Awesome, waar gehaald?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:21 schreef d4nny18 het volgende:
deze heb ik vorrig weekend aangeschafd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankje.. eens kijken hoe ik daar terecht ga komen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:32 schreef thaWarhead het volgende:
@Frank07: ZIjn alleen te koop geweest bij TOMS en Ben-G in Amsterdam en Frisco in Arnhem, die laatste heeft als het goed is nog wat paartjes staan.
Thanks!quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:47 schreef jovink het volgende:
netjes danny!
@ morgane je moet in den haag in het strataje van funky house wezen stuk of 4/5 skate/schoenen winkeltjes.
deze zijn gevaarlijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:21 schreef d4nny18 het volgende:
deze heb ik vorrig weekend aangeschafd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet, thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:13 schreef thaWarhead het volgende:
Hardcore heeft een winkel in Scheveningen (die gasten van Skatestore.nl)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Kzag ze in een blad staan en weet niet wat ik ervan moet vinden.ergens spuuglelijk maar het idee is wel grappig.
Jah het is net een naschoolse opvang of een idd een chill winkel voor mensen zonder een baan enzo :p.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef Biefstuk het volgende:
Vorige keer dat ik bij Left was was het echt zo'n chill out honk voor die gasten. Stonden me allemaal zo aan te kijken van huh?? wat moet die hier
Ja bedoel natuurlijk niet echt in mn recht staan doel meer op ¤220 lijkt me aan de hoge kant ga ik niet voor díé schoen betalen. Vraag me dus verder gewoon af of ¤220 een normale prijs is of dat iemand hoopt dattie flink binnenloopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als je het teveel vindt, betaal je toch niet? Daar heeft in je recht staan toch niks mee te maken
leuke woordspeling in een sneaker topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
of dat iemand hoopt dattie flink binnenloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |