abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54696763
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:54 schreef Tennessee het volgende:

[..]

tsja, helaas heb ik gisteren de wedstrijd gemist... ik moet dus toegeven dat ik niet weet wat zich gisteren precies heeft afgespeelt en dat mijn mening is gebaseert op wat er allemaal aan vooraf ging...
Als je het niet hebt gezien lijkt het me verstandiger dat je dan ook niet over gisteren praat.
pi_54696929
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:34 schreef methodmich het volgende:
Nederland was wel erg matig.

Maar wat een mafkezen zie je bij zo'n wedstrijd zeg. En ook nog eens van die figuren die denken dat ze bij De Kuip kunnen parkeren of gaan klagen in een volgepropte tram. Maar goed, komen blijkbaar niet uit de regio.

Wel leuk om eens mee te maken, maar met voetbal heeft het allemaal vrij weinig te maken.
Zag nog iemand in een ASWH-jas op vak EE rondwandelen in de rust. Hoorde die bij jou?
pi_54697000
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als je het niet hebt gezien lijkt het me verstandiger dat je dan ook niet over gisteren praat.
Dank je voor je advies, ik zal het in mijn overwegingen meenemen...

Dan ga ik nu even rustig de wedstrijd alsnog bekijken...

[ Bericht 8% gewijzigd door Tennessee op 18-11-2007 17:14:35 ]
pi_54697372
Nou, inderdaad respect voor het publiek van gisteravond! Tijdens het volkslied van Luxemburg wordt alleen aan het begin gefloten, aan het einde is het gewoon stil! Goed hoor!
pi_54697578
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:01 schreef DRD het volgende:

[..]

Zag nog iemand in een ASWH-jas op vak EE rondwandelen in de rust. Hoorde die bij jou?
Hmm nee, wij zaten op H. Dus dat moet een ander zijn geweest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54742551
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:19 schreef Tennessee het volgende:
Nou, inderdaad respect voor het publiek van gisteravond! Tijdens het volkslied van Luxemburg wordt alleen aan het begin gefloten, aan het einde is het gewoon stil! Goed hoor!
Doe je ding, neem een megafoon en een trommel mee naar het stadion.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54742568
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Doe je ding, neem een megafoon en een trommel mee naar het stadion.
Ik begrijp niet wat je bedoelt, misschien kan je het uitleggen?
pi_54742610
Dat je zelf het goede voorbeeld toont.
Hup koop een kaartje en supporter Nederland!
pi_54742676
Heb jij een woordvoerder Catjuh?
pi_54743122
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hmm nee, wij zaten op H. Dus dat moet een ander zijn geweest.
Het zou, eventueel, ook in de rust kunnen zijn geweest, toen ik wat aan het rondlopen was aan de achterkant van de "groene zijde". Man met snor (denk ik....) zwarte jas, groot logo op de borst. Maakt verder ook niet uit
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:19 schreef Tennessee het volgende:
Sorry......macht der gewoonte, het klonk namelijk heel erg Duits in het begin
pi_54763756
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:23 schreef DRD het volgende:

[..]

Het zou, eventueel, ook in de rust kunnen zijn geweest, toen ik wat aan het rondlopen was aan de achterkant van de "groene zijde". Man met snor (denk ik....) zwarte jas, groot logo op de borst. Maakt verder ook niet uit
[..]
Dat zijn de bekende truien inderdaad. Wel grappig, je komt ze ook overal tegen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54788686
oke Nederland heeft zich dus geplaatst voor 2008, vraag niet hoe maar het is gelukt.

welke 23 spelers moet Marco mee nemen naar de alpen en wie mag lekker thuis op de bank blijven zitten??????
en belangrijker wat wordt dan de tacktiek spelen we dan???
pi_54789236
Doel: Vd Sar, Stekelenburg en Timmer
Verdediging: Ooijer, Boulah, Mathijsen, Bouma, Van Bronkhorst (die zie ik liever als back), Heitinga, de Cler en Melchiot.
Middenveld: Sneijder, Van der Vaart, Seedorf, De Zeeuw, Engelaar, Afellay (mits fit) en Maduro. Eigenlijk liever Van Bommel ipv Engelaar, maar dat verhaal is bekend.
Aanval: Van Persie, Van Nistelrooij, Huntelaar, Kuijt en Robben.

En dan 4-4-2 spelen:
Doel: Van der Sar
Verdediging: Boulahrouz, Ooijer, Bouma (of Mathijsen, lastige keuze), Gio
Middenveld (in een ruit):De Zeeuw (verdedigend), Sneijder op rechts, Seedorf op links, Van der Vaart op de 10.
Aanval: Van Persie in een vrije rol en Ruud in de punt.

Zo even snel een opstelling en een selectie in elkaar gezet.
  donderdag 22 november 2007 @ 21:38:01 #139
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54789986
zo net een dag te laat marco, misschien volgende keer wat eerder over je opstelling nadenken
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54792473
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doel: Vd Sar, Stekelenburg en Timmer
Verdediging: Ooijer, Boulah, Mathijsen, Bouma, Van Bronkhorst (die zie ik liever als back), Heitinga, de Cler en Melchiot.
Middenveld: Sneijder, Van der Vaart, Seedorf, De Zeeuw, Engelaar, Afellay (mits fit) en Maduro. Eigenlijk liever Van Bommel ipv Engelaar, maar dat verhaal is bekend.
Aanval: Van Persie, Van Nistelrooij, Huntelaar, Kuijt en Robben.

En dan 4-4-2 spelen:
Doel: Van der Sar
Verdediging: Boulahrouz, Ooijer, Bouma (of Mathijsen, lastige keuze), Gio
Middenveld (in een ruit):De Zeeuw (verdedigend), Sneijder op rechts, Seedorf op links, Van der Vaart op de 10.
Aanval: Van Persie in een vrije rol en Ruud in de punt.

Zo even snel een opstelling en een selectie in elkaar gezet.
Ik zou dan alleen Sneijder en Van der Vaart omwisselen, dan spelen ze beide op de positie die ze het fijnst vinden en waar ze het best tot hun recht komen. En dan natuurlijk VdV links en Seedorf rechts
pi_54793243
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:40 schreef AirRaid het volgende:
oke Nederland heeft zich dus geplaatst voor 2008, vraag niet hoe maar het is gelukt.

welke 23 spelers moet Marco mee nemen naar de alpen en wie mag lekker thuis op de bank blijven zitten??????
en belangrijker wat wordt dan de tacktiek spelen we dan???
Van der Sar,Stekelenburg,Velthuizen.

Ooijer,Boulahrouz,Mendes da Silva,Van der Wiel,De Cler,Heitinga,Donk,Emanuelson.

Sneijder,Van der Vaart, De Zeeuw,Van Bronckhorst,Afellay,De Guzman.

Nistelrooij,Huntelaar,Van Persie,Robben,Kuijt,Babel.

De tactiek: Op goed geluk, God zege de greep en we zien het wel.
pi_54793868
Geen Seedorf, nice
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54794619
In de aanval mis ik de naam van Robben (mits fit) en geef die kleine Beerends een kans.
Hij komt tenminste de vleugelverdediger voorbij en heeft een goede voorzet.
Sportieve inbreng
pi_54800560
Oranje groepshoofd bij loting kwalificatie WK 2010
Uitgegeven: 23 november 2007 12:27
Laatst gewijzigd: 23 november 2007 12:54

DURBAN - Het Nederlands elftal is zondag bij de loting voor de WK-kwalificatie van 2010 in Zuid-Afrika een van de negen Europese groepshoofden. Oranje heeft dat te danken aan de positie die het inneemt op de wereldranglijst van de FIFA.
ANP

Na het verlies tegen Wit-Rusland van woensdag (2-1) zakte Nederland van de zevende naar de negende plaats. Dat is echter nog steeds ruim voldoende om een van de negen Europese groepshoofden te zijn, omdat de eerste twee plekken op de ranglijst worden ingenomen door de Zuid-Amerikaanse landen Argentinië en Brazilië.

Groepshoofden

Op de plaatsen drie tot en met elf staan Europese landen, te weten Italië, Spanje, Duitsland, Tsjechië, Frankrijk, Portugal, Nederland, Kroatië en Griekenland. Dat zijn automatisch de negen groepshoofden voor Europa.

Engeland werd vrijdag nog eens herinnerd aan de pijnlijke nederlaag tegen Kroatië (2-3) van woensdag. De Britten misten door het verlies niet alleen deelname aan het EK, maar zijn bij de loting voor de WK-kwalificatie ook geen groepshoofd.

Pot 2

Engeland zakte naar plaats twaalf en vormt samen met Roemenië, Schotland, Turkije, Bulgarije, Rusland, Polen, Zweden en Israël 'pot 2'.

In totaal doen 53 Europese landen mee, onderverdeeld in acht groepen van zes teams en een van vijf. De negen groepswinnaars plaatsen zich rechtstreeks voor het WK. De beste acht nummers twee spelen in de play-offs voor de overgebleven vier tickets. In totaal doen in Zuid-Afrika dertien Europese landen mee.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:37:24 #145
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_54800701
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 00:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Van der Sar,Stekelenburg,Velthuizen.

Ooijer,Boulahrouz,Mendes da Silva,Van der Wiel,De Cler,Heitinga,Donk,Emanuelson.

Sneijder,Van der Vaart, De Zeeuw,Van Bronckhorst,Afellay,De Guzman.

Nistelrooij,Huntelaar,Van Persie,Robben,Kuijt,Babel.

De tactiek: Op goed geluk, God zege de greep en we zien het wel.
Hahahahahah Van der Wiel hahahahahahaha
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 november 2007 @ 14:09:09 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54801331
als je van der Wiel wil selecteren kan je net zo goed Marcellis meenemen. Hij heeft iig internationale ervaring
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:11:14 #147
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54801372
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
als je van der Wiel wil selecteren kan je net zo goed Marcellis meenemen. Hij heeft iig internationale ervaring
Hm ja, een rode kaart en een eigen goal
Nee gein, ik zou sowieso dat soort spelers lekker bij Jong Oranje laten voorlopig.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54802215
http://www.fifa.com/world(...)r=m/fullranking.html

nou nog even en we staan buiten de top 10.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_54805063
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Hahahahahah Van der Wiel hahahahahahaha
D'r staan wel meer belachelijke namen in hoor: De Guzman, Donk, Emanuelsson, Babel....
pi_54990685
Nederland loot de zwaarste groep van het EK

02/12/2007 12:55

Nederland heeft het niet getroffen tijdens de loting voor de eindronde van het EK 2008. Komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland moet Oranje het opnemen tegen Italië, Frankrijk en Roemenië.

Als groepshoofd van poule C werkt het Nederlands elftal al zijn duels af in Bern. Voor Oranje begint het EK op 9 juni met de wedstrijd tegen Italië, vier dagen later wacht de confrontatie met de Fransen en op 17 juni eindigt de groepsfase voor de manschappen van bondscoach Marco van Basten met de krachtmeting met Roemenië.

Dat laatste land trof Nederland ook tijdens de kwalificatieronde. Oranje wist beide confrontaties met Roemenië niet te winnen (thuis 0-0, uit 1-0 nederlaag) en eindigde mede daardoor als tweede in de groep.

Frankrijk en Italië troffen elkaar eveneens in tijdens de kwalificatiecampagne. Hoewel beide grootmachten veel moeite hadden om zich met name Schotland van het lijf te houden, zijn het wél de twee finalisten van het WK 2006. Italië won na strafschoppen, nadat er na 120 minuten voetbal een 1-1 eindstand op het scorebord had gestaan.
Groepsindeling eindronde EK 2008

Groep A
Zwitserland
Tsjechië
Portugal
Turkije

Groep B
Oostenrijk
Kroatië
Duitsland
Polen

Groep C