Je kan langs de juwelier gaan. Lucardi of de siebel. Daar kan je in de etalage echt wel wat vinden voor 250 euro.quote:Op maandag 12 november 2007 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
Stel ik heb een budget van 150 - 250 euro, wat voor horloge raden jullie dan aan? En ik ben dan persoonlijk een liefhebber van lederen bandjes, hou niet van metaal
Is dit misschien iets voor je.quote:Op maandag 12 november 2007 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
Stel ik heb een budget van 150 - 250 euro, wat voor horloge raden jullie dan aan? En ik ben dan persoonlijk een liefhebber van lederen bandjes, hou niet van metaal
Of een Stowa, je hebt er zelfs een mooie vintage Omega voor.quote:Op zondag 11 november 2007 22:46 schreef --- het volgende:
[..]
voor dat geld kan je denk ik beter een Christopher Ward kopen
Voor 55 dollar. Afwerking is ietsje minder dan die Vendoux maar uurwerk is hetzelfde.quote:Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ook iets goedkopere varianten? incl. romeinse cijfers?
Die zien er wel erg mooi uit! De horloges met de lederen bandjes bedoel ik danquote:Op maandag 12 november 2007 20:42 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Is dit misschien iets voor je.
Swatch Irony Retrograde.
Ik vind het echt leuke horloges, mineraal glas en leuk uurwerk.
Normaal loopt een chronograaf 1 keer per minuut rond (grote secondewijzer). Nu loopt ie een halve minuut en springt ie terug naar de beginwaarde.
150 euro voor de versies op leren band
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Omega moet je gewoon ff langs de juwelier, wij hebben de hele mooie boekjes liggen!quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef StateOfMind het volgende:
Heb vandaag eindelijk de eerste catalogi binnengekregen, te weten die van Omega (dun foldertje, valt vies tegen) en die van A. Lange & Sohne.
Die laatste is een dik boekwerk van dik 130 pagina's inclusief prijslijst![]()
Wat een schitterende horloges zijn dat! Die uurwerken zelf zijn ware kunstwerkjes![]()
Nu nog wachten op de rest van de catalogi.
Abe? van de zin van luxe?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef Abe1973 het volgende:
Nee fijn hoor. Dat ik ook even welkom geheten word ... ;-)
Zal van het weeken eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef Adsum het volgende:
[..]
Voor Omega moet je gewoon ff langs de juwelier, wij hebben de hele mooie boekjes liggen!
Dat wou ik ook posten een tijdje terug...quote:Op zondag 18 november 2007 23:00 schreef stijn_ het volgende:
Hoezo past deze niet tussen het rijtje? Het is een horloge toch?
Handleiding die erbij zit klopt voor geen meter inderdaad, heb dat model ook, dan met zwarte band :-)quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:14 schreef Rubsy het volgende:
Heb ook een nieuwe. Model past niet echt in het lijstje hier. Maar vond hem erg apart, zit ook van alles op (licht, alarm, stopwatch, datum e.d.) Alleen de gebruiksaanwijzing is wel erg poep. Snap er eindelijk iets van
[ afbeelding ]
Geld over???quote:Op maandag 19 november 2007 11:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik heb een vraagje over de iwc portuguese chrono. heeft iemand ervaring met dit horloge of met aanverwante klokken? Ik vind hem heel mooi maar ben wel benieuwd of hij niet te 'breekbaar' is en of het uurwerk enzo allemaal zo goed is als op de site wordt vermeld.
[ afbeelding ]
Vergeleken met? Richard Mille oid???quote:Op maandag 19 november 2007 12:16 schreef --- het volgende:
IWC prijzen vallen wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |