jamaaaaaaar, ik krijg gewoon zin om regen en wind te maken met je!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:24 schreef Lollifant het volgende:
Haha jaa het was net zo gezellig!Jij begon hoor!
Dat is waar, laten we het bij de topic titel houden en weer over duracel of andere batterijen hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar dat hele kleffe gedoe, daar bestaat de PM voor he
heel oktober zitten mijn weekenden sowieso nog vol..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Idd!
Wanneer zullen we deze meeting gaan houden?
Haha geniaal! maaar, als de accu nu eens kapot gaat, is deze dan nog wel vervangbaar?! dat zijn toch wel dingen waar we op moeten letten.. Want misschien raak je wel erg gehecht aan tarzan, en MOET EN ZAL hij gerepareerd worden, dan moet dat wel mogelijk zijn natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:30 schreef Lollifant het volgende:
Nou, het mooie van die vibo is dus dat hij oplaadbaar is, er zit een adapter bij!Is dat niet geweldig!!
Jah, zo erg heb ik ze nog niet onderzocht, ik weet dat het apparaat wat ik ooit gemaakt heb best goed werktequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
MAar dat probleem heb je ook bij van die batterij dingen hoor Snuitje. Die zijn ook echt niet ideaal![]()
Heb er al twee gehad die kapot zijn gegaan
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
WerkteNiet meer??
Lolli : Natuurlijk zorg je voor extra batterijen
een groot bedrijf heeft er later patent op aangevraagd, maar 8 jaar geleden hadden wij ze al in productiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Die dingen bestaan nu toch nog steeds? Die opzetstukjes? Hebben jullie die bedacht?
De grondleggers van
Nee, maar heb ik nog steeds lol als ik eraan denkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar nu verdienen jullie er niks aan
Nee, vind het gewoon echt te leuk om met kinderen te werken en ze wat bij te leren.. daar hou ik het voorlopig opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Miss moet je je beroep wel gaan zoeken in de sexindustrie Snuit![]()
Was een voorteken! Zul je net zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |