Andere dingen die je kan doen: voer een kabeltest uit. Dat kan op veel routers/multi-pc modems door de kabel met beide plugjes in netwerkpoorten te stoppen. Gaan beide netwerklampjes branden dan is het goed, blijven ze uit dan is het óf mis óf het apparaat ondersteunt dat geintje niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
duh
[..]
device disconnected
maar pitt kijkt straks wel even
Ja, eigenlijk is al die gewone pasta hetzelfde qua smaak. Meeste soorten worden ook van hetzelfde deeg gemaakt (mits zelfde merk en zo natuurlijk), maar de vorm is anders. Daardoor heb je een andere textuur, mondgevoel enz. Bij die vlindertjes is het stuk in het midden wat dikker en dus harder, daardoor lijkt het anders te smakenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat smaakt toch gewoon als normale macaroni?
Tim weet dat welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:35 schreef B.ertha het volgende:
wie weet wat een radio met PLL-tuner is? Zit op de wekkerradio die ik misschien wil kopen..
Hoe werkt dat dan? want senseo drukt toch water door pads? En voor chocomel moet je oplossen, niet persenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja mijn Chocomel-Senseo-kit is binnen. Vanavond maar es proberen, ben wel benieuwd. Je hebt wel 1 cupje nodig voor 1 Senseo-kop en dus 2 voor een mok, en normaal drink ik uit mokken
Je hebt een speciale houder nodig om de speciale cups in te doen. Die hebben aan de bovenkant en aan de onderkant wat folie zitten. Boven haal je er af, onder prik je op een cup. De cups zijn redelijk fors en zo te voelen zit er vreemd spul in, maar ik kan nog niet in detail beschrijven of het wat is of nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? want senseo drukt toch water door pads? En voor chocomel moet je oplossen, niet persen
Dan kan je met een druk op de knop zappen naar de volgende zenderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oh niemand in het speciaal... Ook niet altijd maar tis gewoon part of mequote:
Ik heb een keer een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde erover gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo heb ik er dus echt nog nooit over nagedacht. Pasta = pasta voor mij
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan kan je met een druk op de knop zappen naar de volgende zenderDanku voor de moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebbenLijkt me ook wel handig, aangezien er 50 voorkeurszenders opkunnen
![]()
Ah, gelukkig, iets van goed nieuwsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
Net Soempie aan de telefoon gehad. Ze wordt niet opgenomen en is thuis
Ze heeft lang gepraat en het gaat iets beter op het moment. Als ze meer kwijt wil dan komt dat vanzelf hier te staan
Ze gaat vanavond lekker vroeg naar bed want het was een lange dag.
Gelukkig, goed nieuwsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
Net Soempie aan de telefoon gehad. Ze wordt niet opgenomen en is thuis
Ze heeft lang gepraat en het gaat iets beter op het moment. Als ze meer kwijt wil dan komt dat vanzelf hier te staan
Ze gaat vanavond lekker vroeg naar bed want het was een lange dag.
Wordt zequote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:23 schreef MaJo het volgende:
maar ik hoop wel dat ze geholpen wordt want zo kan het natuurlijk ook niet.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:23 schreef MaJo het volgende:
En etcie, waarom noem je je vriendje eigenlijk Pitt? Ik vraag het me al maanden af maar nooit echt durven vragen![]()
ik heb het ooit gevraagd, maar toen werd alleen gezegd dat het niks met Brad van doen hadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:23 schreef MaJo het volgende:
En etcie, waarom noem je je vriendje eigenlijk Pitt? Ik vraag het me al maanden af maar nooit echt durven vragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |