Vind het wel erg makkelijk, ja had niet goed gelezen dus dan maar del...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
Kennelijk was de post duidelijk genoeg geschreven
Truste Souryquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:48 schreef Soury het volgende:
Nou ik sla dit feesie maar over plus de lichten van mij cel gaan uit ...![]()
Je computer geeft toch licht?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:48 schreef Soury het volgende:
Nou ik sla dit feesie maar over plus de lichten van mij cel gaan uit ...![]()
Tsja... als er iets vreemds in de COS staat dan heb je over het algemeen half DGK/FOK! over je heen als je post niet klopt of weet ik veel... en dat was niet het geval, dus dan kun je je conclusie al aardig trekken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind het wel erg makkelijk, ja had niet goed gelezen dus dan maar del...![]()
Dat bedoel ik. Als je niet leest moet je ook niet modden. Dat is toch net zo simpel als 1 + 1 2 is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
Tsja... als er iets vreemds in de COS staat dan heb je over het algemeen half DGK/FOK! over je heen als je post niet klopt of weet ik veel... en dat was niet het geval, dus dan kun je je conclusie al aardig trekken.
Verstandig, ga ik ook doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
Ik ga me bed ook maar eens opzoeken. Truste mensen![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is dat hele blogje op t weblog van Huub in overleg met IWN
Sterker nog: hij zou zelf de schrijver kunnen zijn
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:12 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Maar... dat is hier toch al lange tijd bekend![]()
* bonbonbon snapt er niks meer van![]()
Het laatste wat ik las in FB gisteren was de post van ikweetiets (die nu dus is verwijderd) en daarin werd gesproken over het lamleggen van de site van Lieke. Lijkt me niet dezelfde userquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jawel, maar hij gaat dus nu in de rondte als forumterrorist en is hier dus geband op FOK nadat hij blijkbaar een grap had gemaakt om Nowlive te hacken en Nowlive gisteren ook daadwerkelijk plat lag gisteren. Dus net als jij snap ik er ook niets meer van![]()
Dat zou kunnen, ik heb die post van het lamleggen van Lieke site niet gelezen. Alleen die post van APK daaronder. Misschien is Ikweetiets wel de kloon (dat staat ook onder zijn ava) van IkWeetNiets. Ach, ik neem ook nog maar een kopje koffie en ga me maar eens nuttig maken Het is ook zo ingewikkeld allemaalquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:35 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Het laatste wat ik las in FB gisteren was de post van ikweetiets (die nu dus is verwijderd) en daarin werd gesproken over het lamleggen van de site van Lieke. Lijkt me niet dezelfde user![]()
Misschien ben ik ook nog niet goed wakker![]()
* neemt nog maar wat koffie![]()
Wat kommie dan doen ???quote:
Koffie leutenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:50 schreef petraa het volgende:
![]()
[..]
Wat kommie dan doen ???
Opzoutuh!!!!![]()
Goedemorgen voor de rest die er wel wil zijn!!!![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:50 schreef petraa het volgende:
![]()
[..]
Wat kommie dan doen ???
Opzoutuh!!!!![]()
Ik mag wil er wel zijn....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:50 schreef petraa het volgende:
![]()
[..]
Wat kommie dan doen ???
Opzoutuh!!!!![]()
Ja zeg dan niet dat je hier niet wil zijn!!!!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
Mogge!![]()
Had nog nooit in de SC hier gepost, bij deze dus!
Ik ben nu ook weer weger is helaas werk aan de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |