jawel hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Je zus man, doet die server het nu nog niet bij jou?
En wat wil jij erop hebben?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jawel hoorftptje draait
hier mogen jullie uppen als je je verveelt
Been there, done that.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jawel hoorftptje draait
quote:
Goed, hier wil ik dan toch even op inhaken. Sowieso vind ik het dikke stierenstront om als criterium te hanteren wat voor hardware en behuizing een computer heeft om het een server te 'mogen' noemen. Een server is namelijk een entiteit (in concrete of abstracte zin) die een dienst aanbiedt. Hoe die server dat doet zal me verder worst wezen. Een Trabant is ook een auto, net zoals een Audi. Verder vind ik het ook nogal suf om te zeggen dat iemand anders geen IT'er is of niet professioneel bezig is. De IT-wereld bestaat zeg maar voor een klein gedeelte uit hardware. Hardware vind ik sowieso persoonlijk iets wat je min of meer door 'ondergeschikten' laat regelen als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, maar ik vind het gewoon leuk om zo'n HP ding te hebben
[..]
Als ik hier op m'n werk zou voorstellen om een server te bestellen van Dell/HP of whatever en ik zou voorstellen om er geen ECC geheugen bij te doen ik de dag er na niet meer terug hoef te komen. (als het al uberhaupt mogelijk is om normaal geheugen er bij te bestellen)
Zonder gekheid, ik kan niet anders concluderen dat jij geen IT'er of zo bent die professioneel bezig is, anders had je deze opmerking niet gemaakt.
Voor een thuis situatie hoeft het niet persé dat moet ik toegeven.
haha ik zal maandag eens wat van de TU uploaden met 20 MB/s (megabytequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef junkiesietze het volgende:650kb/s moet ie aankunnen
wie heeft die gare foto's van die wijven erop gezet?en waarom en wie zijn het ?
mn xs4all lijntje slikt niet snellerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
haha ik zal maandag eens wat van de TU uploaden met 20 MB/s (megabyte)
![]()
650 max.. matig![]()
jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:33 schreef gday het volgende:
[..]
(Ik kan me heel goed voorstellen dat ik nu tegen een hele hoop schenen schop met mijn zin over 'ondergeschikten', maar goed ... so be it.)
Nee, begrijp me niet verkeerd! Als hobby vind ik het ook grappig en leuk om mee te knutselen, maar om nou te zeggen dat iemand niet professioneel is als hij iets 'doms' (zeer subjectief in dit geval) roept over hardware ... dat vind ik nogal suf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja![]()
ik vind hardware juist leuk om mee te klooien
daarom heb ik ook erg veel lol in mn werk, pctjes opknappen en repareren. Al komt daar ook veel software bij kijken maar voornamelijk hardware
maarja, ieder zijn hobby zou ik dan zeggen
:21quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jawel hoorftptje draait
ftp://fok:fok@[quote]Op zaterdag 20 oktober 2007 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Been there, done that.![]()
niet lullen over dingen waar je niks vanaf weet iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:42 schreef gday het volgende:
[..]
Nee, begrijp me niet verkeerd! Als hobby vind ik het ook grappig en leuk om mee te knutselen, maar om nou te zeggen dat iemand niet professioneel is als hij iets 'doms' (zeer subjectief in dit geval) roept over hardware ... dat vind ik nogal suf.
[/quote]quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
:21
groeten van
Hee, zit jij ook op de TU/e? Waar haal jij 20MB/s dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
haha ik zal maandag eens wat van de TU uploaden met 20 MB/s (megabyte)
![]()
650 max.. matig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |