Opgezocht en zegt mij niets.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:15 schreef ChopperMick het volgende:
m'n trouwring is witgoud maar welke legering of dat is???
Mohguh btw.
Je had het al opgezocht, dus een AmsterDam hint was overbodigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Zeg dan gewoon dat een jetset-kroeg op het Leidseplein ook zo heet...
Weer helemaal 'hot', doordat de uitzendingen van Theo en Thea en ook Kreatief met Kurk via de digitale TV van UPC opnieuw worden aangeboden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:08 schreef SaskiaR het volgende:
arjan ederveen en tosca niterink (theo en thea)?
Die H mag je bij Elena weglaten...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:26 schreef ChopperMick het volgende:
Nicolai Ceaucescu en zijn vrouw Helena?
te makkelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:53 schreef ChopperMick het volgende:
Rapid Eye Movement
de spanning stijgt.....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:12 schreef SaskiaR het volgende:
mandarijnen? ik ben nu wel erg benieuwd...
warm...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef SaskiaR het volgende:
perzik?
lijkt wel op elkaar hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef SaskiaR het volgende:
abrikozen lijken toch niet op perziken???
Trouwens, wat is je bron hiervoor Mick (just curious...)?
PhysicsRules +1quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:22 schreef PhysicsRules het volgende:
hypertext transfer protocol
komt uit vragen lijst van een andere quiz, zit zelf ook te zoeken naar de bron maar heb deze quiz nog niet eerder op een fout kunnen betrappen dus vertrouw het wel. Als ik ga zoeken op gouden appels krijg ik heel veel hits over Herakles, wat het wel weer een moeilijk te googelen vraag maakt (dus goed)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef SaskiaR het volgende:
abrikozen lijken toch niet op perziken???
Trouwens, wat is je bron hiervoor Mick (just curious...)?
Hmm... op wiki hebben ze het alleen maar over gouden appels, er staat nergens dat het geen echte appels zouden zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:28 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
komt uit vragen lijst van een andere quiz, zit zelf ook te zoeken naar de bron maar heb deze quiz nog niet eerder op een fout kunnen betrappen dus vertrouw het wel. Als ik ga zoeken op gouden appels krijg ik heel veel hits over Herakles, wat het wel weer een moeilijk te googelen vraag maakt (dus goed)
moet helaas dezelfde conclusie trekken, heb dit antwoord (abrikoos dus) in vier andere trivia quizzen gevonden maar lees in de verhalen over Herakles/Hercules hier geen verwijzingen naar. Zal er in het vervolg op letten dat ik een duidelijke bron heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:35 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hmm... op wiki hebben ze het alleen maar over gouden appels, er staat nergens dat het geen echte appels zouden zijn.
Dat is times new roman, dies standaard bij word etcquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:50 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee en nee. Het is tegenwoordig wel een standaard lettertype op Windows computers.
dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:54 schreef rdanjel het volgende:
[..]
Dat is times new roman, dies standaard bij word etc
Inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:03 schreef SaskiaR het volgende:
Palatino dan ?
SNel en correct!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:26 schreef rdanjel het volgende:
IBM
ook snel en correct!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:42 schreef PhysicsRules het volgende:
Acer?
tegenstander hoef je niet te noemen, alleen de partij en de naam.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef MadMaster het volgende:
Mao won met de Chinese communistische partij , maar de tegenstander?
Dat was dan toch de tegenstander van Mao:?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:09 schreef rdanjel het volgende:
tegenstander hoef je niet te noemen, alleen de partij en de naam.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:20 schreef rdanjel het volgende:
volgens mij is MAO en CCP gewoon goed hoor.
Dat is goed. Hoe heette zijn partij? De partij bestaat nog steeds in Taiwan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:23 schreef SaskiaR het volgende:
tsjang kai tsjek?
Dat zijn inderdaad de eerste letters van de drie lettergrepen van de naam, zij het in de verkeerde volgordequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
MKT ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |