Ik heb verleden die coyote nog geschoffeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als je iets tegen de policy in gedaan hebt wel maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen![]()
Maar zo ver ik weet niet.
Maar mijn vraag was meer bedoeld als verduidelijking.
Ja, en ik zal op mn handen gaan zitten idd als de vragen offtopic uitlokken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
B.t.w., Yvonne, ik geloof nog steeds dat het jou geen reet uitmaakt, gezien je offtopic reakties.
Wil je serieus iets veranderen of niet?
Die vraag moet je jezelf eens stellen. Types zoals jou hebben van POL de trieste teringzooi gemaakt die het nu is...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
B.t.w., Yvonne, ik geloof nog steeds dat het jou geen reet uitmaakt, gezien je offtopic reakties.
Wil je serieus iets veranderen of niet?
Dus er mag nog wel offtopic gegaan worden? Dat hoor ik je nu zeggen?!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en ik zal op mn handen gaan zitten idd als de vragen offtopic uitlokken.
He, ik heb mijn straf gehad dus geen oude koeien uit de sloot blijven halenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:08 schreef gronk het volgende:
Bij deze nomineer ik jouw post als 'meest hypocriete pot-verwijt-de-ketel-post' voor 2007.
Dat was voor de streep tochquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
Ik heb verleden die coyote nog geschoffeerd
Ah ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die vraag moet je jezelf eens stellen. Types zoals jou hebben van POL de trieste teringzooi gemaakt die het nu is...
Zolang het niet policy overschrijdend isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus er mag nog wel offtopic gegaan worden? Dat hoor ik je nu zeggen?!
Knap dat jij dat ziet!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus er mag nog wel offtopic gegaan worden? Dat hoor ik je nu zeggen?!
Ik kan dat!quote:
Goed dat je het navraagt, duidelijkheid vóór alles.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan dat!
Maar je antwoord is dus ja?
Volgens mij is dit een typisch voorbeeld van gebash wat onder policy overschrijdend gedrag valt of niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:41 schreef SHE het volgende:
Laat bij Gods gratie dan Martijn de eerste zijn die eruit vliegt. Die -poor excuse for a man- had allang naar de glibberige spelonken van de rottende internet-hel moeten worden verbannen.
Al is het alleen maar om zijn onsamenhangendende teksten, zijn nichterige inborst en zijn bedroevende debatteer kwaliteiten.
SHE constateert alleen maar iets. Daar kun je niet voor geband worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een typisch voorbeeld van gebash wat onder policy overschrijdend gedrag valt of niet?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een typisch voorbeeld van gebash wat onder policy overschrijdend gedrag valt of niet?
Disclaimer: Dit is geen banverzoek alleen het aanhalen van een voorbeeld
Onlangs noemde iemand "Elsevier zijn plaatsvervangend brein".quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:41 schreef SHE het volgende:
Laat bij Gods gratie dan Martijn de eerste zijn die eruit vliegt. Die -poor excuse for a man- had allang naar de glibberige spelonken van de rottende internet-hel moeten worden verbannen.
Al is het alleen maar om zijn onsamenhangendende teksten, zijn nichterige inborst en zijn bedroevende debatteer kwaliteiten.
Wrong. Ik denk dat niet. Ik zeg wat anders, Martijn moet zeker blijven.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Meester!!! Meester!!! zij zei iets!!! mag niet!!!
Rot toch op knurft; als POL ergens van op knapt dan is dat wel jouw afwezigheid.
Iedereen denkt het ; ik zeg het.
Puik. En voetbal.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leuke slowchat hier. Koffie iemand? Chips?
Die wou hier toch helemaal niet meer komen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mag sjun dan ook met een schone lei beginnen?
Oeh! Goed dat je het zegt!quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die wou hier toch helemaal niet meer komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |