 'n egoboost nodig?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh leuk
Leuk zijn Twentse dametjes he?![]()
Wat is dat... een kapsalon?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:49 schreef Linkmiegel het volgende:
woei!
hoe zit het nou in hengelo? hebben jullie kapsalon al uitgevonden?
das lekker! in rotterdam uitgevondenquote:
Ik vind knoflooksaus en kaas niet zó geslaagdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:54 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
das lekker! in rotterdam uitgevonden
bij elke shoarma toko verkopen ze het.
zilver bakje, laagje patat, laagje shoarma, knoflooksaus, laagje kaas, even de oven in, salade er bovenop, vorkje erin en prikken maar
Ik lus dat wel denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:54 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
das lekker! in rotterdam uitgevonden
bij elke shoarma toko verkopen ze het.
zilver bakje, laagje patat, laagje shoarma, knoflooksaus, laagje kaas, even de oven in, salade er bovenop, vorkje erin en prikken maar
ik neem nooit knoflooksaus.. ranzige troepquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vind knoflooksaus en kaas niet zó geslaagd![]()
Maar voor de rest klinkt 't oké! Al gaat 'n frikandel er ook nog wel in![]()
![]()
oh ik neem je wel een keer 'uit eten'quote:
Oe oe oe!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
oh ik neem je wel een keer 'uit eten'
smaakt het best na het uitgaan
Jaa leuk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
oh ik neem je wel een keer 'uit eten'
smaakt het best na het uitgaan
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oe oe oe!
Je kan, als je hier uitgaat, 's nachts nog (tot weet ik hoe laat, om 2 uur was hij laatst nog open) bij Hisar eten!
Pizza![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef Jojoortje het volgende:*Lang leve de Trekturk in Hengelo*
Trek een Turk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:45 schreef Linkmiegel het volgende:
ik krijg honger
Kep hongurrrrrrrrquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:45 schreef Linkmiegel het volgende:
ik krijg honger
Oh nee hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik kan je cashewnoten aanbieden
Nee bedanktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik kan je cashewnoten aanbieden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef Bakakame het volgende:
OH TROUWENS!
Ik heb een gratis shirt!
We kochten zo onze kaartjes, en toen zei iemand tegen mij "Hey! Dat shirt, das van zo'n reclame!"
En dat meisje achter de kassa zegt zo "Ja! En als je ze leuk vindt, mag je er eentje meenemen!"
Dus dat deden we. Nu heb ik een XL shirt waar op staat:
"IFinland"
Maar dan iets anders, maar wel stoer.
Toch?
Que?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef Bakakame het volgende:
OH TROUWENS!
Ik heb een gratis shirt!
We kochten zo onze kaartjes, en toen zei iemand tegen mij "Hey! Dat shirt, das van zo'n reclame!"
En dat meisje achter de kassa zegt zo "Ja! En als je ze leuk vindt, mag je er eentje meenemen!"
Dus dat deden we. Nu heb ik een XL shirt waar op staat:
"IFinland"
Maar dan iets anders, maar wel stoer.
Toch?
OMG IK OOK ---> 99.75 %quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef Linkmiegel het volgende:
ik ging een keer M&M's eten
ja ik kots ook op M&M's zonder nootjesquote:
Ik zie bijna nooit negers. Geen échte negers, wel gekleurde mensen thoughquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:10 schreef Linkmiegel het volgende:
hey ik vraag me af he..... wonen er in hengelo negers? of is een neger zien lopen in hengelo net zo bijzonder als sneeuw in de hel?
van die mensen die bruin zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is een neger?
Moet je eens voor Scapino kijken op die trapjes bij het station...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik zie bijna nooit negers. Geen échte negers, wel gekleurde mensen though![]()
Hopelijk een nieuwe winterjas en nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:18 schreef Linkmiegel het volgende:
wat een fatso
zo wat brengt de dag ons morgen? of ja straks
Slaapzachtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:20 schreef Jojoortje het volgende:
Lieve mensen uit Hengelo (en uit de andere steden)
Ik ga slapen...
Nachtzoen!![]()
wezen kijken? ga je dan naar ene plek waar weesjes lopen ofzo? dat je dan wijst en lacht enzo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hopelijk een nieuwe winterjas en nieuwe schoenen![]()
Woensdag wezen kijken in Enschede, niks gevonden![]()
En 't wordt tijd want ik heb vanavond ook nog 'n verjaardag in Borne-Noord, dus das 'n end terugfietsen in die kou![]()
sweet dreamsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:20 schreef Jojoortje het volgende:
Lieve mensen uit Hengelo (en uit de andere steden)
Ik ga slapen...
Nachtzoen!![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:25 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
wezen kijken? ga je dan naar ene plek waar weesjes lopen ofzo? dat je dan wijst en lacht enzo?
Maakt niet uitquote:
mja nachtvorst hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Borne-Noord ligt zo'n halfuurtje fietsen bij mij vandaan, denk ik.
En ik wil geen halfuur door de vrieskou fietsen![]()
Want het vriest, nu.. Dus morgen waarschijnlijk ook
Nouja, ik kan me volgieten en hopen dat ik dan niks van de kou merkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:33 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
mja nachtvorst he
gelukkig heb ik een goede jaskan ik warm in het stadion zitten en ikzelf zal morgen nacht ook nog moeten fietsen
ja ik ga ook pitten anders ligt jojoortje zo alleenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me volgieten en hopen dat ik dan niks van de kou merk![]()
Not planning to do that. Maargoed, wie weet![]()
Ik ga nu in ieder geval slapen
Trusten!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:37 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ja ik ga ook pitten anders ligt jojoortje zo alleen
trusten
Nu deed ik een keer mee met nachtbaggerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:58 schreef Bravebart het volgende:
Nachtbaggerrrrrrrrrr!!!
beetje onder de duim houden he dat kindquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nu deed ik een keer mee met nachtbagger![]()
Ik ging om tien over half 3 nog naar m'n zusjes kamer omdat ik haar hoorde praten.. Lag ze met iemand te bellen![]()
Tsja.. Iemand moet 't doen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:23 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
beetje onder de duim houden he dat kind
Is ze een callgirl ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nu deed ik een keer mee met nachtbagger![]()
Ik ging om tien over half 3 nog naar m'n zusjes kamer omdat ik haar hoorde praten.. Lag ze met iemand te bellen![]()
Ja!quote:
bontkragenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja!![]()
Nieuwe schoenen én een nieuwe jas (met bontkraag, maar die kan er thankgod af)
En er was volksdansen..![]()
Hij is er af.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:09 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
bontkragenhaal eraf
dat is voor marokkanen
nu ga ik feyenoord aanmoedigen
Helleeeuuuuquote:
Nou, het is beter dan wiskunde maken..quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helleeeuuuu
Ik ben zo dom geweest om in te stemmen met bier drinken zometeen
Ja...quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nou, het is beter dan wiskunde maken..![]()
Aii..quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja...
Maar ik heb woensdag een teringlastig tentamen
Uuhm, het vak is Moleculaire Genetica, waar het over gaat, weet ik ff niet meerquote:
Hmm, nouja, je hebt maandag en dinsdag nogquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, het vak is Moleculaire Genetica, waar het over gaat, weet ik ff niet meer
Truequote:Op zondag 21 oktober 2007 12:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, nouja, je hebt maandag en dinsdag nog
Wtfquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:41 schreef Linkmiegel het volgende:
jojoortje typt 2 berichten per minuut
mogguh
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf
ff terug lezen wat jij hier nou weer doet
Jij playt je chickies met je tantoe spange Twentse accent ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:58 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
van binnen ben ik een hengelo hosseler
noooo het enige wat ik play is een pianoquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij playt je chickies met je tantoe spange Twentse accent ?
Ook geilquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:09 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
noooo het enige wat ik play is een pianojeweettoch
Neequote:
ik vond het wel lekker buitenquote:
Winterjasquote:
Morgen ff naar Hengeloquote:
Hoezo?quote:
ff wat dingen ophalen, die ik woensdag nodig heb bij tentamenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ga douchen en naar bed want ik hoop dat ik dan op tijd op school kom![]()
Waarschijnlijk vergeefse hoop, maargoed.![]()
Jij ook weer 'n keer hier?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:16 schreef bierbart het volgende:
Utrecht ben ik vrijdag, zaterdag en zondag geweest!![]()
Ik wil mn mede Hengeloërs natuurlijk niet geheel in de steek laten!quote:
Word!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:22 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik wil mn mede Hengeloërs natuurlijk niet geheel in de steek laten!![]()
Macquote:
Ik had een lekker ontbijt..quote:
Dan hebben jullie of een hele slechte verwarming, of je bent een echte koukleumquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
Bij ons staat die op 22 graden en ik heb het nog steeds koud
Mooi, dan ben je iig een echt vrouwquote:
Nee johquote:
Aii...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Paultjuhhh wat doe jeWe are on a break!
Heul nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Paultjuhhh wat doe jeWe are on a break!
Nietus ! we zijn net een al een paar daagjes op break geweest gekkiequote:
Ja maar die break is nog niet overquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nietus ! we zijn net een al een paar daagjes op break geweest gekkie![]()
GMTAquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien kan het Hengelo topic beter in R&P![]()
Hoezo nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar die break is nog niet over![]()
![]()
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dan niet hetzelfde?![]()
Joa maar als dat zo zou zijn dan ging het supermakkelijk op schoolquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden
Chickiequote:
Huh ?quote:
Euromasters - Alles naar de Klotequote:
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Euromasters - Alles naar de Klote
Misschien wil Paul (quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
Topic is bijna vol!
Heb geen zin om een nieuwe te openen, dus ik post de 300e lekker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |