Dat was in gesprek met Nadia over iets wat zei gezegd had, wat was me niet duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:05 schreef schatje het volgende:
Dennis komt morgen met de smoes dat ie in slaap is gevallen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:05 schreef schatje het volgende:
en daarna begon hij z'n liefde voor nadia te verklarenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was in gesprek met Nadia over iets wat zei gezegd had, wat was me niet duidelijk.
Hij wacht tot Huub en Lieke op bed liggen en valt dan 'plotseling' in slaap. Dan schreeuwen H en L WAKKER WORDEN DENNIX!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:05 schreef schatje het volgende:
Wat enorm stom weer van Dennix ...... Natuurlijk helpen Huub en Lieke daar heel graag bijquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Dennis gaat een stretcher pakken, zegt hij tegen Lieke. De sukkel.
Ik snap hem ook niet. Zij is de sloerie, niet hij. Laat haar maar verkassen, zou je dan toch zeggen. Dat Huub en Lieke het uitbuiten snap ik wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat enorm stom weer van Dennix ...... Natuurlijk helpen Huub en Lieke daar heel graag bij
Ja maar dat wil hij juist niet want dan gaat ze bij Luc liggen en nu kan hij zo net doen alsof hij tijdens 'het leren' in slaap is gevallen en heeft hij toch zijn zin om bij Nada te liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet. Zij is de sloerie, niet hij. Laat haar maar verkassen, zou je dan toch zeggen. Dat Huub en Lieke het uitbuiten snap ik wel.
Leuke tactiek .... Alleen jammer dat alle niet goede antwoorden tegen hem gebruikt wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
Dennis zit telkens at random antwoorden te geven in de hoop dat het goede antwoord er tussen zit.
Hoeveel dagen heeft Eric toen wel niet in het kantor gelegen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub mag je maar 1 nacht niet gewoon in bed slapen, maar Jaap denkt dat het van de verhaallijn af zal hangen.
Nou je het vraagt... volgens mij maar twee?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:17 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heeft Eric toen wel niet in het kantor gelegen.
En toch was ik niet voor haar geweken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja maar dat wil hij juist niet want dan gaat ze bij Luc liggen en nu kan hij zo net doen alsof hij tijdens 'het leren' in slaap is gevallen en heeft hij toch zijn zin om bij Nada te liggen![]()
Op Dennis z'n strechter?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit het gesprek blijkt dat Japio heeft gekotst (te veel bier gedronken)
Zo is dat.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:17 schreef -Jean- het volgende:
Wat een lul idd. Een vent zou nadia uit bed schoppen niet zelf ergens anders gaan slapen terwijl zij de slettebak is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |