heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:07 schreef SCH het volgende:
Omdat Piet pleite is.
EenSCH.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef zoalshetis het volgende:
hmm. nou ik zal hem gaan missen. als je dit leest piet kom aub snel terug, want sch is natuurlijk helemaal geen goede vervanging.
quote:Kruid zoalshetis met de kruiden en ketjap en laat hem minimaal 1 uur staan om de kruiden in te laten trekken.
Laat een klontje boter uit bruisen in een braad pan en doe zoalshetis hierin.
Bak het vlees mooi bruin en knapperig op middel laag vuur.
Als de zoalshetisjes klaar zijn haal ze uit de pan en leg ze apart op een bordje.
Maak het boter goed warm en doe er half kopje water in en blus de jus af.
tip: serveer er gesmoorde isegrimmetje bij
Mijn neef op de hooizolderquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:11 schreef Martijn_77 het volgende:
@SCh Wat maakte je het eerste klaar?
Deze cock heeft volgens mij moeite met al die gaatjes waar ie dan in moet roerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef Ole het volgende:
Heb je ooit wel eens meischjes klaargemaakt?
'Slagroom'quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:14 schreef shmoopy het volgende:
Hoe krijg ik mijn slagroom snel stijf?
Blijkbaar was er veel geduld nodgquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Slagroom'
Zo noemde ze mijn lul altijd
hij is wel een poot, maar geen duizendpootquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze cock heeft volgens mij moeite met al die gaatjes waar ie dan in moet roeren![]()
Ja duurde lang eer ie kloptequote:
SCH, heb je nog een lekker recept voor een potage?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef Ole het volgende:
hij is wel een poot, maar geen duizendpoot![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
SCH, heb je nog een lekker recept voor een potage?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Heeft u een goed recept voor een eikeltjeSCHaus?
Gatver, zijn er hier 50-ers?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:09 schreef broer het volgende:
Vijftigershumor. Hoe aandoenlijk.
Laten we hopen dat die wél weet hoe die SCH moet klaarmakenquote:
Sex met je eigen partner is zooooooo jaren 90quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die wél weet hoe die SCH moet klaarmaken
Geantwoord.quote:
Ik weet toevallig dat SCH ook echt van goed en lekker eten houdt en ook nog eens erg lekker kan koken en daar ook best wel een beetje verstand van heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond dit een betere plek omdat het allang naar onz ge-sch-opt had kunnen worden.
leuk dat jij fijn met sch kan opschieten, ik mag hem ook wel, maar hier hoort hij niet tenzij hij serieus gaat doen. maar dat laatste betwijfel ik omdat hij liever in pol en nws is, vanwege zijn kennis van die materie.
djiez Tong... je wordt nu wel een beje erg tochtigquote:
ik neem aan dat je goudreinetten gebruikt? zowel voor taart als moes?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:32 schreef SCH het volgende:
Ik kan goed koken hoor, ik lul er alleen niet altijd zo veel over en ben niet zo'n SCHnobje - maar vertel eens lieve Schat, zoalshetis, wat wil je eten vandaag? Iets met avocado? Of is dat nog te zomers? Meer iets met paddestoelen vanwege de herfst of rookworscht vanwege de invallende koude?
Niet vergeten de appeltaart uit de vriezer te halen die ik vorige week heb gemaakt, zodat ie voor de verjaardag van N. op tijd ontdooid is.
En heb vorige week ontdekt dat appelmoes toch het lekkerst is als je er eigenlijk nauwelijks of geen kaneel door heen doet...
in iedereen schuilt wel een klein snobje. als de gelegenheid zich voordoet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:39 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk zijn braeburns de beste appels voor een appeltaart. Deze NieuwZeelandse lieverdjes zijn inmiddels behoorlijk ingeburgerd. Ik heb voor deze taarten/moesen inderdaad goudreinetten gebruikt, vers van de boomgaard, tien kilo in een doosje
Toch even SCHnob: mijn appeltaart is ooit geproefd en goed bevonden door Johannes van Dam. Zou Piet dat ook zijn overkomen?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
Omdat sommige mensen blijkbaar niet weten wat een grapje inhoudt en allergisch zijn voor humor, een schopje (met pijn aan mijn hart) naar ONZ
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan Het grote vraag hoe maak ik SCH klaar topic #1 weer terug.
Vond het wel Humor en in ONZ verbaggert / verzuipt ie
Piet ook niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:32 schreef SCH het volgende:
Ik kan goed koken hoor, ik lul er alleen niet altijd zo veel over en ben niet zo'n SCHnobje -
Dociel typjequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Piet ook niet.En van mij mag hij er 24/7 over lullen, ik luister wel.
jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je een recept voor geflambeerde docieletjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |