quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:21 schreef Dreamboy het volgende:
Hij past er niet tussen.
[ afbeelding ]
Zowiezo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch was ik niet voor haar geweken.
respectvol en nog altijd erg behulpzaam richting z'n exquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:26 schreef Nomrc2 het volgende:
een echte man die nix
wat zullen z'n vrienden trots op hem z'm
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is toch werkelijk niet te geloven !!!! Door z'n eigen ex uit bed gezet !
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:29 schreef rooie3 het volgende:
En Jaap loopt op zijn onderbroek buiten.
Tis gewoon een ubersukkel en erg jammer dat de redactie nog geen toneelhaak voor hem en z'n ex hebben gevondenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Top CAP.
Ik kap er verder mee met nix met een man te vergelijken da's gewoon niet te doen.
Die Portugese lerares komt toch niet meer (had ik ergens gelezen in één van de COSsen)?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Kijk nix eens hard schrijven, die is echt hard aan de studie hoor![]()
Nee die is ermee gestopt.Misschien komt er weer een ander.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:32 schreef KimiK het volgende:
[..]
Die Portugese lerares komt toch niet meer (had ik ergens gelezen in één van de COSsen)?
Dat bericht had ik gemist. Weet iemand waarom ze niet meer komt ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:32 schreef KimiK het volgende:
[..]
Die Portugese lerares komt toch niet meer (had ik ergens gelezen in één van de COSsen)?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat bericht had ik gemist. Weet iemand waarom ze niet meer komt ?
Volgens mij heeft hij het laatste 1,5 uur geen pagina omgeslagenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix kijkt soms naar z'n Portugese les, maar veel vaker ....... Jammer Dennix, Huub en Lieke lezen nog een boek en dan zal er wel een wip volgen.......
[ afbeelding ]
Het mysterie is eindelijk opgelost:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:50 schreef mazaru het volgende:
Nix is echt zo'n mannetje die je nooit meer kwijtraakt als je er ooit iets mee hebt gehad.
Zo'n stiekem stalktertje
Hij kan ook geen bladzijde omslaan ...... de ordner staat open ......quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het laatste 1,5 uur geen pagina omgeslagen![]()
Ik lees het morgen allemaal wel, trusten![]()
Ik verbaas me er ook over. Dit is geen vriendelijkheid meer, dit is regelrecht over je laten lopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een mega-sukkel is Dennix toch .... Hij kan nog een tijdje zo op bed blijven liggen 'studeren' maar je kunt nu al voorspellen wat hij morgen allemaal kan verwachten. Heb dan guts in je lijf en kruip gewoon in bed naast Nadia terwijl de anderen wakker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |