DIE zweetLUCHT!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:13 schreef Marc63 het volgende:
Ja Domien... dat zijn nu spieren die je daar voelt
Er bestaan al laptops met vloeistof-afvoerkanalen in het toetsenbord verwerkt...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Goed... Dat visualiseerde ik me dus. Echt, Ik moet een colavast toetsenbord gaan kopen want dit blijft aan de gang...
Ja, is de man van Heleen van Rooyenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:17 schreef Marc63 het volgende:
Trots op Nederland... Oftewel ToN.
Had SBS6 geen programma over nudisten en dergelijke dat Ton heette?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:17 schreef Marc63 het volgende:
Trots op Nederland... Oftewel ToN.
Had SBS6 geen programma over nudisten en dergelijke dat Ton heette?
Ja weet ik. De vraag was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, is de man van Heleen van Rooyen
Bij Domiens fitnesspraktijken bedoel je?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Mag ik publiek zijn volgend jaar?
Nee, bij American Footballquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij Domiens fitnesspraktijken bedoel je?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:23 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat naar bed (moet er om 8 uur alweer uit).
Truste!
Ik denk dat ik je voorbeeld ga volgen, zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:23 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat naar bed (moet er om 8 uur alweer uit).
Truste!
Als je John Mayer met Dreaming with a Broken Heart of Plain White T's met Hey There Delilah aanvraagt is de kans zeer groot dat je request gedraaid gaat worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:54 schreef DaMook het volgende:
Ik wil een nummer aanvragen maar kan me geen leuke bedenken.
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndagdag!quote:
Zo verbind ik met skype weleens 2 onbekende met elkaarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb ineens een tof, maar nutteloos idee...
Stel, je belt iemand op waarvan je weet dat hij/zij onbereikbaar is. Je krijgt dan zijn voicemail. Zodra de piep is geweest, bel je op een 'tweede lijn' het zelfde nummer nog een keer, en na de 'intro' en piep zeg je niks.
Na iets van 10 seconden hang je dan op, en daarna hang je ook de eerste lijn op.
De persoon die je belt, heeft dan 2 berichten in zn voicemail.
1 leeg voicemail bericht, (van het tweede telefoontje), en 1 voicemail bericht waarin je hoort dat de telefoon (al dan niet overgaat) niet bereikbaar is en zijn voicemailintro.
Die gast checkt zn voicemail, hoort "2 nieuwe berichten, bericht 1 van 2:" en dan hoort ie gewoon zn eigen voicemail gebeld worden.
Nogmaals,
Volkomen nutteloos, maar tof expiriment!
Trustequote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:03 schreef Marc63 het volgende:
Te lang verhaal om zo laat nog te willen lezen. Ik denk dat ik mn bed maar eens opzoek.
nnnnnDoei
Dit moet ie vaker doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
Onderofficier Verschuuren van stadseel Slotervaart... Domien... Dit kan écht niet! (hoezo kan dat niet, je hoort het toch zelf?)
Waar domien al niet goed voor is...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:22 schreef DaMook het volgende:
Genie in a bottle heb ik bij het glazen huis vorig jaar nog 15 euro voor betaald en niet gehoord.
Wel lekker nummer.
Iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar domien al niet goed voor is...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Wauw, een post in het 300ste topic
Yo SC. 300 idd...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Wauw, een post in het 300ste topic
Dat stond ze alquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Anouk springt op de Amy Winehouse-bandwagon?
Strax ook bezopen op het podium?
Yeah, met die arrogante bek van d'rquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Strax ook bezopen op het podium?
Echt heerlijkquote:
Ik heb pas sindskort materiaal van The Policequote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt heerlijk.
Sting solo ook overigens. Ook met meerdere cd's en dvd's in m'n collectie vertegenwoordigd.
Heeft ie al een account hier?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Chuck BerryHeld
Gefeliciteerd jongen
UHUHquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Wat een ass toch ook hè [ afbeelding ]!
Je overbrugt iig "call me tyroooooooooooooooooooone".quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoop dat ik hier toevallig een U2 momentje overbrug
Daar vind ik dus echt geen ruk aan.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:GEFELICITEERD IEDEREEN!
Ik kon gisteravond helemaal niet op FOK! komen
Maar hierbij geef ik U de stats (met dank aan JeRa) en ze zijn bijgewerkt tot gistermiddag half 2.Grote stats van de 3FM slowchat-reeks
Posts per jaar in de 3FM slowchat-reeks
Jaar, aantal posts
2006: 519
2007: 89319
Euh, nee, ze waren niet bekend..maar ik vond het wel grappig dat verschil tussen 2006 en 2007. We zijn in december 2006 pas begonnen ofzo, maartochquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze waren toch niet al bekend.
Yup! Sowieso wel een leuk nummer. Lekker 80'squote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Time stood still...prachtig gitaarintro-tje
Tussen 78-87 werd geweldige muziek gemaakt! New wavequote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb niks met de 80's Cos :p
Yup! In de 80's is erg veel leuks gemaakt. In alle genres. In de jaren 90 vond ik dit juist een beetje mis gaan en werden alle stijlen in 1 commercieel pakketje gepropt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tussen 78-87 werd geweldige muziek gemaakt! New wave
Hoe duidelijk kan ie zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef cosmick het volgende:
HAHAHA, die Rob.
"Ik zal niet meer woorden vuil maken aan dit verschrikkelijke nummer van Bon Jovi."
!
Wij zijn het verdacht vaak eens, cosmick.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup! In de 80's is erg veel leuks gemaakt. In alle genres. In de jaren 90 vond ik dit juist een beetje mis gaan en werden alle stijlen in 1 commercieel pakketje gepropt.
Welke was dat van BJ? Die band maakt al 25 jaar bagger met af en toe een leuk deuntje er tussen. Ik vind vooral komisch dat ze tegenwoordig zichzelf aan het coveren zijn, al die nummers borduren voort op andere nummers. En het wordt nog verkocht ook, goed verkocht zelfsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef cosmick het volgende:
HAHAHA, die Rob.
"Ik zal niet meer woorden vuil maken aan dit verschrikkelijke nummer van Bon Jovi."
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |