dan heb je zeker geen gigabit netwerk kaart? 100mbit netwerk kaart komt niet boven de 12mb/s uit...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:44 schreef gday het volgende:
[..]
Hee, zit jij ook op de TU/e? Waar haal jij 20MB/s dan?Ik kom niet boven de 10MB/s ...
in 14..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:45 schreef junkiesietze het volgende:
Pick.Up.Chicks.XXX.DVDRiP.XviD-DivXfacTory
wohoo
hij heeft het over je connectie...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dan heb je zeker geen gigabit netwerk kaart? 100mbit netwerk kaart komt niet boven de 12mb/s uit...
Moet je wel FXP toestaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:45 schreef junkiesietze het volgende:
Pick.Up.Chicks.XXX.DVDRiP.XviD-DivXfacTory
wohoo
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef junkiesietze het volgende:650kb/s moet ie aankunnen
wie heeft die gare foto's van die wijven erop gezet?en waarom en wie zijn het ?
quote:
Jawel, is een gigabit ding, maar ik weet geen plek waar een gigabit-verbinding ligt. In het auditorium bijv, waar ik meestal zit, zit ik op 100mbit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dan heb je zeker geen gigabit netwerk kaart? 100mbit netwerk kaart komt niet boven de 12mb/s uit...
Kan ook. die is ietwat gekraakt,geloof ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:52 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
staat gewoon aan hoor... misschien dat de ftp waarvan je wilt fxpen het gedisabled heeft?
D.m.v. een sandaal?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:54 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Kan ook. die is ietwat gekraakt,geloof ik.
zit jij nog in die scene dan? vroeger ook gedaan, maar tegenwoordig is ftd enzo toch wat snellerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:54 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Kan ook. die is ietwat gekraakt,geloof ik.
Deze stonden nog in de history van Flash FXP.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
zit jij nog in die scene dan? vroeger ook gedaan, maar tegenwoordig is ftd enzo toch wat sneller
mooi die tijd, dat je doormiddel van speciale karakters een folder hidden kon maken enzomappen die er zo uitzagen:
Windows\dir\folder\empty\nothing\to\see\here\go\away\hacked\by\$%^&*^\for\fxp\scene\enter\here
enz enz
Of op Fok! zettenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:10 schreef junkiesietze het volgende:
je kan natuurlijk ook de login door pmmen![]()
OMG check die lamer-namen van de folders....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:13 schreef junkiesietze het volgende:
jawel hoorftptje draait
hier mogen jullie uppen als je je verveelt
folder index op list zettenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:20 schreef maartena het volgende:
[..]
OMG check die lamer-namen van de folders....![]()
Het ziet er zo niet uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:20 schreef maartena het volgende:
[..]
OMG check die lamer-namen van de folders....![]()
ik vind m mooiquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ziet er zo niet uit.![]()
[ afbeelding ]
Nouja het is jouw server, dus als jij het mooi vind is het goed.quote:
Je vroeg er toch zelf omquote:
Tja, je zet een server toch ook niet in dezelfde kamer waar je slaapt......quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:43 schreef junkiesietze het volgende:
godsammeik lig nu met me laptopje in bed maar hoor constand mn hdd's ratelen! hou is op allemaal !
lijkt op een slechte ascii versie van een uitgelubberde..... nou ja laat maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |