Zeker weten.........BOEM, BOEM, BOEM!!!!!!!!quote:
Snap hem best dat hij Nadia kutwijf noemtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Dark het volgende:
Dennis zegt dat de streamers hem snappen![]()
![]()
Hoe komt hij aan die info?
Die kutfebo altijd![]()
Das jammer ik ben er gek opquote:
Kan luc hierin dan geen uitsluitsel geven?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, nu heeft Naad niet getongd met Luc. Dus wat ik gisteravond hoorde was ook fake?
Wat is er eigenlijk echt aan Naad?
Dat ging over in de jacuzzi afgelopen weekend, gisteravond heeft ze wel met Luc getongzoend, maar dat was onder de dekens, dus dat kon niemand zien, zei ze.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, nu heeft Naad niet getongd met Luc. Dus wat ik gisteravond hoorde was ook fake?
Ik ook: Lekker, zuurkool/aardappelen/gehakt stampje met veel jusquote:
Dit ging toch over de jacuzzi truth or dare scene ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk, ik eet het zelfs in de zomerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook: Lekker, zuurkool/aardappelen/gehakt stampje met veel jus![]()
Bij mij sta je gewoon links uitgelijnd hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:17 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zo te lezen de enige bij wie alle posts helemaal rechts staan uitgelijnd?
Nou ja, whatever. Dennis is het Haasje, daar gaat het om.
Edit: die vraag had ik eerder moeten stellen. Alles weer lekker in het midden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook: Lekker, zuurkool/aardappelen/gehakt stampje met veel jus![]()
Nee, rafeltjesvlees en spekjesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian voelt zich volgens mij nog stoer ook met dat hoedje![]()
Psst Hema worst
nix his bro's nemen hem gewoon constant in de zeikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:20 schreef T-lex het volgende:
Komt tie weer met z'n matties....z'n vrienden hebben hem er ook op aagesproken. Hoe vaak gaan we dat nog horen.![]()
Ja man, ze zien die vette Nix helemaal niet die met sjaaltjes om en een pot Murray's in z'n haar de gangster van Alphen uit loopt te hangen.![]()
Kan iemand die gast ff uitleggen dat je echte emoties nooit kan onderdrukken als die getriggerd worden. Hij is zo agressief van nature maar kan zich prima inhouden.Wat een zelfbeheersing heeft die Nix....Brovao voor deze PUSSY!
![]()
Unoxquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Psst Hema worst
Scherp Donnyquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Als er een verkiezing zou zijn voor meest authentieke Oostenrijker is Luc toch wel de winnaar, die kop onder dat hoedje vandaan. heel sprekend.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij en tijdje in Oostenrijk heeft "gewoond"![]()
Als ik onderweg ben en er is een Hemaworstje in de buurt.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Psst Hema worst
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:22 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop die ballentent op...kost die zooi?![]()
![]()
2 hemaworsten?
Hij is gewoon de mattie die steeds het zeepje laat vallen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nix his bro's nemen hem gewoon constant in de zeik
alleen nix heeft het niet door
daarom vinden ze hem zo leukl
Die servers zijn al jaren geleden afbetaald , dus veel kan het niet :-)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:22 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop die ballentent op...kost die zooi?![]()
![]()
2 hemaworsten?
Ja hoor nog steeds, hij is de enige to blame.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:24 schreef Nomrc2 het volgende:
steek nix nog steeds z'n hand in eigen boezem ?
heb m'n stream uitgezet wor er een beetje moe van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |