Ik moest het ook even opzoekenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat zijn de 'november sweeps'?
Jouw vriendin heeft mij hierheen geslepen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:14 schreef Treveo het volgende:
Ahja, moet ook nog een vriend van mij die laatst alle 27 afleveringen heeft gezien hierheen slepen
De kijkcijfers in november zijn extra belangrijk voor het bepalen van de prijzen van reclamezendtijd. Het is dus erg belangrijk voor NBC dat Heroes zo veel mogelijk kijkers trekt in november.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Dus de afleveringen die in november worden uitgezonden zullen extra leuk zjin ofzo?
Meer budget is in ieder geval goed voor de visual effects, die waren tot nu toe echt bagger.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:12 schreef Symer het volgende:
[..]
De kijkcijfers in november zijn extra belangrijk voor het bepalen van de prijzen van reclamezendtijd. Het is dus erg belangrijk voor NBC dat Heroes zo veel mogelijk kijkers trekt in november.
Dat kunnen ze doen door de afleveringen een groter budget te geven -> gastrollen van bekende mensen, meer spektakel en actie, interessante plotwendingen, meer hoofdrolspelers en locaties per aflevering, noem maar op. Dolle pret dus.[afbeelding]
Dat dus.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Meer budget is in ieder geval goed voor de visual effects, die waren tot nu toe echt bagger.
Eensch.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Meer budget is in ieder geval goed voor de visual effects, die waren tot nu toe echt bagger.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:29 schreef IronEagle het volgende:
[..]
Jouw vriendin heeft mij hierheen geslepen.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:16 schreef Breuls het volgende:
Charlie had een goed geheugen, Monica lijkt wel dingen die ze ziet direct na te kunnen doen. Oftewel ze leert snel, en blijkbaar kan ze het direct instinctief toepassen. Best cool. Effe wat vechtfilms kijken en je bent meteen expert.
Denk het idd ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:26 schreef RSH11 het volgende:
Volgens mij is Claire de enige die tot nu toe in elke aflevering is voorgekomen.
Goed zo, nu moet je ook mee spammenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:29 schreef IronEagle het volgende:
[..]
Jouw vriendin heeft mij hierheen geslepen.![]()
Ik weet het nog niet. De acteur die Parkman's vader speelt leek me niet echt een 'bad guy' persoon (zou aan de andere kant wel weer eens geinspireerde casting zijn). Bovendien was dat zeker niet de man die Hiro's vader van het balkon af knikkerde (aan het postuur te zien). Er natuurlijk vanuit gaande dat dat idd de nieuwe bad guy was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:07 schreef Mar0988 het volgende:
Volgens mij is de vader van Parkman de nieuwe mysterie en duistere man, in seizoen 1was dat Sylar. Volgens mij is de vader van Parkman de 2e duistere man... Dat wordt dus spannend. Eindelijk hebben we dus nu wel een verhaallijn.
Nou, echt een fijne man is het ook niet, aan Molly's geschreeuw te horenquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:23 schreef japzooi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. De acteur die Parkman's vader speelt leek me niet echt een 'bad guy' persoon (zou aan de andere kant wel weer eens geinspireerde casting zijn). Bovendien was dat zeker niet de man die Hiro's vader van het balkon af knikkerde (aan het postuur te zien). Er natuurlijk vanuit gaande dat dat idd de nieuwe bad guy was.
Aan de andere kant zou het IMO wel een beetje suf zijn om de nieuwe slechterik exact op dezelfde manier te introduceren als Sylar indertijd (gezicht bedekt onder pet of capuchon, geen tekst, snel in en uit beeld etc.). We zullen zien.
Ja, we zullen het zien. Ik denk tuurlijk ook niet dat hij de moordenaar is van Hiro's vader. Gezien zijn postuur. Dus ik denk dat het nog een onbekend persoon is. Allemaal gespeculeer hierquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:23 schreef japzooi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. De acteur die Parkman's vader speelt leek me niet echt een 'bad guy' persoon (zou aan de andere kant wel weer eens geinspireerde casting zijn). Bovendien was dat zeker niet de man die Hiro's vader van het balkon af knikkerde (aan het postuur te zien). Er natuurlijk vanuit gaande dat dat idd de nieuwe bad guy was.
Aan de andere kant zou het IMO wel een beetje suf zijn om de nieuwe slechterik exact op dezelfde manier te introduceren als Sylar indertijd (gezicht bedekt onder pet of capuchon, geen tekst, snel in en uit beeld etc.). We zullen zien.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:21 schreef RSH11 het volgende:
Lastige rol om te spelen, wel. Ze zal wel vele uren choreografie krijgen (hoop ik tenminste, want dat betekent dat ze vette moves leert).
Valt dus mee qua vette moves die ze leertquote:- We posted last week that Rey Mysterio's 619 was featured on an episode of NBC's Heroes last week when Monica used the 619, taking out a gunman in a restaurant. WWE.com has interviews up with the actress, Dana Davis. She says a stuntwoman actually performed the move and the producers of the show had looked for the perfect WWE finishing move to use for a long time. The creator of the show, Tim Kring tells WWE.com that after looking through hours of WWE footage, they decided to use footage of Mysterio's because of his arsenal of high-impact moves that make him cool to watch.
Yup. Maar die is ook al dood (al leeft ze voort in het www)quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee die Sylar dood maakte is Candice.. Die andere noemde zichzelf wireless maar ik dacht dat ze Hannah heette toch?
Aah. Had je ook eigenlijk wel kunnen verwachtenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:48 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
[..]
Valt dus mee qua vette moves die ze leert
Dat heb ik dan gemist? Wanneer ging ze dood?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:03 schreef RSH11 het volgende:
Yup. Maar die is ook al dood (al leeft ze voort in het www)
In de comics. Nummer 33 en 34 om precies te zijn (The Death of Hana Giteman 1 & 2)quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:00 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist? Wanneer ging ze dood?
Natuurlijk comics, wat anders?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
In de comics. Nummer 33 en 34 om precies te zijn (The Death of Hana Giteman 1 & 2)
Hana's dood was niet echt van belang voor de tv-aflevering (iig niet die van seizoen 1). Ze heeft wel een hele verhallijn in de comics gehad, leuk voor erbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:53 schreef Ruzbeh het volgende:Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:53 schreef Ruzbeh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt... mensen joinen en leaven weer omdat er te weinig mensen zijn... dus zo gaat het dan nooit lukkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:09 schreef RSH11 het volgende:
Wat is er met het IRC-kanaal gebeurt? Was het geen succes?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:31 schreef RSH11 het volgende:
Ah well, "het waren twee fantastische dagen"
Heb je nu geen vakantie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nog steeds de comics niet gelezen.. Doe ik wel een keer als ik me echt echtecht verveel
Omdat ik geen zin in heb om een lange OP te maken =)quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow waarom heeft het Nederlandse Heroes topic een veel mooiere op?
Nederland heeft een jaar moeten wachten voordat HEROES op de Nederlandse televisie werd uitgezonden, dus hadden ze genoeg tijd om een uitgebreide OP te bouwen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow waarom heeft het Nederlandse Heroes topic een veel mooiere op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mensen die aflevering 5 al hebben gezien (Amerikanen dus)...Van seizoen 2 of van allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Seizoen 2 natuurlijk.quote:
Een guest star is dus iemand die tijdelijk is. Voor één aflevering of misschien een paar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:43 schreef Marble het volgende:
De NBC-site noemt Kristen Bell een "guest star".!
Dat is net zoiets als Marlon Brando een guest star noemen in The Godfather.
Waarom "natuurlijk"? Waarom zou het niet de beste van allemaal kunnen zijn?quote:
Kristen is toch vaste cast? En dan nog, je noemt Oprah toch ook geen guest star in de Oprah Winfrey show?quote:[..]
Een guest star is dus iemand die tijdelijk is. Voor één aflevering of misschien een paar.
Omdat seizoen 2 zuigt en seizoen 1 helemaal gaaf en stoer is!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Waarom "natuurlijk"? Waarom zou het niet de beste van allemaal kunnen zijn?
Hey niet weer zo bashen anders komt yashaa weer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omdat seizoen 2 zuigt en seizoen 1 helemaal gaaf en stoer is!
Ach, Kevin Spacey had ook een 'bijrol' in the Usual Suspects. Het leven is wel vaker onlogisch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:43 schreef Marble het volgende:
De NBC-site noemt Kristen Bell een "guest star".!
Dat is net zoiets als Marlon Brando een guest star noemen in The Godfather.
Nee, maar Dr. Phil was wel een guest-star op de Oprah Winfrey show.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Waarom "natuurlijk"? Waarom zou het niet de beste van allemaal kunnen zijn?
[..]
Kristen is toch vaste cast? En dan nog, je noemt Oprah toch ook geen guest star in de Oprah Winfrey show?
Zo hé, dat vind ik wel een stuk fijner dan zo'n pdfje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Novel is overigens in "video"...
True true..., maar hij is niet meteen te vinden, als je gewend bent de pdf te gebruikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef RSH11 het volgende:
Dat is al sinds een paar weken hoor, die video's.
Anyway, geweldige ep! Lekker einde ook, met zo'n ge-bbq-d lichaam
'T was ook geen sneeuwquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef Agiath het volgende:
Alleen die sneeuw was wel heeel erg nep, het waren gewoon vierkante snippertjes, zo overduidelijk.
Voorderest weer vette aflevering, nieuwe chick
Dat is gek...ik heb 'm een uurtje geleden nog als PDF geopend...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
True true..., maar hij is niet meteen te vinden, als je gewend bent de pdf te gebruikenDie is er nu niet
Die gozer van de company waar Mohinder nu voor werkt. Zo'n dochter past wel bij iemand die alles in goud kan veranderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:49 schreef RSH11 het volgende:
Wie zou d'r vader nou zijn?
Ik denk Ted.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:49 schreef RSH11 het volgende:
Wie zou d'r vader nou zijn?
Now wayquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:59 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Die gozer van de company waar Mohinder nu voor werkt. Zo'n dochter past wel bij iemand die alles in goud kan veranderen
Zag er idd vreemd uitquote:Aflevering was weer 'zoals het hoort'. Alles d'r op en d'r an. De vage special effects bij Bennet en The Haitian zullen we maar afschrijven als 'Comic-stijl'. Ik heb Claire trouwens de hele aflevering niet gemist. En ik kijk uit naar het grote gevecht bij Hiro's tijdlijn. Stoer ook dat Matt nu zijn gedachten kan sturen naar iemand anders. Nu wordt ie in een keer een heul stuk sterker.
En in het vliegtuig er pas achter komen dat hij zelf kan vliegenquote:Ik hoop wel dat Peter nu ook maar meteen het vliegtuig pakt en vertrekt uit Ierland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het dan toch Matt's vader zijn?
Alsof jij dat wel zo zeker kan weten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Now wayte voor de hand liggend
Ga er maar van uit dat het iemand is waarvan je het totaal niet verwacht
Natuurlijk weet ik dat nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof jij dat wel zo zeker kan weten.![]()
Ik denk ook dat het die gast van the company is.
Heather Locklear was 6 seizoenen guest star bij Melrose Place, dat betekent niet zo veel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:24 schreef Geqxon het volgende:
Nee, maar Dr. Phil was wel een guest-star op de Oprah Winfrey show.
Hij nadert 'Five Years Later' .. misschien wel ervoorbijquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Jaaaaaaa.Fantastische aflevering!!!!!
EINDELIJK!!!!!
Waarschijnlijk heeft Isaac Mendez het getekent voordat ie afgeslacht werdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef RSH11 het volgende:
Wie maakt trouwens dat stripboek nu de schilder (ben ff z'n naam kwijt) dood is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |