abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54004755
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij ontkent het fileprobleem in Nederland?
Naast slechte argumentatievaardigheden heb je ook nog verrekt slechte leesvaardigheden.

Lees z'n reply nu nog eens een keer en pas dan je post aan
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54006266
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:21 schreef FJD het volgende:

[..]

Naast slechte argumentatievaardigheden heb je ook nog verrekt slechte leesvaardigheden.
Als jij zo doorgaat, dan diskwalificeer je je zelf als discussiepartner. Je mag het hartgrondig met mee oneens zijn maar dit nodigt niet uit. Dat vele anderen over mijn discussie(en dus ook argumentatie)vaardigheden denken bleek vorig jaar wel bij de award-verkiezingen en werd ik vaak genoemd als beste debater. Ik werd bovendien gekozen tot beste nieuwkomer op dit subforum. Dat lukt niet als jij gelijk zou hebben dat het mij ontbreekt aan argumentatievaardigheden. Dus wie is hier eigenlijk "wereldvreemd"?

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin meer om zo met jouw in debat te gaan. Een opbouwend debat met jou blijkt niet mogelijk, dus ik vergooi mijn energie liever aan anderen hier met wie ik wel een plezierig debat kan voeren.

De quote:
quote:
Er is over het algemeen geen structureel file probleem in 70% van het land
IK zou bijzonder graag de bron zien hoe die 70 % is opgebouwd. Uitgaande van het hele wegennet? Dan haal je die 70% zo, want files komen doorgaans hoofdzakelijk voor op snelwegen. En dat zijn nou net de wegen die in ene rap tempo aan het dichtslibben zijn.

Dat het fileprobleem zo nijpend begint te worden ontkent inmiddels geen enkele politiek partij meer. Het verkeer rond en tussen de steden staat elkaar dag steeds vaker en langer vast. Het probleem beperkt zich al lang niet meer tot de randstad en trekt steeds verder naar het noorden. Ook het oosten heeft in toenemende mate last van files. Ja ook rond Arnhem als je ooit eens buitenkomt. Als er niets gebeurt, dan staat Nederland over een paar jaar dus gewoon massief vast in het verkeer.

Waar ik ook bezwaar maak is die dooddoeners waar je steeds mee komt. Steeds maar herhalen dat de burger moet kunnen kiezen en dat de overheid moet faciliteren. Dat is de situatie zoals we die nu kennen. Dat het niet helpt en dat de files elk jaar met zo'n 15% groeien, dat ontgaat je kennelijk. En dan zeggen dat Nederlanders laf zijn dat ze niet willen verhuizen. Hieraan voorbijgaand dat de praktijk in dit opzicht vaak net iets weerbarstiger is...

Weet jij wat ik ontzettend laf vind?Iemand die hier lef heeft om te komen met een draconisch, en toegeven een omstreden plan en ja toegeven ook met forse nadelen, te bestoken met een slap aftreksel met dooddoeners zoals ik noemde. En vooral niet komen met een alternatief plan (dat een echt verder gaat) dat beter is dan het mijne maar wel een oplossing kan zijn tegen de files.

Met mensen zoals jij los je grote problemen in Nederland dus niet op. Dat lef heb je dus niet, net zoals vele andere grijze muizen hier en in Den Haag. Met zulke lieden winnen we de oorlog nooit en gaat het land nog eens ten onder aan onleefbaarheid. Mensen die geen grote keuze's durven maken in de politiek. En daar draait het nu net om: durven kiezen.

Ik zou zeggen de toedels. Je hoeft wat mij betreft hoef je niet meer te reageren.

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 18-10-2007 10:55:36 ]
pi_54006547
Gezien de vele tegenstrijdigheden en moeilijkheden die ik, DS4, jpjedi, sjeen en zelfs du_ke je nadragen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de award veel om het lijf heeft maar goed dat terzijde. Als JP duidelijk zegt dat 70% van het land geen fileprobleem kent en jij komt vervolgens met het verwijt dat hij de fileproblematiek ontkent dan lees je gewoon slecht

Verder kun je elke ochtend op Trafficnet zien dat de files zich concentreren rond de randstad en niet in de provincies Drenthe, Groningen en Friesland waardoor dus wederom de vraag is waarom deze mensen gestraft moeten worden voor een probleem waar ze niet eens deel van zijn en op welke manier deze mensen uberhaupt aan de oplossing bij kunnen dragen?

Dat je maatregel naast de welvaart ook het welzijn in het land remt dat vergeet je te vermelden. Sterker nog, dit neem je niet eens mee in je afweging.

Dat het rond Arnhem vast staat komt door de belabberde infrastructuur. Vanaf onder Arnhem kom je met geen mogelijkheid op een fatsoenlijke (lees: snelweg) manier naar de bovenkant toe. Probeer maar eens om vanuit Nijmegen naar boven toe te rijden. Daarnaast is het natuurlijk niet vreemd dat het juist rond de steden vaststaat maar dat terzijde.

Je haalt een deel van je legitimiteit uit de redenatie "nu werkt het dus moeten we doen". Dat is leuk maar nog steeds geen onderbouwing voor waarom jouw maatregel meer voordelen heeft dan nadelen. Dat je mensen als DS4 van hun broodwinning berooft dat is blijkbaar geen belemmering.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54006617
En maar niet komen met alternatieven. In een woord laf. Ik laat het hier verder bij.
pi_54006665
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 oktober 2007 @ 11:09:15 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54006686
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:05 schreef EchtGaaf het volgende:
En maar niet komen met alternatieven. In een woord laf. Ik laat het hier verder bij.
Er zijn anders aardig wat alternatieven aangedragen. Dat jij die niet als volwaardig alternatief ziet voor je absurde plan, daar kunnen wij vrij weinig aan doen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54006778
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Er zijn anders aardig wat alternatieven aangedragen. Dat jij die niet als volwaardig alternatief ziet voor je absurde plan, daar kunnen wij vrij weinig aan doen...
Laat ik het anders zeggen: slappe aftreksels. Het probleem van de zachte heelmeesters. Daar los je geen groot probleem als deze op. Daar gaat dit land nog eens aan ten onder.

Lekker laten dooretteren. Het zal mijn tijd wel duren.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:17:47 #58
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_54006865
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar ik ook bezwaar maak is die dooddoeners waar je steeds mee komt. Steeds maar herhalen dat de burger moet kunnen kiezen en dat de overheid moet faciliteren. Dat is de situatie zoals we die nu kennen. Dat het niet helpt en dat de files elk jaar met zo'n 15% groeien, dat ontgaat je kennelijk.
Wat jou ontgaat is dat de overheid het de laatste 20 jaar heeft nagelaten om te investeren in de infrastructuur. Dat de A2, de belangrijkste verkeersader van Nederland, nú pas tussen Den Bosch en Utrecht verbreed wordt tot 3 banen en tussen Utrecht en Amsterdam naar 5 banen en dat nu pas ringwegen rond Eindhoven en Den Bosch zo ingericht worden dat doorgaand verkeer gescheiden wordt van lokaal verkeer is een gotspe van jewelste. Notabene in België zijn de belangrijkste snelwegen sinds jaar en dag al driebaans, maar in Nederland krijg je eerst met pijpzeikers als jezelf te maken die volledig eendimensionaal denken waardoor de benutting van de wegcapaciteit in diezelfde periode meer dan vertienvoudigd is (dat auto's op een halve seconde van elkaar moeten rijden, terwijl 2 seconden de wettelijke norm is) terwijl je met een simpele rijbaan erbij, naast natuurlijk een drastische upgrade van het openbaarvervoersysteem, het afschaffen van de overdrachtsbelasting en het opengooien van de woninmarkt, de pijn al grotendeels kunt verlichten.

Ik rijd nu ongeveer 80.000 kilometer per jaar. Mag jij eens uitleggen hoe ik met het openbaar vervoer op één dag naar een klant in Oldenzaal, naar kantoor in Amstelveen en naar een klant in Den Haag moet en vervolgens weer naar huis uiteraard.
pi_54006887
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen: slappe aftreksels. Het probleem van de zachte heelmeesters. Daar los je geen groot probleem als deze op. Daar gaat dit land nog eens aan ten onder.

Lekker laten dooretteren. Het zal mijn tijd wel duren.
Er is maar 1 manier waarop je alle files stopt en dat is benzine 150 euro de liter maken. Dan ben je helemaal van het probleem af . Echter je moet realistisch zijn en inzien dat zoiets niet praktisch is. Dat geldt ook voor jouw absurde voorstel.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54007006
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Laat ik het anders zeggen: slappe aftreksels. Het probleem van de zachte heelmeesters. Daar los je geen groot probleem als deze op. Daar gaat dit land nog eens aan ten onder.
Als je de legitimiteit van een oplossing afmeet aan de de mate van ingrijpen van de overheid dan zou je het idd. als slap kunnen zien
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:05 schreef EchtGaaf het volgende:
En maar niet komen met alternatieven. In een woord laf. Ik laat het hier verder bij.
Dus je gaat niet uitleggen waarom iemand in Friesland verplicht bij moet bijdragen aan het oplossen van een probleem in de Randstad? De persoon in Friesland is niet eens onderdeel van het probleem
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:19 schreef du_ke het volgende:
Er is maar 1 manier waarop je alle files stopt en dat is benzine 150 euro de liter maken. Dan ben je helemaal van het probleem af .
Gewoon alle auto's verbieden Geen files meer
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54007018
waarom beperken?

Het is niet het aantal auto's die uitmaakt of je verantwoordelijk bent voor het veroorzaken van files hoor. In augustus komt hier een 2de auto, terwijl die gewoon amper gebruikt worden. De eerste rijdt zo'n 3000km per jaar (en daarvan rijd ik er 2000), dus die gaat dan nog een 1000km per jaar rijden.
Amper de moeite dus, en volgens wat ik van verplaatsingen heb zal ik ergens rond de 5000 tot maximum 10.000km per jaar uitkomen.

Er zijn héél wat mensen met 1 auto die meer bijdragen aan het fileprobleem door meer dan 11.000km per jaar te rijden, dat wij daar 2 auto's voor willen hebben (en dan zelfs nog een diesel) is toch onze keuze?
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:27:05 #62
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_54007048
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen: slappe aftreksels. Het probleem van de zachte heelmeesters. Daar los je geen groot probleem als deze op. Daar gaat dit land nog eens aan ten onder.

Lekker laten dooretteren. Het zal mijn tijd wel duren.
Mischien is het wel beter het te laten dooretteren. Soms moet een probleem gewoon uit de hand lopen voor er wordt ingegrepen. Infrastructuur wordt momenteel gewoon ondergewaardeerd gezien de investeringen erin.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_54007132
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:17 schreef Lithion het volgende:

[..]

Wat jou ontgaat is dat de overheid het de laatste 20 jaar heeft nagelaten om te investeren in de infrastructuur. Dat de A2, de belangrijkste verkeersader van Nederland, nú pas tussen Den Bosch en Utrecht verbreed wordt tot 3 banen en tussen Utrecht en Amsterdam naar 5 banen en dat nu pas ringwegen rond Eindhoven en Den Bosch zo ingericht worden dat doorgaand verkeer gescheiden wordt van lokaal verkeer is een gotspe van jewelste. Notabene in België zijn de belangrijkste snelwegen sinds jaar en dag al driebaans, maar in Nederland krijg je eerst met pijpzeikers als jezelf te maken die volledig eendimensionaal denken waardoor de benutting van de wegcapaciteit in diezelfde periode meer dan vertienvoudigd is (dat auto's op een halve seconde van elkaar moeten rijden, terwijl 2 seconden de wettelijke norm is) terwijl je met een simpele rijbaan erbij, naast natuurlijk een drastische upgrade van het openbaarvervoersysteem, het afschaffen van de overdrachtsbelasting en het opengooien van de woninmarkt, de pijn al grotendeels kunt verlichten.

Ik rijd nu ongeveer 80.000 kilometer per jaar. Mag jij eens uitleggen hoe ik met het openbaar vervoer op één dag naar een klant in Oldenzaal, naar kantoor in Amstelveen en naar een klant in Den Haag moet en vervolgens weer naar huis uiteraard.

Laat ik het zo zeggen Lition: als ik het hier voor het zeggen had, dan zou voorkeur heel simpel zijn: het wegennet VERDUBBELEN binnen een bestek van een paar jaar. Het OV hetzelfde. Zei ik dat? Ja! Maar ook hier zijn we te laf voor.

Het gebeurt dus niet. Iedereen ouwehoert en klaagt er maar op los over de steeds groter wordende filedruk. En de handen uit de mouwen steken : homaar Waar ik woon is het heel erg. Ze zijn al tig jaren aan het bakkeleien over een de aanpak van een knelpunt bij mij in de buurt..... Tunnel?-brug?-tunnel?-Brug?-dubbeldeksweg?-nou nee?-dan toch een brug?-Nee dat stinkt!!!-Zullen we dan toch voor een tunnel gaan?15 jaar gebakkelei!! . 15 jaar NIETS gedaan. Is er al een beslissing na 15 jaar. Nou nee! Dat zou ook veel te snel zijn. Dat is Nederland jongens. Ondergaan aan besluiteloosheid en geouwehoer. En al jarenlang in de file toptien. Moet ik daar trots op zijn?

Ja zo kom je er wel.

Ik heb dat dus opgegeven. Vandaar dat ik met dit plan kwam. Maar uiteraard los ik het probleem liever op met een dubbele infrastructuur. Want het probleem is simpel: teveel verkeer op te weinig infrastructuur. Gek he, als de bevolking zo hard is toegenomen

Insteek: inspraak fors beperken en het nog eens opnieuw proberen. Er moet een Deltaplan komen, wmb wordt de milieubeweging gewoon vijf jaar de mond gesnoerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 18-10-2007 11:38:30 ]
pi_54007193
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Insteek: inspraak fors beperken en het nog eens opnieuw proberen. Er moet een Deltaplan komen, wmb wordt de milieubeweging gewoon vijf jaar de mond gesnoerd.
Je weigert echt te luisteren he? Heb je al vaker uitgelegd dat het niet om de inspraak gaat (dat is een paar maand op een totale procedure van vele jaren).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54007207
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Tunnel?-brug?-tunnel?-Brug?-dubbeldeksweg?-nou nee?-dan toch eem brug?-Nee dat stinkt!-Zullen we dan toch voor een tunnel gaan?15 jaar gebakkelei!! . !5 jaar NIETS gedaan. Is er al een beslissing na 15 jaar. Nou nee! Dat zou ook veel te snel zijn. Dat is Nederland jongens. Ondergaan aan besluiteloosheid en geouwehoer. Moet ik daar trots op zijn?
Je ziet dat er niets besloten wordt, je ziet dat het traag is, je ziet dat het slecht functioneert maar toch wil je dat diezelfde overheid ingrijpt
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54007402
ik denk dat de enige mogelijke manier om het fileprobleem wat in te perken eerder is om de wegenbelasting te verlagen / af te schaffen, maar de accijns op de brandstof te verhogen (en dan niet zodanig veel verhogen dat ze weer winst maken, gewoon een herverdeling).

Zo kom je op een situatie uit waarin het staan hebben van een auto (veroorzaakt geen file) goedkoop is (voor oudere mensen & mensen met een laag inkomen kan dat handig zijn, een auto hebben is bijna een vereiste), maar het rijden ermee duurder. Iedereen die dan evenveel rijdt of de gemiddelde nederlander zou hetzelfde blijven betalen (niet als eenmalige belasting maar gewoon aan de pomp), degene die minder dan gemiddeld rijdt betaalt dan minder en degene die echt veel over en weer rijden betalen dan wat meer. Zo ga je misschien mensen overtuigen om toch te carpoolen / de auto thuis te laten staan.

Als ik vb kijk naar mijn zus, die rijdt privé zo'n 60.000 km per jaar, ook voor zaken waarvan ik me soms afvraag hoe ze er in godsnaam op komt. Combineren van 2 dingen is er echt niet bij, ze rijdt vb van haar werk naar huis om daar te zien dat de melk op is, dus dan rijdt ze nog eens met de auto naar de winkel, terwijl ze op haar weg naar huis al 5 winkels gepasseerd is waar ze ook melk hebben... Als de diesel wat duurder zou staan zou ze er mss ook op gaan letten, nu zegt ze dat de diesel toch niet al te duur staat & haar auto weinig verbruikt, dus dat steekt er niet op.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54007527
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je weigert echt te luisteren he? Heb je al vaker uitgelegd dat het niet om de inspraak gaat (dat is een paar maand op een totale procedure van vele jaren).
Weet ik. Een paar maand eraf is meegenomen. Uiteraard moet de overige stroperigheid ook worden aangepakt. Dat het kan, bleek wel uit het dijkenplan bij ons. Was zo gepiept.

Maar de echte wil is er niet, Du_Ke. Mentaliteitskwestie dus. Regels aanpassen/vereenvoudigen.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:50:57 #68
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_54007549
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Laat ik het zo zeggen Lition:
[...]
Wat is dit nou weer voor een achterlijke ommezwaai in standpunt?
pi_54007550
Athmozz dat was ook min of meer het idee achter de kilometerheffing. Niet het bezit belasten maar het gebruik en dat ook nog gedifferentieerd naar locatie.

Maar goed dan doe je nog niet veel tegen al die mensen die toch echt tussen 8 en 9 moeten beginnen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54007552
@Athmozz: Lijkt me idd ook een van de betere en vooral makkelijkere oplossingen. Belastingen op het bezit eraf en via accijns doorberekenen. Geen kilometerheffing voor nodig en vooral minder regulering van de overheid voor nodig. Gewoon achterover zitten en het geld binnen zien komen, het enige verschil is dat er dan opeens veel meer geld binnenkomt via accijns maar goed ik mag toch aannemen dat je geen extra ambtenaren nodig heb omdat er opeens 1 miljard in de boeken staat ipv 1 miljoen

Je hoeft vanuit de overheid ook niet te gaan bepalen welke auto nu echt zuinig en goed voor het milieu is om daar subsidie op te geven want ook dat reguleer je met accijns; als je 1 op 20 rijdt haal je meer voordeel dan als je 1 op 10 rijdt. Voila, belonen (of minder straffen if you like) van milieuvriendelijk rijden.

Geen subsidiesysteem voor nodig, geen ambtenaren voor nodig die moeten gaan bepalen hoeveel milieusubsidie een auto krijgt en wat dan de voorwaarden zijn etc. etc.. Allemaal overhead die nergens voor nodig is.

De mensen die dicht bij de grens wonen hebben natuurlijk wel een voordeel maar goed so be it
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:51 schreef du_ke het volgende:
Athmozz dat was ook min of meer het idee achter de kilometerheffing. Niet het bezit belasten maar het gebruik en dat ook nog gedifferentieerd naar locatie.
Wilde men ook niet naar tijd differentieren?

Opzich is het idee achter de kilometerheffing niet heel verkeerd natuurlijk. Alleen zoals met zo ongeveer alle grote projecten van de overheid zul je zien dat 1) het project ruim 2x over budget gaat door 'onvoorziene' omstandigheden 2) de exploitatie veel hoger zal zijn dan begroot 3) de enorme overhead er voor zullen zorgen dat het geld dat binnen wordt gehaald niet kan worden besteed aan de infrastructuur.

Kortom, de kosten worden over de hele linie hoger en de mensen zien er niets van terug. Vandaar ook dat je naar mijn mening beter kunt zoeken naar minder kostbare alternatieven.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54007567
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:27 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Mischien is het wel beter het te laten dooretteren. Soms moet een probleem gewoon uit de hand lopen voor er wordt ingegrepen. Infrastructuur wordt momenteel gewoon ondergewaardeerd gezien de investeringen erin.
Als je het decennialang laat dooretteren, dan kan het wel eens te laat zijn. Genoeg is genoeg.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:52:06 #72
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_54007570
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar de echte wil is er niet, Du_Ke. Mentaliteitskwestie dus. Regels aanpassen/vereenvoudigen.
Net pleitte je nog voor het complexer maken van de regelgeving.
pi_54007638
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Weet ik. Een paar maand eraf is meegenomen. Uiteraard moet de overige stroperigheid ook worden aangepakt. Dat het kan, bleek wel uit het dijkenplan bij ons. Was zo gepiept.

Maar de echte wil is er niet, Du_Ke. Mentaliteitskwestie dus. Regels aanpassen/vereenvoudigen.
De regels zijn al lang eenvoudig. Met het tracébesluit kan er heel snel begonnen worden met bouwen. Het is puur dat de bewindslieden er geen zin in hebben omdat er veel weerstand is tegen wegen in de achtertuin.

Het gaat echt niet om die paar maand of zelfs een jaar op het hele traject. Een minister die besluit het Naardermeer te dempen om een weg aan te leggen weet gewoon dat het z'n laatste termijn is. Iedereen wil wegen maar niemand wil ze in de achtertuin en niemand wil er voor dokken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54007673
@FJD ja ook naar tijd inderdaad. Het idee was heel mooi maar de praktische uitwerking zal bijna onmogelijk zijn inderdaad.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54007696
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als je het decennialang laat dooretteren, dan kan het wel eens te laat zijn. Genoeg is genoeg.
Ach wat is te laat? Zolang het relatief maar weinig mensen zijn die echt last hebben van de files valt het allemaal ook wel mee natuurlijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')