Je moet er van houden zeg maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anderhalf. Maar zo erg is het toch niet. Ik vind het wel leuk, ik word er helemaal vrolijk van [ afbeelding ]

Ein Prosit is dat toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:46 schreef Sheel het volgende:
I'm prosi zingen ze hier ook altijd op een bruiloft, tikke takke ook.......................... kut ik haat dat![]()

Gesponsord door het Duitse Verkehrsburo sicher?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Grussgotti und Helmut Lotti bei dieser Tirolerabend![]()

Ik hou d'r vanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:46 schreef Sheel het volgende:
I'm prosi zingen ze hier ook altijd op een bruiloft, tikke takke ook.......................... kut ik haat dat![]()

Aber ja! Du toller Tuup!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:49 schreef Py het volgende:
Gesponsord door het Duitse Verkehrsburo sicher?

Niemand let meer op, lopen allemaal polonaise door de huiskamer.quote:

Kun je nagaan, ik luister er niet eens naar, ik bleer gewoon maar wat mee.....quote:

Ik dacht dat in Tirol alleen maar DD-vrouwen woonden die hele dagen pullen bier rondbrengen en vragen of je wil bumsenquote:

quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:52 schreef Py het volgende:
[..]
Ik dacht dat in Tirol alleen maar DD-vrouwen woonden die hele dagen pullen bier rondbrengen en vragen of je wil bumsen

Denk je dat of weet je dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:52 schreef Py het volgende:
[..]
Ik dacht dat in Tirol alleen maar DD-vrouwen woonden die hele dagen pullen bier rondbrengen en vragen of je wil bumsen

Modder en moddervet...quote:

quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:52 schreef Py het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |