abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54084706
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef EchtGaaf het volgende:

Met jouw antwoord was ik het niet eens.
Je moet het er mee doen. En je zou zo maar tegenargumenten kunnen geven.
quote:
Maar dagjesmensen en mensen die niet noodzakelijkerwijs in de spits moeten reizen zullen het door de tergende overlast het ook wel laten. Dus ligt het niet in de reden om te veronderstellen dat het leeuwendeel in de spits geen woon-werkverkeer zal zijn.
Er is vaak geen keuze.
quote:
Overigens de weekend file ellende wordt veelal veroorzaakt door zondagsrijders die niet kunnen rijden en bovenal door de vele wegwerkzaamheden die in het weekend worden gepland
Nee, de weekend file-ellende heeft exact dezelfde oorzaak als de doordeweekse file ellende. We zitten met een snelwegennet uit de jaren 60, gemeenten hebben al het doorgaande verkeer naar de snelweg mogen bonjouren, er wordt teveel hutje mutje gebouwd, enz.
quote:
Dagjesmensen kunnen niet kiezen? Om na de files (wordt wel steeds lastiger) te vertrekken en om na de files weer te gaan reizen (wordt ook steeds lastiger) ?
Dat heeft toch geen zin? De dierentuin is overdag geopend. De Efteling is overdag geopend. De winkels, met name de "shopwinkels" zijn overdag geopend. Zonnen aan het strand gaat lastig om 3 uur 's nachts...

De uitjes gaan nu eenmaal naar bestemmingen die vanaf 9 uur open zijn tot een uur of 5-6 in de middag. Vandaar dat ook die dagjesmensen zich bewegen in de spits.
quote:
En dat lukt niet met een videotelefoon? Of betekent zakelijk contact met elkaar de bezemkast in te gaan.... ?
Contact in persoon is anders dan over de telefoon, ook als het een videotelefoon is. Werken heeft ook een sociale functie.
quote:
Ik zeg alleen dat werkgevers maar amper die mogelijkheden die er degelijk zijn ook beter te benutten.
En ik geef aan dat pioniers vaak terug komen op dit soort pogingen....

[qute]
Wantrouwen. En de echte wil ontbreekt gewoon bij de werkgevers. Flexibiliteit wordt wel van de werknemer verwacht. De werkgever zelf heeft er vaak ene broertje dood aan.
[/quote]

Jammer dat je weer je stokpaardje gaat berijden...
quote:
Jij wou toch aantonen dat het met die verhouding woon-werkverkeer/totaal verkeer wel meevalt? Dus bewijs dat maar.
Nee, jij hebt een idee om de files op te lossen. Daar hoort toch op zijn minst een onderbouwde inschatting bij van de gevolgen, zowel positief als negatief. Anders is het een zeer slecht doordacht plan. Ik doe het zelf toevallig veel, dingen bedenken en omzetten in plannen. 90% sneuvelt door er zelf goed over na te denken en de gevolgen op een rij te zetten en te zien of wat ik wil bereiken ook gaat lukken. De google-test kan een idee in een uur terugbrengen tot een mislukking, dan wel een discussiestuk. Dat moet je niet overslaan, EG.

Hoe dan ook, het is aan jou om te bewijzen dat het door jou genoemde effect reëel is. Thans zeg je dat alleen maar.
quote:
Je zult ongetwijfeld vaak genoeg zittingen meemaken waardoor je vaak buiten de spits kan reizen. Jan L.en Trien K. moeten trouw om 08.30 uur beginnen. Hierdoor zitten ze ALTIJD midden in spits. En owee als ze door de file 2 minuten te laat komen.
Opvallend veel zittingen zijn om 9 uur. Niet zelden omdat het wat grotere zaken zijn waar de ochtend of de hele dag voor wordt uitgetrokken. Vooraf nog even met cliënt overleggen en ik moet er om 8.30u zijn. Niet zelden met een reistijd vanuit mijn woning van enkele uren (ik slaap dat meestal in een hotel dichtbij).

De meeste werkgevers vinden het geen enkel probleem als je dan weer eens wat vroeger en dan weer eens wat later begint. In een winkel, of fabriek is dat natuurlijk anders... maar daar kan de werkgever ook niet flexibel zijn.
quote:
Je werkgever zat ik een gat verderop, waardoor je met de fiets kon? Vele anderen zullen dan jaloers op je zijn als je vandaag de dag filevrij je werkplek kan bereiken.
Wonen in Utrecht, werken in Amsterdam en Rotterdam. Nee dus.
quote:
Had ik dat ergens gesteld dan?
Nou, als anderen uit die auto zonder meer het OV in moeten, veronderstel jij toch kennelijk dat dat zo maar kan...
quote:
Hangt van het beroep af. Uiteraard hoort een verkoper in de winkel er om 09.00 er te zijn. Maar waarom zou een boekhouder of ander kantoorpersoneel niet om 10.00 kunnen beginnen?
De meeste werkgevers zijn daar soepel in hoor. Ik had ook collega's die om 7.00u begonnen en om 16.00u vertrokken.
quote:
Ik denk dat het bij de meeste banen juist wel een optie is om wat flexibeler met de werktijden om te gaan is. Flexibiliteit mag er gerust van 2 kanten komen.
En dat is er wel, maar jij ziet dat nooit.
quote:
OV=kut, infrastructuur is kut. Helicopter kopen?
Infrastructuur aanpakken. Sim-pel.
quote:
Ik pleit al jaren voor meer infrastructuur. Aanpassen aan bevolkingsomvang en omvang economie. Dat is wat anders dan amper of NIETS doen.
Waarom dan niet dit plan op de schroothoop en gewoon alleen die infrastructuur aanpakken. Dat werkt ook. Opgelost!
quote:
Als ik met zo'n maatregel komt, dan spreekt het voor zich dat het OV moet worden uitgebreid. Je moet tenslotte een deel van de automobilisten opvangen die ik uit de auto jaag.
Zoals gezegd: begin daar eens mee. Als dat over 20-30 jaar (want zo lang duurt het) nog geen effecten heeft gehad, dan heb je een goed argument om draconische maatregelen te gaan nemen. Nu nog niet.
quote:
Het is vrij gemakkelijk te controleren of je een Nederlands paspoort heeft. En ook waar je woont. Want je staat ergens ingeschreven. En ja er zal ongetwijfeld wel ergens te sjoemelen zijn. Maar bij welke wetgeving heb je dat nou niet? Auto's; zijn in het buitenland bijvoorbeeld als gevolg van de BPM veel goedkoper. Via u-boch lukt het ook om die hier te krijgen? Toch doen maar heel weinig mensen het. Maar die echt wil kan er natuurlijk onderuit.
Voor die BPM is het vaak teveel gedoe. Maar het verschil tussen een iets duurdere auto en GEEN auto is groot. En het paspoort is in EU verband niet van belang, zo lang het maar een EU paspoort is.
quote:
O nee? Jij weet dat ik mijn hele leven alleen blijf?
Het is typisch dat mensen denken vanuit hun situatie nu en niet vanuit de situatie die (eventueel) nog gaat komen. Zie de populariteit van pensioenen. Momenteel raakt het je niet.
quote:
Als ik al in jouw ogen een kutvoorstel heb bedacht, en met alle respect dat mag ook nog van mij , dan is jouw voorstel nog wel een graad erger

Dan kan je om de dag naar je werk

Nee, dan liever het mijne.
Dit is vrij bizar. Jij verlangt van de tweede verdiener flexibiliteit. Maar als iedereen het halve probleem krijgt is het "erger"... Dat moet je toch echt eens beter uitleggen...
quote:
Zeg jij het maar. Want dat ik vind dat echt een onzalig voorstel.
Precies wat ik al eerder zei: als het jou raakt dan geef je niet thuis en werp je het meteen van je af. ANDEREN moeten het oplossen.
quote:
Deltaplan? Ik ken een streek waarin een paar jaar, door bijzondere wetgeving in een korte tijd een heel groot dijken plan is gerealiseerd. Als we maar willen. Als....
Alleen al de treinstellen duren een jaar of 10 na bestelling en je moet dan eerst gaan kiezen, enz. Nee, het KAN niet in een paar jaar.
quote:
De EU is een gedrocht. Altijd al tegen geweest. We leveren ons idd uit aan dat monster. Alleen die euro al waarmee we grotelijks zijn bedonderd.
De EU is een zegen en heeft vrede, veiligheid, welvaart en welzijn gebracht. De euro was ook een puik idee, het is alleen slecht verkocht.
quote:
Mobiliteit lijkt mij een belangrijke factor als het gaat om leefbaarheid. Uiteraard moet gekeken worden wat de gevolgen zijn op macro-en micro-economisch niveau. ik heb niet de middelen van het CPB of het Nyfer. Dus daarin ik moet je dan teleurstellen.
Sommige dingen kun je ook een beetje bedenken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54084919
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Slap, als TS discussieleider!
pi_54084990
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Bij mijn weten is de instroom van asielzoekers over het algemeen veel kleiner dan die van andere binnenkomers.
Het blijft niet alleen bij die asielzoekers. Hun partners halen ze ook naar hier toe.
quote:
En we hebben ons in internationale verdragen (terecht) verplicht om mensen die nergens bescherming kunnen vinden tegen vervolging, toe te laten.
Gelukkig zijn er in dit land mogelijkheden te over voor een streng en rechtvaardig asielbeleid. Voor de goede orde: ik ben niet tegen het opnemen van echte vluchtelingen. Het is dus erg goedkoop om mij op dit punt als extreem rechts weg te zetten. Ik zeg alleen dat in de paarse jaren de aantallen te zot voor woorden zijn en ons de problemen met de opvang boven het hoofd groeide. Dus realisme dat je niet hele mondiale ellende in ene klein land als Nederland kan opvangen kan dus geen kwaad. In de EU waren de stromen asielzoekers vreselijk uit balans. Oorzaak: Nederland was iets te ruimhartig. Mensen spelen daar op in, ze vluchten natuurlijk naar een land waar je het makkelijkste binnenkomt.
quote:
Die dichte bevolking is ook maar lokaal hoor, hier valt het best mee.
Nederland is bmw het op 1 na dichtstbevolkte land ter wereld. Dus gemiddeld genomen valt dat alles behalve mee.

Vraag het verder aan forensen die elke dag muurvast staan in het verkeer en starters die zelf als tweeverdiener niet meer in staat zijn om een simpel rijtjeshuis te kopen.
pi_54085018
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:23 schreef Kees22 het volgende:

@ EchtGaaf: je stelt me teleur (voorzover dat je wat kan schelen!).
Alsof dat indruk maakt. En nee je mening kan mij inderdaad geen bal schelen.

Lafaards genoeg hier.
pi_54085115
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:23 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik was van plan om alleen je opmerking over extreem links en extreem rechts te citeren, want dat vond ik inderdaad wel inspirerend en grappig. Maar de lol gaat er een beetje af en met de rest ben ik het ook eens.
Je inbreng en beoordelingsvermogen vallen mij ook zwaar tegen, mijn beste.

Ik ben niet rechts of links te plaatsen. Ik heb wel opvattingen, die voor het ene onderwerp als links zijn te plaatsen nadere onderwerpen weer rechts.

Hoe raar is het immers om voor een fatsoenlijk sociaal stelsel te zijn en tegelijkertijd van mening te zijn dat je het aantal asielzoeker wilt beperken?
pi_54085152
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou toch nog graag een antwoord hebben op de vraag die ik al een paar keer gesteld heb...

Waarom zou ik mijn (fictieve) tweede auto moeten inleveren terwijl die auto nooit in de file staat. Ook de eerste auto staat nooit in de file, hier zijn namelijk geen files...
Die files komen er op den duur vanzelf wel zonder ingrijpen van de overheid. Jaren geleden hadden wij hier ook geen files. Nu staat het hier elke dag alle kanten op muurvast. Geen wonder, het aantal auto's groet explosief.
pi_54085185
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Slap, als TS!
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:20 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Slap om te zeiken. Laat eens zien dat je zelf betere topics kunt maken. (dwz zelf lef in je donder halen om met (controversiële) gedachten experimenten op de proppen te komen en die in je eentje te verdedigen).

Laffe houding ben ik van anderen hier zo langzamerhand wel gewend. Een beetje sportieve houding kan echt geen kwaad als je een levendig debat op een forum als deze wilt.

Typisch Nederlanders: op anderen zeiken maar zelf initiatieven nemen ho maar.

Aan mensen als jullie met zo'n laffe houding gaat dit land nog eens onder aan de majeure problemen die er wel degelijk zijn. Met slapheid win je geen oorlog.

Geen wonder dat er een grote onderstroom ontstaat die grote onvrede heeft met dit land en alle ruimte geeft voor polariserende partijen als de SP, Wilders en straks ook Verdonk. (Die ontstaan omdat vele andere "gematigde" partijen dezelfde laffe houding laten zien. ) Die laatste schiet als een komeet omhoog in de peilingen.....



[ Bericht 22% gewijzigd door EchtGaaf op 22-10-2007 10:55:17 ]
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2007 @ 10:44:23 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54085321
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die files komen er op den duur vanzelf wel zonder ingrijpen van de overheid. Jaren geleden hadden wij hier ook geen files. Nu staat het hier elke dag alle kanten op muurvast. Geen wonder, het aantal auto's groet explosief.
Wij zullen nooit in de file komen te staan onderweg naar ons werk. We wonen op 5 minuten fietsen van ons werk (beiden), we werken beiden een dag in de week thuis. We gaan alleen op maandag en donderdag met de auto werken, vanwege het feit dat we dan onze dochter moeten brengen en halen. Die verblijft op de maandag op het kinderdagverblijf en op donderdag bij mijn ouders. Beide afstanden zijn niet haalbaar met de fiets, maar ook dan maken we geen gebruik van wegen waarop ooit een file zou kunnen ontstaan.

Nogmaals, waarom zou ik me moeten aanpassen terwijl ik het probleem niet veroorzaak?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54085359
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wij zullen nooit in de file komen te staan onderweg naar ons werk. We wonen op 5 minuten fietsen van ons werk (beiden), we werken beiden een dag in de week thuis. We gaan alleen op maandag en donderdag met de auto werken, vanwege het feit dat we dan onze dochter moeten brengen en halen. Die verblijft op de maandag op het kinderdagverblijf en op donderdag bij mijn ouders. Beide afstanden zijn niet haalbaar met de fiets, maar ook dan maken we geen gebruik van wegen waarop ooit een file zou kunnen ontstaan.

Nogmaals, waarom zou ik me moeten aanpassen terwijl ik het probleem niet veroorzaak?
Je hebt geen tweede auto en je wordt dus ook niet getroffen door deze maatregel. Wat is je probleem dan?

Jammer dat er niet meer mensen kiezen voor een fictieve tweede auto. Scheelt veel ongemak.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2007 @ 10:57:02 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54085479
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je hebt geen tweede auto en je wordt dus ook niet getroffen door deze maatregel. Wat is je probleem dan?

Jammer dat er niet meer mensen kiezen voor een fictieve tweede auto. Scheelt veel ongemak.
Ik word wel getroffen door deze maatregel, want je ontneemt me het recht een tweede auto aan te schaffen... Kortom je beperkt mij in mijn vrijheid voor iets waar ik niet schuldig aan ben en ook nooit schuldig aan zou kunnen zijn. En daarbij, mijn ouders hebben wel twee auto's, hebben deze ook beide nodig voor werk en voor prive. Gezien het feit dat mijn vader wisselende diensten draait, werkzaam in de alarmcentrale van de brandweer. En mijn moeder zich wat betreft haar werktijden en met het oppassen op Isa niets steeds kan aanpassen aan de diensten van mijn vader. Met jouw maatregel treft je mij dus ook indirect, terwijl ook mijn ouders niet bijdragen aan het fileprobleem... Mijn vader rijdt door zijn wisselende diensten altijd buiten de spits (6.30 tot 14.30/14.30 tot 22.30/22.30 tot 7.30).
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54085718
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik word wel getroffen door deze maatregel, want je ontneemt me het recht een tweede auto aan te schaffen...

Kortom je beperkt mij in mijn vrijheid voor iets waar ik niet schuldig aan ben en ook nooit schuldig aan zou kunnen zijn. En daarbij, mijn ouders hebben wel twee auto's, hebben deze ook beide nodig voor werk en voor prive. Gezien het feit dat mijn vader wisselende diensten draait, werkzaam in de alarmcentrale van de brandweer. En mijn moeder zich wat betreft haar werktijden en met het oppassen op Isa niets steeds kan aanpassen aan de diensten van mijn vader. Met jouw maatregel treft je mij dus ook indirect, terwijl ook mijn ouders niet bijdragen aan het fileprobleem... Mijn vader rijdt door zijn wisselende diensten altijd buiten de spits (6.30 tot 14.30/14.30 tot 22.30/22.30 tot 7.30).
Ach, je wilt vast allemaal niet weten wat je allemaal niet mag van de overheid. Soms bijten nu eenmaal individuele belangen met die van het collectieve.


Ken je het spreekwoord: vele varkens maken de spoeling dun? En dat er dan beperkende maatregelen nodig zijn, omdat straks werkelijk heel Nederland 24 uur per dag stilstaat.

Nogmaals het feit dat het bij jullie thans nog meevalt met de files is geen reden om te veronderstellen dat jullie over 10 jaar daar ook niet vast zullen staan. Want dat was hier ook zo. Het is nl. niet aannemelijk dat de komende twintig jaar het aantal auto's gaat stabiliseren of zelfs gaat afnemen. Integendeel. (het gaat hier economisch veel te goed. (Teveel auto's is een symptoom dat de weelde aan het doorslaan is).

En verder zal iedere autobezitter wel claimen dat hij/zij niet schuldig is aan de fileproblematiek. Immers niemand is op die manier schuldig aan het ontstaan van druk, het komt tenslotte altijd door de ander die verkeerde beslissingen maakt en zich onnodig op de weg begeeft.
pi_54085803
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Typisch Nederlanders: op anderen zeiken maar zelf initiatieven nemen ho maar.
Ik heb initiatieven genomen, maar ik heb het opgegeven.
quote:


Aan mensen als jullie met zo'n laffe houding gaat dit land nog eens onder aan de majeure problemen die er wel degelijk zijn. Met slapheid win je geen oorlog.
Eens. Maar ik heb vorig jaar besloten enkel en alleen maar voor mijzelf te gaan, want in Nederland valt er toch niks te veranderen.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2007 @ 11:17:23 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54085857
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ach, je wilt vast allemaal niet weten wat je allemaal niet mag van de overheid. Soms bijten nu eenmaal individuele belangen met die van het collectieve.


Ken je het spreekwoord: vele varkens maken de spoeling dun? En dat er dan beperkende maatregelen nodig zijn, omdat straks werkelijk heel Nederland 24 uur per dag stilstaat.

Nogmaals het feit dat het bij jullie thans nog meevalt met de files is geen reden om te veronderstellen dat jullie over 10 jaar daar ook niet vast zullen staan. Want dat was hier ook zo. Het is nl. niet aannemelijk dat de komende twintig jaar het aantal auto's gaat stabiliseren of zelfs gaat afnemen. Integendeel. (het gaat hier economisch veel te goed. (Teveel auto's is een symptoom dat de weelde aan het doorslaan is).

En verder zal iedere autobezitter wel claimen dat hij/zij niet schuldig is aan de fileproblematiek. Immers niemand is op die manier schuldig aan het ontstaan van druk, het komt tenslotte altijd door de ander die verkeerde beslissingen maakt en zich onnodig op de weg begeeft.
Dus neem je mijn ouders hun bewegingsvrijheid af? Ik weet niet of je al eens gekeken hebt naar het OV hier in de regio, maar dat is werkelijk waardeloos.

Ik zie echt niet hoe het beperken van heel Nederland in hun bewegingsvrijheid het fileprobleem zou kunnen oplossen. Je ontneem heel Zuid, Noord en Oost Nederland zijn vrijheid in de hoop dat er in West Nederland een probleem opgelost zal worden. Het spijt me... ik zie echt alleen meer nadelen dan voordelen aan je plan. Als het plan al zou werken, wat ik eigenlijk ook betwijfel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54085934
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:14 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik heb initiatieven genomen, maar ik heb het opgegeven.
Prima, maar ga dan niet op andere zeiken die nog iets proberen van dit forum te maken
quote:
Eens. Maar ik heb vorig jaar besloten enkel en alleen maar voor mijzelf te gaan, want in Nederland valt er toch niks te veranderen.
Daar herken ik veel uit. Want veel Nederlanders hebben een vreselijke laffe houding Ze zeiken en kankeren te veel op anderen En blijven met hun handen in hun zakken aan de zijlijn staan.
pi_54086081
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Prima, maar ga dan niet op andere zeiken die nog iets proberen van dit forum te maken
De initiatieven waren in het echte leven. Helaas kom je daar nog meer hypocrisie tegen dan op een forum
quote:
[..]

Daar herken ik veel uit. Want veel Nederlanders hebben een vreselijke laffe houding Ze zeiken en kankeren te veel op anderen en met hun handen in hun zakken aan de zijlijn blijven staan.
De kern van het probleem is gewoon dat het veel te goed gaat met Nederland. Dus heeft men gewoon tijd om te zeiken over kleine dingetjes.

Als je dan beter nadenkt over de 'problemen' dan blijkt dat je er vrijwel altijd wel omheen kunt leven. Behalve dan om het fileprobleem en de hetze tegen de automobilist in het algemeen.
pi_54086082
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dus neem je mijn ouders hun bewegingsvrijheid af? Ik weet niet of je al eens gekeken hebt naar het OV hier in de regio, maar dat is werkelijk waardeloos.
Dat is bij ons ook het geval. De overheid heeft sinds de jaren 60 de infrastructuur en de OV verwaarloost en allesbehalve mee laten groeien met de groei van de bevolkingsomvang en de groei van het economie.
quote:
Ik zie echt niet hoe het beperken van heel Nederland in hun bewegingsvrijheid het fileprobleem zou kunnen oplossen. Je ontneem heel Zuid, Noord en Oost Nederland zijn vrijheid in de hoop dat er in West Nederland een probleem opgelost zal worden. Het spijt me... ik zie echt alleen meer nadelen dan voordelen aan je plan. Als het plan al zou werken, wat ik eigenlijk ook betwijfel...
De files in NB zijjn inmiddels al een grote ramp. Kom je wel eens rond Arnhem. Rampspoed dus. Niet meer te doen. Zwolle A28 is een ramp. En het noorden is een kwestie van een paar jaar dus.

Uiteraard kan dit idee nooit slagen als alternatieven niet van de grond komen. een dergelijk draconische maatregel kan nooit samengaan door het OV fors uit te breiden en voldoende adequaart te laten worden.
pi_54086141
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:29 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

De initiatieven waren in het echte leven. Helaas kom je daar nog meer hypocrisie tegen dan op een forum
Ik ben het volledig met je eens. Je wilt niet weten waar ik in het verleden tegenaan gelopen bent
quote:
De kern van het probleem is gewoon dat het veel te goed gaat met Nederland. Dus heeft men gewoon tijd om te zeiken over kleine dingetjes.
klopt. Hoe beter het gaat, des te minder tevreden dat men wordt.
quote:
Als je dan beter nadenkt over de 'problemen' dan blijkt dat je er vrijwel altijd wel omheen kunt leven.
Soms wel maar niet altijd.
quote:
Behalve dan om het fileprobleem
En daarom dus dit topic.
quote:
en de hetze tegen de automobilist in het algemeen.
Inderdaad. Belastingen over auto's, superaccijnzen tot daar aan toe, maar laat de overheid het dan in de wegen en ov stoppen. Dan krijgen we er tenminste nog iets voor terug.

Je staat dus nu al betaald in de file. Dat wordt straks nog erger met het rekening rijden. Want de hoop op een adequaat wegennet heb ik allang opgegeven.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2007 @ 11:34:18 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54086149
We zijn het dus duidelijk oneens over de voor- en nadelen van je plan. Moet kunnen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54086181
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is bij ons ook het geval. De overheid heeft sinds de jaren 60 de infrastructuur en de OV verwaarloost en allesbehalve mee laten groeien met de groei van de bevolkingsomvang en de groei van het economie.
Het laatste wat je dus moet doen is aan de overheid vragen of ze ons nog meer beperkingen willen opleggen. Nee, we moeten eisen dat er nu eindelijk eens iets gaat gebeuren.
pi_54086182
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:34 schreef Sjeen het volgende:
We zijn het dus duidelijk oneens over de voor- en nadelen van je plan. Moet kunnen
Lang leve het debat


Had je mijn topic gezien: "het politieke gelijk bestaat niet"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')