En jullie kijken zeker Heroes samen? =) Wie is trouwens eerst begonnen met het kijken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ze is mijn beste vriendinnetje en het vriendinnetje van men broer..
Toevallig zijn we allebei pc verslaafd dus fokken we ook allebei
En nee we hebben elkaar gewoon irl leren kennen
Dat dat nog bestaat hea Treveo
Ik denk dat er wel iets interessants in zit... want we zijn alweer 4 maanden verderquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:50 schreef sjarreltje het volgende:
nohh...twaalfeneenhalf uur geen post... Het slaat hier een beetje dood.
Ik ben trouwes bang dat er in dat doosje van Peter helemaal niets bijzonders zit. Alleen een rijbewijs en een id ofzo en that's it![]()
Ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
En jullie kijken zeker Heroes samen? =) Wie is trouwens eerst begonnen met het kijken?
NL subs heb ik van: http://www.nlondertitels.com/quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik. En we kijken niet samen, ieder achter d'r eigen pc heur
. Btw treveo, welke site haalde jij je subs nou vandaan? Ik weet m'n god niet meer in welk topic dat stond, ben al aan 't nascannen maar gaat niet zo snel
.
de oude heroes worden vermoord om iets wat in het doosje zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel iets interessants in zit... want we zijn alweer 4 maanden verder
Jij hebt btw gespoilerd in NL topicquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
de oude heroes worden vermoord om iets wat in het doosje zit.
het doosje heet Peter van Angela gekregen.
Althans, dat is mijn theorie.
Zijn hun sneller als bierdopje.com?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
NL subs heb ik van: http://www.nlondertitels.com/
ENG subs heb ik van: http://www.opensubtitles.org/
Weet ik niet, moet je komende dinsdag maar ff checken en dan mij laten wetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn hun sneller als bierdopje.com?![]()
Daar staan ze er altijd rond 10 uur op, maar als het sneller kan is het natuurlijk nog beter![]()
Maar dat verklaart niet waarom 'ie vier maanden later met geheugenverlies in Ierland zit. Zou de Haitian er wat mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
de oude heroes worden vermoord om iets wat in het doosje zit.
het doosje heet Peter van Angela gekregen.
Althans, dat is mijn theorie.
Hij had zijn ketting om zijn nek, dus die theorie wacht al een tijdje op bevestiging.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:42 schreef RSH11 het volgende:
Zou de Haitian er wat mee te maken hebben?
Ik zat eerder te denken aan dat Peter die ketting van dezelfde persoon of groep heeft gekregen als The Haitian. Zou ook totaal geen idee hebben wat The Haitian met Peter te maken heeft. Ik hoop dat er daar ook iets over in dat doosje zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij had zijn ketting om zijn nek, dus die theorie wacht al een tijdje op bevestiging.
Ah, natuurlijk! Ik mis dat soort details altijd. Had al veel eerder deze reeks moeten lezen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij had zijn ketting om zijn nek, dus die theorie wacht al een tijdje op bevestiging.
Het zal waarschijnlijk beter worden. En als het nou zo slecht wordt dan dalen de kijkcijfers ook meteen zodat de makers dat ook doorhebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben duidelijk niet alleen scenes geknipt, maar ook kleine details in de uiteindelijke verhalen aangepast. Best apart om het zo te zien, je raakt er een beetje van in de war.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Vergeet ook niet dat de november sweeps voor de deur staanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk beter worden. En als het nou zo slecht wordt dan dalen de kijkcijfers ook meteen zodat de makers dat ook doorhebben.Het kan geen toeval zijn ofzo dat seizoen 1 zo leuk is. Dus als het even teleurstellend wordt is dat waarschijnlijk tijdelijk.
Hehe, iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de november sweeps voor de deur staan![]()
Ik moest het ook even opzoekenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat zijn de 'november sweeps'?
Jouw vriendin heeft mij hierheen geslepen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:14 schreef Treveo het volgende:
Ahja, moet ook nog een vriend van mij die laatst alle 27 afleveringen heeft gezien hierheen slepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |