Tsss watje hing gelijk aan me beenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Was de hond van Puma genaamd Puma er ook bij... schijnt nogal een vervaarlijk beest te zijn.
Ik denk dat dit alleen maar meer rellen oplevert. Het zijn er wel iets meer dan 4 die daar ellende veroorzaken. Denk dat de rest maar al te graag wraak wil.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
Oh kut, daar gaat m'n postability... check wat ik 7 minuten geleden in de FB gezet heb...![]()
[FB # 15] Geef hier de MOD een schouderklop
En dat zegt wat over mijquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Gaat goed met ze hoor we hebben net gezamelijk gedouched![]()
Er is nog altijd een verschil tussen vrijwillig en verplichtingquote:
Jij hebt verplichte sex met die 3?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:41 schreef Soury het volgende:
Er is nog altijd een verschil tussen vrijwillig en verplichting![]()
He bah.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Tsss watje hing gelijk aan me been![]()
Uhhh de slotervaart gevangquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij hebt verplichte sex met die 3?
Zwaar leven heb je dan [ afbeelding ]
Bestaan er tegenwoordig geen aparte cellen voor dames en heren meer?quote:
Persoonlijk denk ik dat ze vooral rellen omdat ze nu een excuus hebben om te rellen, ze kunnen het een neergestoken en in doodsangst verkerende agente wel kwalijk nemen dat ze niet op zijn benen heeft geschoten, maar zelf nemen ze waarschijnlijk in veel minder ernstige omstandigheden al een vuurwapen ter hand, en dan niet om op de benen te schieten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit alleen maar meer rellen oplevert. Het zijn er wel iets meer dan 4 die daar ellende veroorzaken. Denk dat de rest maar al te graag wraak wil.
Zeker nu er gewoon actie is ge-eist vanuit het bestuur van de centrale stad. Die jongens voelen zich als aangeschoten wild en willen vergelding ook voor 1 van hun die al dood is.
Krom maar waar.
Lief ik blijf er maar uit...quote:
Het rommelt er al langer. Maar 2 incidenten in 1 week maakt het gewoon af.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Persoonlijk denk ik dat ze vooral rellen omdat ze nu een excuus hebben om te rellen, ze kunnen het een neergestoken en in doodsangst verkerende agente wel kwalijk nemen dat ze niet op zijn benen heeft geschoten, maar zelf nemen ze waarschijnlijk in veel minder ernstige omstandigheden al een vuurwapen ter hand, en dan niet om op de benen te schieten.
Het is niet alsof er een onschuldig kind neergeschoten is... hoewel ik niet uitsluit dat het drama van vorige week de gemoederen extra verhit....
Beetje teveel op?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:50 schreef Soury het volgende:
Whahaha ik quote mezelf weer es ... Good old day´s
Up yoursquote:
Tsja... eerst laten de woningbouwverenigingen de boel verpauperen, en als er dan landelijk wat aan moet gebeuren dan balen ze nog dat ze er aan moeten meebetalen ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het rommelt er al langer. Maar 2 incidenten in 1 week maakt het gewoon af.
Naja ik denk dat amsterdam-west wel de eerste nederlandse getto-wijk is.
Meer dan 3/4 van amsterdam is van import oorsprong. Ik geloof dat er geen wijk meer is die niet overwegen gemixt is. Behalve dan misschien oud-zuid.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Tsja... eerst laten de woningbouwverenigingen de boel verpauperen, en als er dan landelijk wat aan moet gebeuren dan balen ze nog dat ze er aan moeten meebetalen ook
Maar goed, alle gekheid op een stokje, ik denk echt dat ze het verpauperen van woonwijken vooral moeten voorkomen, en dat is lastig maar dat voorkom je onder andere met het goed onderhouden van woningen, en een relatief gemixt woningbeeld in een wijk.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meer dan 3/4 van amsterdam is van import oorsprong. Ik geloof dat er geen wijk meer is die niet overwegen gemixt is. Behalve dan misschien oud-zuid.
Beter idee: Gewoon Amsterdam dicht gooien en iedereen dwingen te verhuizen.![]()
![]()
Ik bedoelde meer een gemixt woningbeeld... dus geen hele straten met hele goedkope flatsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meer dan 3/4 van amsterdam is van import oorsprong. Ik geloof dat er geen wijk meer is die niet overwegen gemixt is. Behalve dan misschien oud-zuid.
Beter idee: Gewoon Amsterdam dicht gooien en iedereen dwingen te verhuizen.![]()
![]()
quote:
Helemaal een goed planquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
Ik bedoelde meer een gemixt woningbeeld... dus geen hele straten met hele goedkope flats
Beetje gevarieerd zodat een wijk niet makkelijk compleet verpaupert, en uiteraard woningen die ruim genoeg zijn, ook te klein behuisd zijn is een reden dat een hoop ouders hun kinderen maar onbeperkt laten "buiten spelen"...
Maar Amsterdam dichtgooien is nog niet zo'n beroerd idee.... we maken er gewoon een museumstad van, en al die dure grachtenpanden worden hotels![]()
Goed plan lekker rustigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeeh... je hebt een punt.
Alles binnen de ring dichtgooien![]()
Dat wordt dus een Venetië aan de Amstel... in Venetië schijnt ook al vrijwel niemand meer te wonen, de voorzieningen zijn te beperkt (de slager verdient meer als hij souvenierverkoper gaat worden) en de panden zijn zo duur geworden dat niemand ze meer kan betalen, en dan kun je er idd beter een hotel van makenquote:
Blijf ik hierquote:
Is goed, dat mag, en al je mede-Amsterdammers mogen dat ook, maar dan wel binnen de ring blijven graag.... dan blijven wij erbuitenquote:
Schijnt dat venetie aan het verzakken is. Weet niet of daar nog wel iemand wil wonen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
Dat wordt dus een Venetië aan de Amstel... in Venetië schijnt ook al vrijwel niemand meer te wonen, de voorzieningen zijn te beperkt (de slager verdient meer als hij souvenierverkoper gaat worden) en de panden zijn zo duur geworden dat niemand ze meer kan betalen, en dan kun je er idd beter een hotel van maken
Dat verzakken is het probleem voor de meeste mensen niet zo, maar het is gewoon onbetaalbaar en er zijn geen sociale voorzieningen meer.... vandaar dat mensen wegtrekken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schijnt dat venetie aan het verzakken is. Weet niet of daar nog wel iemand wil wonen.
Voordeel van amsterdam voor toeristen is 's ochtends ook geen files om de stad in te komen.
Dat is hier het probleem meer in het noorden. Toch zie ik dat nog wel gebeuren met amsterdam.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Dat verzakken is het probleem voor de meeste mensen niet zo, maar het is gewoon onbetaalbaar en er zijn geen sociale voorzieningen meer.... vandaar dat mensen wegtrekken.
Heb geen keusquote:
Moet je maar niet met vuur willen spelen, dat mogen alleen grote mensenquote:
Ik zag het, vind het alleen niet grappigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
Humor van de eerste orde![]()
[COS # 2669] Na de Muziek komen de Maskers
Ach nou ja, zo is het volgens mij wel bedoeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zag het, vind het alleen niet grappig![]()
Vind het opruiend sorry.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
Ach nou ja, zo is het volgens mij wel bedoeld.
Hmm, neeh vind er nog steeds niks aanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is dat hele blogje op t weblog van Huub in overleg met IWN
Twas maar een simpele lawine pijlquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet je maar niet met vuur willen spelen, dat mogen alleen grote mensen![]()
Ja maar er ligt ook nooit sneeuwquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is toch nog geen oud en nieuw![]()
Hee neem een borrelquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
En vervolgens wordt er heel vaag gemod in de COS??
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is er nog nooit een weblog van een bewoner als "off-topic" verwijderd...
Ik geloof dat de mod'jes ophol zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
En vervolgens wordt er heel vaag gemod in de COS??
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is er nog nooit een weblog van een bewoner als "off-topic" verwijderd...
Ik weet niet wat er gaande is, maar het is overduidelijk vaag.... heel vaag.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat de mod'jes ophol zijn.
Ja, dat vraag ik me ook af. Het gaat wel erg ver nu.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:42 schreef Veulen het volgende:
Vraag me af hoelang die post in FB blijft staan.
Kennelijk was de post duidelijk genoeg geschrevenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:42 schreef Veulen het volgende:
Vraag me af hoelang die post in FB blijft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |