Als nu eens de hele club zich gaat richten op sportief herstel en vanuit daar verder gaat denken, dat is de volgorde. Niet zoveel hooi op de vork meteen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, met alle respect, maar waarom zou dat niet tegelijk kunnen? Het is aan de technisch directeur om het sportief op de rails te zetten, dat is juist niet Fontein z'n pakkie aan.
Dat is gewoon onzin. Er zijn wel meer zaken die door Ajax geregeld worden naast het voetbal, en dit is blijkbaar een project van Fontein die daar echt niet zoveel resources voor zal hebben gebruikt. Het is echt niet zo dat het sportieve presteren lijdt onder het feit dat Fontein een paar keer naar China heen en weer is gevlogen voor wat besprekingen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Als nu eens de hele club zich gaat richten op sportief herstel en vanuit daar verder gaat denken, dat is de volgorde. Niet zoveel hooi op de vork meteen...
Ajax is hier al jaren mee bezig en China is nou eenmaal booming.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als nu eens de hele club zich gaat richten op sportief herstel en vanuit daar verder gaat denken, dat is de volgorde. Niet zoveel hooi op de vork meteen...
Ik vind het ook wel prima ja. Fontein moet zich lekker met zulke zaken bezig houden. Als het de sportieve plannen (van Van Geel?) maar niet in de weg staat is het toch prima?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin. Er zijn wel meer zaken die door Ajax geregeld worden naast het voetbal, en dit is blijkbaar een project van Fontein die daar echt niet zoveel resources voor zal hebben gebruikt. Het is echt niet zo dat het sportieve presteren lijdt onder het feit dat Fontein een paar keer naar China heen en weer is gevlogen voor wat besprekingen.
Inderdaad, als Van Geel alle (financiele) vrijiheid krijgt om te handelen, ligt het eerder aan Van Geel dan aan Fontein dat er iets schort aan het technisch beleid. Persoonlijk denk ik dat Van Geel denkt zoals veel normale mensen: een bedrag van 15 miljoen euro is te gek voor een 17-jarig knaapje, ook al heb je 27 gehad voor Sneijider.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prima ja. Fontein moet zich lekker met zulke zaken bezig houden. Als het de sportieve plannen (van Van Geel?) maar niet in de weg staat is het toch prima?
Inderdaad zeg. We kunnen in eigen land maar geen kampioen worden, dus gaan we het maar in China proberen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Horizontaal... Dat zal wennen worden...
Over China, begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik vind zulke dingen altijd zo hautain. Vond ik van psv en feyenoord ook.Vind ik van Ajax Cape Town ook. Zorg nou eens eerst dat je je eigen zaken goed op orde hebt, en ga dan zulke dingen doen...
bron: Tribalfootballquote:Ajax ahead of Chelsea, Man Utd for Auta
tribalfooball.com - October 16, 2007
Ajax have Nigerian superkid Philip Auta training with them in Holland.
The Sun says the midfielder is a target for several top European clubs, including Chelsea, Liverpool, Manchester United and Feyenoord.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:52 schreef Roflbroek het volgende:
Ah Davids heeft vandaag ook weer getraind, een looptraining.
Zal je zien dat ie niet goed genoeg is en daarna alsnog bij Chelsea komt te spelen net als met Mikelquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:52 schreef Roflbroek het volgende:
Ah Davids heeft vandaag ook weer getraind, een looptraining.
ja kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:34 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechtsonder is zeker een zoontje van Kluivert?
Blijft prachtig om je te beseffen dat deze twee een jaar of 10 later samen in het grote Ajax van halverwege de jaren negentig speelden.quote:
niet normaal dat ze voor een talentje van 17 al 15(!) Miljoen durven te vragenquote:Toptalent Jovetic ziet Ajax wel zitten
Geschreven door Robert Smid op woensdag, 17 oktober om 11:24
De Nederlandse topclubs zijn momenteel in de ban van het toptalent Stevan Jovetic. De Montenegrijn staat in de belangstelling van AZ, Ajax en Feyenoord en zou volgens geruchten ook bij buitenlandse topclubs aan de slag kunnen gaan.
Het zeventienjarige talent van Partizan Belgrado debuteerde twee seizoenen geleden in het hoogste keurkorps van de Servische club en speelde sindsdien 32 competitieduels, waarin hij zeven keer scoorde. Dit seizoen veroverde hij een basisplaats en scoorde hij zes van zijn tot nog toe zeven gemaakte goals in slechts acht competitiewedstrijden. Ook maakte hij al zijn debuut voor het nationale team van Montenegro, tijdens een oefenwedstrijd tegen Hongarije.
Jovetic kan na zijn opvallende optredens inmiddels rekenen op veel belangstelling. Toch zou Ajax voor hem bovenaan zijn lijstje staan, vanwege de naam en faam die het heeft gemaakt met de jeugd. Toch zou Ajax zeer veel geld over moeten hebben voor de aanvaller om hem ook definitief binnen te halen. Partizan Belgrado gaat pas akkoord als er een bedrag van maarliefst vijftien miljoen euro wordt neergelegd voor de tiener.
Jovetic wordt volgende maand 18 en kan daardoor in de winterstop overstappen naar een club uit de grotere Europese voetballanden. Volgens de regelgeving mag een speler uit een niet-EU-land pas na zijn 18e verjaardag worden vastgelegd. Partizan zou echter pas in de zomer willen praten met geïnteresseerde clubs, omdat zij het seizoen willen
Ik vind dat een risico op zijn tijd mag, talent kost geld, als die gast nu 15 miljoen kost, en hij over een seizoen of3 voor 30 miljoen de deur uitgaat, hoor je mij niet klagen, echter als hij gigantisch op zijn bek gaat...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
niet normaal dat ze voor een talentje van 17 al 15(!) Miljoen durven te vragen
inderdaad, hier is Fontijn toch voor gehaald. Dat Fontijn dit regelt betekend toch niet dat er daardoor geen spelers werden gehaald of dat er meer blessures komen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin. Er zijn wel meer zaken die door Ajax geregeld worden naast het voetbal, en dit is blijkbaar een project van Fontein die daar echt niet zoveel resources voor zal hebben gebruikt. Het is echt niet zo dat het sportieve presteren lijdt onder het feit dat Fontein een paar keer naar China heen en weer is gevlogen voor wat besprekingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |