mjah, dat laatste lijkt me ook sterk want hij deed het met CZ nog. en er viel niks te refreshen/reparerenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even naar je Network Devices en je connectie enablen ofwel refreshen/repairen
Dan zou 'ie het moeten doen
En natuurlijk kijken of je niet een crosslink kabeltje te pakken hebt
dat magquote:
Staat er rechtsonder in je taakbalk geen Monitortje o.i.d.? Desnoods met een rood kruis er doorheen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah, dat laatste lijkt me ook sterk want hij deed het met CZ nog. en er viel niks te refreshen/repareren
ik weet het echt niet meer
[..]
dat mag
De ballen zijn voor morgen.quote:
staat erquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat er rechtsonder in je taakbalk geen Monitortje o.i.d.? Desnoods met een rood kruis er doorheen?
Daar even op rechts klikken
Mag ik je een tip geven? 90-120 minuten is maar net aan genoeg, veel lekkerder is het als het uiteenvalt in draadjesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Bij mij staat dit recept in de oven: http://www.alken.nl/garlic/rundvlees.html
En ik ga zo gehaktballen draaien
Hey PSquote:
Bij mij gaat het er zeker 3-4 uur inquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven? 90-120 minuten is maar net aan genoeg, veel lekkerder is het als het uiteenvalt in draadjes
120 minuten is toch echt het minimum![]()
Duurt nog wel ff voordat je kunt eten dan, als het er net in staatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij gaat het er zeker 3-4 uur in
Dat is inderdaad veeeeel lekkerder
farwatte?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga even koken
@TM: Farfalle met erwtjes, room, ui en parmezaanse kaas![]()
vlindertjes macaroniquote:
Dan heb je straks vlinders in je buikquote:
Heb ik altijd welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan heb je straks vlinders in je buik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |