Ik zie het Jeroen Slop al zeggen tegen de financiele afdeling :"Jongens, nu allemaal even het werk stil leggen en brainstormen hoe we beter kunnen gaan voetballen! En pas als we kampioen zijn gaan we achter de openstaande posten aan!"quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, hier is Fontijn toch voor gehaald. Dat Fontijn dit regelt betekend toch niet dat er daardoor geen spelers werden gehaald of dat er meer blessures komen?
dan flopt ie dan zeikt iedereen weer dat we zulke jongens ook zelf op kunnen leiden met het gevolg dat het bestuur nog meer gehaat wordt en we alleen nog maar verder weg zakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:45 schreef Nashje het volgende:
15 miljoen voor Jovetic. Ik als supporter heb er echt schijt aan. Investeren die hap
Maar dan is Jaakke wel wegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:00 schreef toma het volgende:
[..]
dan flopt ie dan zeikt iedereen weer dat we zulke jongens ook zelf op kunnen leiden met het gevolg dat het bestuur nog meer gehaat wordt en we alleen nog maar verder weg zakken.
gewoon doen dus.![]()
Babelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:15 schreef Nashje het volgende:
Trouwens, spitsen hebben we de laatste jaren niet meer opgeleid dus denk dat dat gezeik wel meevalt.
vind ik niet eens zo lelijk staanquote:
ik vind dat ie gelijk heeft, en dat t best goed is om iemand van buitenaf te laten evalueren waar de kern van het probleem ligt. Als dat probleem dan daadwerkelijk bij mr. Jaakke ligt zou hij zn conclussies wel moeten trekken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:52 schreef Nashje het volgende:
Weinig boeiends uit de mond van Jaakke dus.
quote:Ajax richt zich op Chinese markt
Ajax heeft een plan gelanceerd om in China meer naamsbekendheid te werven. De Amsterdamse ploeg zou een samenwerking aangegaan zijn met de nationale voetbalbond van China, een Chinese club en een groot televisistation uit het Aziatische land.
"Onze komende hoofdsponsor is ook heel erg actief op de Chinese markt. Die zal dus ook bij het samenwerkingsverband worden betrokken. We willen onze jeugdopleiding daar exploiteren. Het is de bedoeling dat wij daar een voetbalschool starten. Ook komen Chinese trainers in Amsterdam stage lopen. Ze moeten hun kennis vervolgens weer overdragen in China. Hopelijk voetbalt er nog eens een keer een groot Chinees talent in het eerste van Ajax", aldus Algemeen directeur Maarten Fontein.
"In China vinden ze het heel belangrijk dat we daar niet alleen een wedstrijdje komen voetballen maar ook op de lange termijn willen samenwerken. Ik verwacht dat ik het exacte plan half december rond onze wedstrijd tegen PSV kan presenteren. Dat lijkt me een mooi moment."
Ja tuurlijk is dat goed. Dat heb ik een vorige week ook al gezegd hier. Dat idee van Hugo Borst is helemaal niet zo gek. Een groepje externe mensen die om de tafel gaan en gaan kijken waar de problemen van Ajax lagen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:54 schreef toma het volgende:
[..]
en dat t best goed is om iemand van buitenaf te laten evalueren waar de kern van het probleem ligt.
Toch vraag ik me af wat de resultaten tot nu toe zouden zijn als Davids wél had meegedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:22 schreef Nashje het volgende:
Mooi dat ie op de weg terug is. Hij is wel zo belangrijk.
Stonden we gewoon bovenaan en zaten we in CL.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af wat de resultaten tot nu toe zouden zijn als Davids wél had meegedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |