Das wel chill...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:03 schreef Lothario het volgende:
Heeft iemand ook de HD-DVD box, die heeft veel meer extra's als het goed is!
Ik vind hem wel mooi. Qua stijl enzo. ik HAAT die losse doosjes per disc, ziet er zo crap uit. In Amerika zijn alle dvd-boxen meestal zoals deze.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:49 schreef Jovatov het volgende:
Alleen wat een prutdoosje is dat zeg. Op zich is de comic-stijl wel leuk, maar die voorkant lijkt wel een soort sticker, echt lelijk. Maar veel erger is nog de verschrikkelijke manier om de DVD's in het doosje te stoppen. De onderste DVD's floepen er elke keer uit als je het doosje opendoet. Dan doen Prison Break en Lost dat echt stukken beter met hun doosje per DVD.
Nope, alleen Nederlandse subs op de DVDquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:35 schreef Treveo het volgende:
Wtf, heb je geen Engelse subs? :/
Feck it! Echt niet normaal... ik wil hem ook in het Engels kunnen zienquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope, alleen Nederlandse subs op de DVD![]()
Zelfs alle menu's zijn in het Nederlands
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:50 schreef Treveo het volgende:
Btw, ik heb op irc.fok.nl een nieuwe channel geopend: #Heroes-USA. Misschien een idee dat er meer mensen ook joinen en daar lekker chatten? =)
Ik vergeef het je...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb overigens besloten om gewoon de serie te blijven volgen.
Sorry.
Het scheelt niet veel meer (nog 6 afleveringen) en nu met de DVD box kan ook het 'gewone' Nederlandse publiek heel seizoen 1 afkijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehe en ze zijn hier toch nog niet eens klaar met seizoen 1?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
het 'gewone' Nederlandse publiek
Plemp dan een url neer joh!! een url van die box dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:50 schreef Treveo het volgende:
Btw, ik heb op irc.fok.nl een nieuwe channel geopend: #Heroes-USA. Misschien een idee dat er meer mensen ook joinen en daar lekker chatten? =)
Je doet dus irc.fok.nl (zie: bovenste links) en je doetquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Plemp dan een url neer joh!! een url van die box dus.
http://irc.fok.nl/quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je doet dus irc.fok.nl (zie: bovenste links) en je doet
#Heroes-USA
(je eigen nick)
fok
En dan doe je 'connect'. Lijkt me niet zo moeilijk.
Ach, kon ook een irc link zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Plemp dan een url neer joh!! een url van die box dus.
Volgens mij hadden de makers eind seizoen 1 echt een leuk idee in hun hoofd met Hiro in de verleden tijd, en oude Japanse krijgers.. maar dat ze terwijl ze het aan het filmen etc waren er zo snel mogelijk van af wouden; het wordt zo snel afgeraffeldquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben eigelijk best tevreden met dat Kensei verhaallijn. Het is redelijk vlot gegaan en dat is dan mooi. Als het was verspreid over 8 afleveringen o.i.d. dan was ik wel pissig geweest. Maar op aflevering 3 werd Kensei de held en dat is goed. Hiro is nog niet terug maar dat geeft niet.
Ik hoop dus dat er nu snel duidelijk wordt wat nou de grote kwaad is dat de HEROES moeten stoppen, zoals de bom in seizoen 1.
Waarom wilde Hiro nu dan nog niet terug?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de makers eind seizoen 1 echt een leuk idee in hun hoofd met Hiro in de verleden tijd, en oude Japanse krijgers.. maar dat ze terwijl ze het aan het filmen etc waren er zo snel mogelijk van af wouden; het wordt zo snel afgeraffeld![]()
Geen idee, maar het komt allemaal op mij over dat ze tijdens seizoen 1 echt een geweldige verhaallijn in hun hoofd hadden, maar dat het er op 1 of andere manier er niet lekker uitkomt in seizoen 2.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom wilde Hiro nu dan nog niet terug?
City Avenue, Los Angeles, California, 90210quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:39 schreef RSH11 het volgende:
je moet je gegevens invullen (wat ik niet van plan ben):
http://www.nbc.com/Heroes/roguenovel/pdf/Heroes_Rogue_Novel.pdfquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:39 schreef RSH11 het volgende:
Er is een comic gemaakt over het stelen van Claire's Nissan Rogue, maar je moet je gegevens invullen (wat ik niet van plan ben):
http://www.nbc.com/Heroes/roguenovel/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal ooit wel goed geweest zijn maar ik zie het niet.
Je weet dat ze straks minimaal de helft van het scherm afspeelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:12 schreef Marble het volgende:
En toch voelt het raar om Kristen Bell "slechts" als onderdeel van een ensemble te zien. Wel een cultensemble, maar toch. Ze is in de wieg gelegd als leading lady, en alles minder dan dat voelt toch "off" op de een of andere manier.
Al vind ik het wel stiekem raar dat ik het talentje wat Miss Bell heet nu moet delen met iedereen. Het voelde met VM toch wel als een geheimpje af en toequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:15 schreef Marble het volgende:
Dat is ook weer waar.
Ze zouden zusjes kunnen zijn. Zo leuk ook dat Kristen Hayden al kent van toen ze nog in de luiers lagquote:
Echt talent houd je niet opgesloten in een doosje, dat barst er onvermijdelijk uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al vind ik het wel stiekem raar dat ik het talentje wat Miss Bell heet nu moet delen met iedereen. Het voelde met VM toch wel als een geheimpje af en toe
Als er nou meer mensen dat doosje hadden willen zien, dan had ze nog zeker even in dat doosje ass kunnen kicken als dochter Marsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:40 schreef Marble het volgende:
Echt talent houd je niet opgesloten in een doosje, dat barst er onvermijdelijk uit..
Het lijken BreEzAhs met die mobieltjes of blackberries of wtf die dingen zijn.quote:
*psst* dat zijn het ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het lijken BreEzAhs met die mobieltjes of blackberries of wtf die dingen zijn.
Ik denk dat Molly als ze iemand opzoekt min of meer uit haar lichaam treedt. Lichaam en geest gescheiden. En dan heeft Mr. Parkman de gave om die geesten te kunnen zien. En nu ik het zo uittyp ziet het er ook nog best wel logisch uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:42 schreef Gremen het volgende:
Zo ook weer bij
Vroeg me afwat er nu precies met molly gebeurde op het laatst. De vader van parkman kan mensen gevangen nemen in hun gedachte ofzo?
Iedereen is op het moment sterker dan Sylarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:44 schreef Gremen het volgende:
Dat zou best kunnen. En dat Mr. Parkman iemands ziel/geest kan zien en eventueel pakken. Op die manier kan hij iedereen in ze greep nemen en dat zou hem idd nog sterker maken dan bijv een sylar
Denk ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik denk dat Nightmare Man meerdere gaves bezit.
"You know nothing about power"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Iedereen is op het moment sterker dan Sylar
Of flink verzwakt en daardoor terug in haar originele vorm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ze was terug in haar originele vorm en onder het bloed, ik denk wel dat ze dood is.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:32 schreef sjarreltje het volgende:
6 minuten promo voor aflevering 5: Fight or Flight
Same here..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:02 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat episode 5 ons weer op een spoor brengt in het verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:09 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Same here..Who cares? Begin me aan hem te irriterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Op heroeswiki.com las is tussen de spoilersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:48 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk trouwens dat Candice nog leeft, of was zij niet de kakkerlak die bij Derrek's lichaam liep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmz, dat is best wel interessant =)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:58 schreef Jovatov het volgende:
Ik kwam een interesante theorie tegen op een ander forum waar ik me best in kan vinden.
Het gaat over de kakkerlakken die veel voorkomen in de serie. De kakkerlak is een wezen wat evolutionair gezien ver vooruit is op de mens, hij kan tegen radioactiviteit en kan wekenlang overleven zonder hoofd.
De kakkerlak wordt veel in verband gebracht met Sylar, we zien hem bijvoorbeeld als hij in de cel zit bij Mr. Bennet en op het einde van seizoen 1 bij de put.
We weten ook dat Sylar de 'ability' heeft om dingen/krachten te begrijpen uit mensen om zich heen. Maar stel dat hij dat ook bij de kakkerlak heeft gedaan. Zou gelijk verklaren hoe hij dan uiteindelijk het einde van seizoen 1 toch overleeft heeft.
Krijg je geen personeelskorting?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
HahaJe mag wel kritiek geven hoor! Kritiek is altijd goed!
Maar niet alleen maar zeggen dat het prut en flut ismaar als jij zegt van die scene vond ik helemaal niks omdat dit en dat.. Dan hoor je mij niet hoor
![]()
Wat ik btw wilde postenIk werk bij blokker en we hebben de dvd binnen
Best wel verleidelijk.. Maar hij is 49,95..
En hij bestaat niet uit losse hoesjes? Gewoon 1 hoesje dat dubbelgeklapt zit en daar zitten er dan 6? in
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:09 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Same here..Dit hoeft helemaal niet in spoilers, alleen datgeen wat mensen nog niet mogen weten... Ik zei al eerder dat ik blij was dat ie er 1 keer niet was, ik hoop stiekum dat dat zo blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga zo min mogelijk kritiek leveren op aflevering 5, uit angst voor Yascha.
7 discs jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
En hij bestaat niet uit losse hoesjes? Gewoon 1 hoesje dat dubbelgeklapt zit en daar zitten er dan 6? in
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga zo min mogelijk kritiek leveren op aflevering 5, uit angst voor Yascha.
Wtf, jullie kennen elkaar enzo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
NouhouIk heb toch al gezegd dat ik lief zou zijn
En Hetzusjevan zei hetzelfde!
(maarja die is irl ook bijna een zusje van me xD)
En jullie kijken zeker Heroes samen? =) Wie is trouwens eerst begonnen met het kijken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ze is mijn beste vriendinnetje en het vriendinnetje van men broer..
Toevallig zijn we allebei pc verslaafd dus fokken we ook allebei
En nee we hebben elkaar gewoon irl leren kennen
Dat dat nog bestaat hea Treveo
Ik denk dat er wel iets interessants in zit... want we zijn alweer 4 maanden verderquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:50 schreef sjarreltje het volgende:
nohh...twaalfeneenhalf uur geen post... Het slaat hier een beetje dood.
Ik ben trouwes bang dat er in dat doosje van Peter helemaal niets bijzonders zit. Alleen een rijbewijs en een id ofzo en that's it![]()
Ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
En jullie kijken zeker Heroes samen? =) Wie is trouwens eerst begonnen met het kijken?
NL subs heb ik van: http://www.nlondertitels.com/quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik. En we kijken niet samen, ieder achter d'r eigen pc heur
. Btw treveo, welke site haalde jij je subs nou vandaan? Ik weet m'n god niet meer in welk topic dat stond, ben al aan 't nascannen maar gaat niet zo snel
.
de oude heroes worden vermoord om iets wat in het doosje zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel iets interessants in zit... want we zijn alweer 4 maanden verder
Jij hebt btw gespoilerd in NL topicquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
de oude heroes worden vermoord om iets wat in het doosje zit.
het doosje heet Peter van Angela gekregen.
Althans, dat is mijn theorie.
Zijn hun sneller als bierdopje.com?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
NL subs heb ik van: http://www.nlondertitels.com/
ENG subs heb ik van: http://www.opensubtitles.org/
Weet ik niet, moet je komende dinsdag maar ff checken en dan mij laten wetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn hun sneller als bierdopje.com?![]()
Daar staan ze er altijd rond 10 uur op, maar als het sneller kan is het natuurlijk nog beter![]()
Maar dat verklaart niet waarom 'ie vier maanden later met geheugenverlies in Ierland zit. Zou de Haitian er wat mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
de oude heroes worden vermoord om iets wat in het doosje zit.
het doosje heet Peter van Angela gekregen.
Althans, dat is mijn theorie.
Hij had zijn ketting om zijn nek, dus die theorie wacht al een tijdje op bevestiging.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:42 schreef RSH11 het volgende:
Zou de Haitian er wat mee te maken hebben?
Ik zat eerder te denken aan dat Peter die ketting van dezelfde persoon of groep heeft gekregen als The Haitian. Zou ook totaal geen idee hebben wat The Haitian met Peter te maken heeft. Ik hoop dat er daar ook iets over in dat doosje zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij had zijn ketting om zijn nek, dus die theorie wacht al een tijdje op bevestiging.
Ah, natuurlijk! Ik mis dat soort details altijd. Had al veel eerder deze reeks moeten lezen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij had zijn ketting om zijn nek, dus die theorie wacht al een tijdje op bevestiging.
Het zal waarschijnlijk beter worden. En als het nou zo slecht wordt dan dalen de kijkcijfers ook meteen zodat de makers dat ook doorhebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben duidelijk niet alleen scenes geknipt, maar ook kleine details in de uiteindelijke verhalen aangepast. Best apart om het zo te zien, je raakt er een beetje van in de war.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Vergeet ook niet dat de november sweeps voor de deur staanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk beter worden. En als het nou zo slecht wordt dan dalen de kijkcijfers ook meteen zodat de makers dat ook doorhebben.Het kan geen toeval zijn ofzo dat seizoen 1 zo leuk is. Dus als het even teleurstellend wordt is dat waarschijnlijk tijdelijk.
Hehe, iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de november sweeps voor de deur staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |