Als je het niet hebt gezien lijkt het me verstandiger dat je dan ook niet over gisteren praat.quote:Op zondag 18 november 2007 16:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
tsja, helaas heb ik gisteren de wedstrijd gemist... ik moet dus toegeven dat ik niet weet wat zich gisteren precies heeft afgespeelt en dat mijn mening is gebaseert op wat er allemaal aan vooraf ging...
Zag nog iemand in een ASWH-jas op vak EE rondwandelen in de rust. Hoorde die bij jou?quote:Op zondag 18 november 2007 16:34 schreef methodmich het volgende:
Nederland was wel erg matig.
Maar wat een mafkezen zie je bij zo'n wedstrijd zeg. En ook nog eens van die figuren die denken dat ze bij De Kuip kunnen parkeren of gaan klagen in een volgepropte tram. Maar goed, komen blijkbaar niet uit de regio.
Wel leuk om eens mee te maken, maar met voetbal heeft het allemaal vrij weinig te maken.
Dank je voor je advies, ik zal het in mijn overwegingen meenemen...quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het niet hebt gezien lijkt het me verstandiger dat je dan ook niet over gisteren praat.
Hmm nee, wij zaten op H. Dus dat moet een ander zijn geweest.quote:Op zondag 18 november 2007 17:01 schreef DRD het volgende:
[..]
Zag nog iemand in een ASWH-jas op vak EE rondwandelen in de rust. Hoorde die bij jou?
Doe je ding, neem een megafoon en een trommel mee naar het stadion.quote:Op zondag 18 november 2007 17:19 schreef Tennessee het volgende:
Nou, inderdaad respect voor het publiek van gisteravond! Tijdens het volkslied van Luxemburg wordt alleen aan het begin gefloten, aan het einde is het gewoon stil! Goed hoor!
Ik begrijp niet wat je bedoelt, misschien kan je het uitleggen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe je ding, neem een megafoon en een trommel mee naar het stadion.
Het zou, eventueel, ook in de rust kunnen zijn geweest, toen ik wat aan het rondlopen was aan de achterkant van de "groene zijde". Man met snor (denk ik....) zwarte jas, groot logo op de borst. Maakt verder ook niet uitquote:Op zondag 18 november 2007 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmm nee, wij zaten op H. Dus dat moet een ander zijn geweest.
Sorry......macht der gewoonte, het klonk namelijk heel erg Duits in het beginquote:Op zondag 18 november 2007 17:19 schreef Tennessee het volgende:
Nou, inderdaad respect voor het publiek van gisteravond! Tijdens het volkslied van Luxemburg wordt alleen aan het begin gefloten, aan het einde is het gewoon stil! Goed hoor!
Dat zijn de bekende truien inderdaad. Wel grappig, je komt ze ook overal tegen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:23 schreef DRD het volgende:
[..]
Het zou, eventueel, ook in de rust kunnen zijn geweest, toen ik wat aan het rondlopen was aan de achterkant van de "groene zijde". Man met snor (denk ik....) zwarte jas, groot logo op de borst. Maakt verder ook niet uit
[..]
Ik zou dan alleen Sneijder en Van der Vaart omwisselen, dan spelen ze beide op de positie die ze het fijnst vinden en waar ze het best tot hun recht komen. En dan natuurlijk VdV links en Seedorf rechtsquote:Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doel: Vd Sar, Stekelenburg en Timmer
Verdediging: Ooijer, Boulah, Mathijsen, Bouma, Van Bronkhorst (die zie ik liever als back), Heitinga, de Cler en Melchiot.
Middenveld: Sneijder, Van der Vaart, Seedorf, De Zeeuw, Engelaar, Afellay (mits fit) en Maduro. Eigenlijk liever Van Bommel ipv Engelaar, maar dat verhaal is bekend.
Aanval: Van Persie, Van Nistelrooij, Huntelaar, Kuijt en Robben.
En dan 4-4-2 spelen:
Doel: Van der Sar
Verdediging: Boulahrouz, Ooijer, Bouma (of Mathijsen, lastige keuze), Gio
Middenveld (in een ruit):De Zeeuw (verdedigend), Sneijder op rechts, Seedorf op links, Van der Vaart op de 10.
Aanval: Van Persie in een vrije rol en Ruud in de punt.
Zo even snel een opstelling en een selectie in elkaar gezet.
Van der Sar,Stekelenburg,Velthuizen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:40 schreef AirRaid het volgende:
oke Nederland heeft zich dus geplaatst voor 2008, vraag niet hoe maar het is gelukt.
welke 23 spelers moet Marco mee nemen naar de alpen en wie mag lekker thuis op de bank blijven zitten??????
en belangrijker wat wordt dan de tacktiek spelen we dan???
Hahahahahah Van der Wiel hahahahahahahaquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van der Sar,Stekelenburg,Velthuizen.
Ooijer,Boulahrouz,Mendes da Silva,Van der Wiel,De Cler,Heitinga,Donk,Emanuelson.
Sneijder,Van der Vaart, De Zeeuw,Van Bronckhorst,Afellay,De Guzman.
Nistelrooij,Huntelaar,Van Persie,Robben,Kuijt,Babel.
De tactiek: Op goed geluk, God zege de greep en we zien het wel.
Hm ja, een rode kaart en een eigen goalquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
als je van der Wiel wil selecteren kan je net zo goed Marcellis meenemen. Hij heeft iig internationale ervaring
D'r staan wel meer belachelijke namen in hoor: De Guzman, Donk, Emanuelsson, Babel....quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Hahahahahah Van der Wiel hahahahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |