Ik ben meer een vent die zegt 'omdraaien' en hem er dan genadeloos injast.quote:[b]Op dinsdag 23 oktober 2007 12:25 schreef Een vent moet gewoon zeggen: "en nu omdraaien, ik ga je in je kont nemen" of zoiets.
'Omdraaien' met een fles glijmiddel in de hand zou al genoeg aanleiding moeten zijn het 1 en ander te verwachten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:31 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik word niet graag onaangekondigd in mn kont genomen, dat voelt niet zo fijn kan ik zeggen uit ervaring. Maar die blik op mn gezicht toen schijnt wel priceless te zijn geweest
psst wat zei je danquote:-edit: hij zat offtopic te reageren, en miepen over moderatie kan in FB, meerdere malen gezegd nu. -
Hm ja lekker inderdaad. Denk dat dat wel voor heel veel mannen zo is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:56 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind gepijpt worden (uiteraard wel incl klaar komen in haar mond) nog steeds het allerlekkerste wat er is
Nee ik vraag gewoon wat mannen zoals lekker vindenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:37 schreef Angst het volgende:
wat wil je nou?
mannen vinden je te freaky?
dus je vraagt hoe je dat kan versterken?
daarbij verschilt het heel erg per man, dus ligt ook eeen beetje aan hem he
Gewoon weinig gewend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:40 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Nee ik vraag gewoon wat mannen zoals lekker vindenDan weet ik een beetje wat de gangbare norm is hahaha.
En in mn mond laten klaarkonen wil ik wel trouwens maar hij nietmss is t een beetje een sensitief tiepje?
Zou zomaar kunnen, haha, arme jij! Wat moet je met zo'n bejaarde?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:39 schreef Wazeggie het volgende:
Hij is al wel een eindje de 40 in anders... Dat zal dan wel niet meer goedkomen, binnen een paar verschrompelt de boel wss
Nee, niet echt nee!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:49 schreef Wazeggie het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af... dacht mss leer ik er wat van.
Maar nee dus haha
mijn vriend nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is toch zo? Nog nooit een man ontmoet die daar niet helemaal warm voor liep.
volgens mij ben je nog redelijk gangbaar, niet elke man zal alles op prijs stellen, maar dat hou je.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:40 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Nee ik vraag gewoon wat mannen zoals lekker vindenDan weet ik een beetje wat de gangbare norm is hahaha.
En in mn mond laten klaarkonen wil ik wel trouwens maar hij nietmss is t een beetje een sensitief tiepje?
De meeste mannen die ik ken zouden hun vriendin niet willen delen met een andere vrouw of man.quote:
Dat denk ik ook wel. Ik denk dat de meeste mannen liever een onderdanig rol spelen dan een dominante.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:13 schreef erodome het volgende:
Volgens mij houden de meeste mannen wel van een vrouw die de kleren van hem afscheurt en hem gewoon eens goed te pakken neemt.
Of in je leuke lingeriesetje hem opwachten, dat soort dingen.
Gewoon lekker geil zijn, maar wil je weten wat voor jouw partner werkt, praat dan eens over fantasieen....
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:39 schreef meisterfens het volgende:
Een vrouw die hem eerst eens lekker stijf pijpt en daarna zegt: neuk mijn kont helemaal rauw. En daarna natuurlijk afvegen aan haar gezicht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |