quote:Op donderdag 1 november 2007 19:42 schreef methodmich het volgende:
Zijn die plaatjes ook los te kopiėren als GIF of JPEG ofzo? Zou die van Ravanelli en Bogarde graag willen hebben, maar krijg het niet voor elkaar.
PM mij aub als het zover is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil best een logo kwis opstarten hoor.
Doen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil best een logo kwis opstarten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze quiz is wel heel leuk en orgineel gemaakt. Nu proberen of ik er een paar kan vinden, wel lastig.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/GoalQuiz.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door RayMania op 14-11-2007 13:34:43 ]Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
[ Bericht 21% gewijzigd door RayMania op 14-11-2007 13:29:32 ]wie zaait zal oogsten.....
[ Bericht 4% gewijzigd door NRH op 14-11-2007 13:53:35 ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:38 schreef NRH het volgende:
Mis alleen nog de doelpuntenmaker van 20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've seen the future, baby: It is murder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
Kijk de 2 spoilertjes boven je evenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:14 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Nou, ik heb alleen de doelpuntenmaker van 20 nog niet. Overigens lijkt jullie thuisploeg voor 15 niet te kloppen.
Uhu.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk de 2 spoilertjes boven je even
Jouw keuzequote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Uhu.
Nu is de vraag; welk is het mooist (onmogelijk om daar 1 algemeen antwoord uit te krijgen, maar toch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've seen the future, baby: It is murder
en toen hij schoot: "GOEIE GENADE!!!" prachtig...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:35 schreef Penniewafel het volgende:
Als Feyenoorder denk ik dan aan de Freiburg goal. Ik meen me nog te herinneren dat de commentator vantevoren nog zei: 'die zal zelfs Van Hooijdonk toch niet rechtstreeks op doel schieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sssssst.......als ze erachter komt dan vermoordt ze me!!!
Live-Cam van m'n vriendin
Als een granaat!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:40 schreef cohen het volgende:
[..]
en toen hij schoot: "GOEIE GENADE!!!" prachtig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |